وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

بررسی تعرفه مکالمه ، پیامک و بسته های تخفیفی اپراتور ها

انتشار ۱۴۰۰/۵/۱۳ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۵/۱۳ ۱۰:۳۳ . ۱۴۱۱ بازدید

جالب است بدانید در سال1400 اپراتور های بزرگ کشور تعرفه پایه برای سرویس های پیامکی و مکالمه درون و بیرون شبکه را تعیین کردند. تعرفه پایه در این راستا انجام شد که بتوان هزینه های مشترکین را راحت تر از قبل کند. اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل تعرفه مکالمه و پیامک پایه سرویس های خود را اعلام کردند. در این نوشته قصد داریم تا به طور کامل هزینه های پیامکی و مکالمه را بررسی کنیم. در ادامه جدول های هزینه هراپراتور را با هم مقایسه میکنیم. در این نوشته قصد داریم تا به صرفه ترین اپراتور در مقایسه با تعرفه پیامک و مکالمه بررسی کنیم. تعرفه ی پیامک و مکالمه سیم کارت های همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و شاتل موبایل در چگونه است؟ تعرفه سیم کارت های بین المللی چگونه است؟ با خرید سیم کارت بین المللی با آسودگی به سرار دنیا مسافرت می کنید. از مزیت های سیم کارت بین المللی می توان به تعرفه مکالمه ارزان و پیامک رایگان اشاره کرد.

 بررسی تعرفه مکالمه ، پیامک و بسته های تخفیفی اپراتور ها

 

تعرفه پیامک و مکالمه بیرون و درون شبکه اپراتورها

در حال حاضر اپراتور ها سعی دارند تا ارزان ترین تعرفه های پیامکی و مکالمه را به مشتریان خود عرضه کنند. و در رقابت با دیگر اپراتورها سهم بیشتری در بازار سیم کارت داشته باشند. جالب است بدانید امروز هزینه و کیفیت مطلوب نقش مهمی در بازار دارد. در این راستا اپراتور ها قصد دارند با پوشش دهی در سراسر ایران به مشتریان خدمات بهتری بدهند. اپراتور همراه اول سعی کرد پوشش دهی بهتری نسبت با دیگر اپراتورها داشته باشد. دیگر اپراتور سعی دارند پوشش دهی خوبی به مشترکین خود بدهند ولی هنوز موفق نشدند و در بعضی مناطق مشکل آنتن دهی وجود دارد. 

مقایسه تعرفه پیامک و مکالمه اپراتور همراه اول و ایرانسل

 

مقایسه تعرفه پیامک و مکالمه اپراتور همراه اول و ایرانسل 

اپراتور ها تعرفه مکالمه درون و بیرون شبکه و تعرفه پیامکی با هزینه ارزان تر در اختیار مشترکین قرار دادند. این قیمت گذاری با هزینه مناسب رضایت مشترکین را به همراه داشت. تعرفه ی پیامک و مکالمه اپراتور های همراه اول، ایرانسل را با هم مقایسه میکنیم. و مقرون به صرفه ترین اپراتور را مورد بررسی قرار می دهیم. مقایسه انجام شده بین اپراتور همراه اول و ایرانسل را مورد بررسی قرار دادیم این دو اپراتور بزرگ تعرفه های پیامک و مکالمه درون و بیرون شبکه مشابه ای دارند. و در رقابت با یک دیگر در بازار سیم کارت هستند.

اپراتورهمراه اولایرانسل
تماس داخل شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)۵۹۹ ریال۵۹۹ ریال
تماس داخل شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)۸۹۹ ریال۸۹۹ ریال
تماس خارج شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)۵۹۹ ریال۵۹۹ ریال
تماس خارج شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)۸۹۹ ریال۸۹۹ ریال
پیامک فارسی سیم کارت دائمی۸۹ ریال۸۹ ریال
پیامک لاتین سیم کارت دائمی۲۲۲ ریال۲۱۲ ریال
پیامک فارسی سیم کارت اعتباری۱۰۶ ریال۱۰۶ ریال
پیامک لاتین سیم کارت اعتباری۲۶۴ ریال۲۶۴ ریال

 

مقایسه تعرفه پیامک و مکالمه اپراتور رایتل ، تالیا ، شاتل موبایل 

اپراتور ها تعرفه پیامک و مکالمه درون و بیرون شبکه با هزینه مقرون به صرفه برای مشترکین در نظر گرفته اند. اپراتور های همراه اول و ایرانسل تعرفه های مشابه ای دارند در این راستا اپراتور های رایتل، تالیا و شاتل موبایل در رقابت پرداختن با با سرویس دهی مناسب سهم بیشتری در بازار داشته باشند. رقابت مشکل آسایی میان اپراتور ها شکل گرفته است. و هر کدام از اپراتور ها با تعرفه و سرویس دهی مناسب می خواهند مشترکیت خود را راضی نگه دارند. و در بازار سهم بیشتری را داشته باشند. 

