وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار

انتشار ۱۴۰۱/۲/۱۷ . بروز رسانی ۱۴۰۱/۲/۱۷ ۱۰:۴۹ . ۳۴۱۸ بازدید

امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد موجب جذب طرفداران زیادی را به خود جلب شده است. اگر شما قصد خرید این ساعت را داشته باشید احتمالا ً با برند های مختلف بازار مواجه شده و  آن ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنید تا بتوانید انتخاب عالی و هوشمندانه‌ای داشته باشید. ما در ادامه چندین برند از بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با آن ها آشنا شده و با یکدیگر مقایسه کنید. برای آشنایی بیشتر با ساعت هوشمند سیم کارت خور تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار

 

ساعت هوشمند سیم کارت خور چیست؟

ساعت های هوشمند محصولات جدیدی نیستند و تولید کنندگان مختلفی وجود دارند که سال هاست در زمینه تولید ساعت های هوشمند از سال های گذشته تاکنون فعالیت کرده اند. آن ها توانسته اند محصولات متنوعی ارائه دهند. اما قابلیت نصب سیم کارت روی این محصولات و امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی  تکنولوژی نسبتاً جدید در این محصولات محسوب می‌شود. امروز افراد به پرستیژ خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. پس خرید یک ساعت هوشمند سیم کارت خور می‌تواند انتخابی ایده آل برای آقایان و بانوان سخت پسند باشد و جزو لوازم جانبی جذاب و کاربردی آنها محسوب شود. 

 

معرفی برخی از بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار

همانطور که پیشتر بیان کردیم امروزه کمپانی های مختلف ساعت ‌های هوشمند زیبا و جذابی را طراحی می‌کنند. در این بخش قصد داریم تا بهترین ساعت مچی هوشمند سیم کارت خور را به شما معرفی کنیم. 

این ساعت ها شامل موارد زیر می شوند:

  • Apple Watch Series 5 

این مدل، بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور فعلی در بازار مطرح می شود. شرکت اپل از نظر طراحی ساعت های هوشمند، در صنعت پیشرو است و سری ۵ این محصول را در بالاترین لیست ساعت های هوشمندانه قرار داده است. اپل تغییرات شگرفی در طراحی صفحه نمایش اپل واچ سری 5 آن اعمال کرده است. برای نخستین بار شرکت اپل یک صفحه نمایش لمسی خازنی OLED همیشه روشن ارائه کرده است. شاید این طراحی موجب مصرف بیشتر باتری شود، اما موجب می گردد تا این پوشیدنی به صورت مستقل و همیشه در دسترس باشد.

می توان این محصول را به عنوان بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور معرفی کرد. باتری این محصول می‌تواند تا ۱۸