 

اپراتوررایتلتالیاشاتل موبایل
تماس داخل شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)۳۳۳ ریال  
تماس داخل شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)۵۵۵ ریال۴۹۹ ریال۵۵۵ ریال
تماس خارج شبکه سیم کارت دائمی (هر دقیقه)۵۵۵ ریال  
تماس خارج شبکه سیم کارت اعتباری (هر دقیقه)۸۸۸ ریال۶۰۰ ریال (برای تماس با همراه اول و تلفن ثابت) یا ۸۴۰ ریال (برای تماس با ایرانسل و رایتل)۸۸۸ ریال
پیامک فارسی سیم کارت دائمی۸۸ ریال  
پیامک لاتین سیم کارت دائمی۱۵۹ ریال  
پیامک فارسی سیم کارت اعتباری۱۰۵ ریال۹۹ ریال۱۰۰ ریال
پیامک لاتین سیم کارت اعتباری۲۲۰ ریال۲۴۰ ریال۲۱۲ ریال

 

سرویس های تعرفه اپراتور رایتل

 

سرویس های تعرفه اپراتور رایتل 

اپراتور رایتل مانند دو اپراتور بزرگ کشور همراه اول و ایرانسل سرویس های تخفیفی در نظر گرفت. سیم کارت های دائمی رایتل مکالمه رایتلی رایگان دارند. و تماس  با دیگر اپراتور ها 55.5 تومان هزینه در یک دقیقه دارد. سیک کارت های اعتباری رایتل مانند دائمی مکالمه راتلی رایگان دارد. و هزینه مکالمه با دیگر اپراتور ها 88.8 تومان است. در یک تماس 10 دقیقه با سیم کارت های دائمی بیرون شبکه (تمای با دیگر اپراتور ها) 555 تومان هزینه دارد. همچنین در سیم کارت های اعتباری در 10 دقیقه 888 تومان هزینه در برمی گیرد.

بسته های تخففی اپراتورها

 

بسته های تخففی اپراتورها

اپراتور های بزرگ  قصد دارند مشترکینی که از سرویس های پیامکی و مکالمه درون و بیرون شبکه استفاده می کنند. بسته های تخففی را در نظر گرفته اند. مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری  از طریق کد های دستوری بسته های تخففی را دریافت می کنند. این بسته های شگفت انگیز 50 درصد از هزینه را کاهش می دهند. 

 

سرویس های تخفیفی سیم کارت های همراه اول

جالب است بدانید در هر سالی که از سیم کارت های همراه اول استفاده کنید یک درصد تخفیف دارید. اگر 5 سال از این سیم کارت استفاده کنید، برای خریدن شارژ و اینترنت 5 درصد تخفیف می گیرید. برای دانستن این که چقدر تخفیف به سیم کارت شما تعلق می گیرد، کد دستوری ( ستاره 10 ستاره 1291 مربع )  ۱۲۹۱#*۱۰* را شماره گیری کنید. برای دریافت تخفیف از کد دستوری (ستاره 10 ستاره 122 مربع ) *۱۲۲*۱۰*  استفاده کنید.

همراه اول طرح های تخفیفی جذاب برای مشترکین خود در نظر گرفت. در این طرح برای مدت مشخصی به طور رایگان می توانید  مکالمه داشته باشید. این طرح برای مکالمه با خط های همراه اول و ثابت برقرار است. 

از دیگر خدمات اپراتور همراه اول می توان به شارژ نامحدود اشاره کرد. این سرویس در کاهش هزینه  نقش قابل توجه ای دارد. برای فعال کردن مکالمه نامحدود با استفاده از کد دستوری ( ستاره 10000 ستاره 1 مربع )۱#*۱۰۰۰*  می توانید به صورت نامحدود مکالمه داشته باشید. با شماره گیری کد دستوری بر اساس میانگین مصارف از شارژ نامحدود بهره می گیرید. این طرح برای خط هاس همراه اولی و ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. 

روش های کاهش هزینه اپراتور ایرانسل

 

روش های کاهش هزینه اپراتور ایرانسل

جالب است بدانید تعرفه های پیامک و مکالمه درون و بیرون شبکه ممکن است با افزایش قیمت روبه رو شود در این نوشته قصد داریم روش های را مورد بررسی قراردهیم که باعث کاهش هزینه می شود. اپراتور ایرانسل در هر 100 دقیقه مکالمه 8 درصد تخفیف مکالمه برای مشترکین در نظر گرفته است. در 200 دقیقه مکالمه 17 درصد تخفیف را در نظر دارد. همچنین در 400 دقیقه مکالمه 25 درصد تخفیف و در آخر 800 دقیقه مکالمه 33 درصد تخفیف را در نظر گرفت. تا مشترکین خود را شگفت زده کند. شما اگر بیشتر از ایرانسل استفاده کنید تخفیف های بیشتری به شما داده می شود. این تخفیف های شگفت انگیز در بازه 30 روزه فعال می شود. اگر قصد دارید از تخفیف ها استفاده کنید دقت کنید در بازه معیین به میزان لازم برسید. 

100 دقیقه8 درصد
20017 درصد
40025 درصد
80033 درصد
سرویس های تخفیفی سیم کارت اعتباری ایرانسل

 

سرویس های تخفیفی سیم کارت اعتباری ایرانسل

روش های کاهش هزینه سیم کارت های اعتباری را مورد بررسی قرار می دهیم. هزینه مکالمه سیم کارت های اعتباری در هر 20 دقیقه مکالمه 17 درصد تخفیف 15 ریال در نظر گرفت و در 40 دقیقه 22 درصد 28 ریال در نظر دارد. همچنین در 80 درصد 28 درصد ،52 ریال و در 160 دقیقه ، 33 درصد 96 ریال  و در 320 دقیقه 176 ریال و در آخر 1000 دقیقه 450 ریال در نظر دارد.

20 دقیقه17 درصد15 ریال
40 دقیقه22 درصد28 ریال
80 دقیقه28 درصد52 ریال
160 دقیقه33 درصد96 ریال
320 دقیقه 176 ریال
1000 450 ریال

 

تعرفه مکالمه همراه اول ، ایرانسل

 

مقایسه شارژ های شگفت انگیز همراه اول و ایرانسل

شارژهای شگفت انگیز یعنی شما هزینه ای که برای شارژ پرداخت کردید. اعتبار شگفت انگیز دریافت می کنید. سیم کارت های تخفیفی اپراتور های همراه اول و ایرانسل سرویس های شگفت انگیز را ارائه کردند. در ادامه به مقایسه شارژ های شگفت انگیز همراه اول و ایرانسل می پردازیم.

جالب است بدانید شارژ های شگفت انگیز اپراتور ایرانسل با هم جمع نخواهند شد. یعنی اگر شما یک شارژ 10 تومانی و مدت اعتبار 15 روز و یک شارژ 15 تومانی مدت اعتبار 20 روز باشد. شارژ 10 تومانی در 15 روز و شارژ 15 تومانی در 20 روز به اتمام می رسد. زمانی که شارژ شگفت انگیز تمام شد شارژ اصلی قابل استفاده می شود. 

 

مبلغ شارژ (به ریال) ایرانسلمیزان جایزه ایرانسلمبلغ شارژ (به ریال) همراه اولمیزان جایزه همراه اولمدت زمان باقی ماندن شارژ فوق‌العاده
  ۱۰.۰۰۰۲.۰۰۰1 روزه
  ۲۰.۰۰۰۴.۰۰۰1 روزه
  ۵۰.۰۰۰

۱۰.۰۰۰

 

1 روزه
۱۰.۰۰۰۱.۰۰۰۱۰۰.۰۰۰۳۰.۰۰۰3 روزه
  ۲۰۰.۰۰۰۶۰.۰۰۰3 روزه
  ۵۰۰.۰۰۰۱۵۰.۰۰۰3 روزه
  ۱.۰۰۰.۰۰۰۳۰۰.۰۰۰3 روزه
۲۰.۰۰۰۳.۰۰۰  5 روزه
۵۰.۰۰۰۱۰.۰۰۰  10 روزه
۱۰۰.۰۰۰۲۵.۰۰۰  15 روزه
۲۰۰.۰۰۰۶۰.۰۰۰  20 روزه

 

 

تعرفه مکالمه همراه اول ، ایرانسل 

تعرفه مکالمه  اپراتور همراه اول، ایرانسل در یک دقیقه را مورد بررسی قرار می دهیم. این تعرفه در سیم کارت دائمی و اعتباری متفاوت است. اپراتور همراه اول ، ایرانسل ، تعرفه مکالمه ارزان برای مشترکین در نظر گرفت. این تعرفه برای مکالمه درون و بیرون شبکه کاربرد دارد. هزینه سیم کارت دائمی به همراه اول ، تلفن ثابت ایرانسل ، رایتل و  هزینه یکسان 599 ریال است. هزینه سیم کارت اعتباری به همراه اول ، تلفن ثابت ایرانسل ، رایتل و  هزینه یکسان 819 ریال است. 

 

 

مکالمهتعرفه هر دقیقه مکالمه دائمیتعرفه هر دقیقه مکالمه اعتباری
مکالمه به تلفن ثابت599 ریال819 ریال
مکالمه درون شبکه599 ریال819 ریال
مکالمه بیرون شبکه599 ریال819 ریال

 

بررسی تعرفه مکالمه اپراتور رایتل

 

بررسی تعرفه مکالمه اپراتور رایتل

طی اطلاعات به دست آمده از اپراتور رایتل هزینه مکالمه درون شبکه ارزان تر از اپراتور های دیگر است. 

سیم کارت های دائمی رایتل: هزینه مکالمه  های درون شبکه رایتل 333 ریال می باشد.

سیم کارت ها اعتباری رایتل: هزینه مکالمه  های درون شبکه رایتل 555 ریال می باشد.

سیم کارت های دائمی رایتل: هزینه مکالمه خارج از شبکه (با دیگر اپراتور ها) 555ریال است.

سیم کارت های اعتباری رایتل: هزینه مکالمه خارج از شبکه (با دیگر اپراتور ها) 888ریال است.

سیم کارت دائمی رایتل: هزینه تماس با شماره های خدمات 555 ریال در هر دقیقه می باشد.

سیم کارت های اعتباری رایتل: هزینه تماس با شماره های خدمات 888 ریال در هر دقیقه می باشد.

 سیم کارت دائمیسیم کارت اعتباری
مکالمه درون شبکه رایتل333 ریال555 ریال
مکالمه برون شبکه رایتل555 ریال888 ریال
هزینه تماس با شماره های خدمات555 ریال888 ریال

 

شاتل موبایل

 

بررسی تعرفه مکالمه و پیامک شاتل موبایل

اپراتور شاتل موبایل ارزان ترین تعرفه مکالمه و پیامک برای تماس درون و بیرون شبکه در نظر گرفته است. شاتل موبایل تعرفه  و بسته های تشویقی برای مشتریان طراحی کرد. جدول زیر تعرفه پیامک و مکالمه درون و بیرون شاتل موبایل می باشد.

هزینه خدمات به ریالخدمات
۵۵۵ریال / دقیقهمکالمه درون‌ شبکه
۸۸۸ریال / دقیقهمکالمه برون ‌شبکه


۲۱۲ریال / پیامک

 

پیامک انگلیسی
۱۰۰ریال / پیامکپیامک فارسی


۲۵۰۰۰ریال / پیامک

 

پیامک به خارج از کشور
۰.۶ریال / کیلوبایتاینترنت همراه 2G، 2.75G، 3G، 4G، 4.75G  مصرف آزاد

 

بررسی تعرفه مکالمه و پیامک شاتل موبایل

 

بررسی تعرفه مکالمه و پیامک تالیا

اپراتور تالیا تعرفه مکالمه ارزان قیمت به مشترکین  ارائه می دهد. این خدمات هزینه ارتباطی را کاهش می دهد. با خرید سیم کارت تالیا می توانید ار تعرفه های مکالمه استفاده کنید. تعرفه مکالمه درون و بیرون شبکه تالیا به شرح زیر است. 

خدمتمکالمه با اپراتورتعرفه سیم کارت تالیا
در یک دقیقهتالیا499
در یک دقیقههمراه اول600
در یک دقیقهتلفن ثابت600
در یک دقیقهایرانسل840
در یک دقیقهرایتل840
پیامک به زبانفارسی109
پیامک به زبانانگلیسی250

 

بررسی تعرفه مکالمه و پیامک تالیا

 

سیم کارت بین المللی WorldSim

جالب است بدانید کسانی که سیم کارت بین المللی WorIdSIM را خریداری کردند. به راحتی می توانند در سرار دنیا سفر کنند. این سیم کارت در 190 کشور پوشش دهی می شود. می توان به آسودگی از طریق وبسایت WorIdSIM سیم کارت را شارژ کنید. مزیت های سیم کارت WorldSim می توان به اینترنت 4G ، مکالمات مناسب ، بسته های داده بین المللی تا 4 گیگا بایت، تماس های دریافتی رایگان در بیش از 110 کشور، بسته داده ارزان، سرویس پیش پرداخت، شارژ آنلاین ،هزینه رومینگ تا 85 درصد کاهش، سیم کارت در هر مدل از گوشی بدون قفل کار می کند. با رفتن به وبسایت می توانید از تعرفه های مختلف مکالمه و پیامک استفاده کنید.

سیم کارت بین المللی WorldSim
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست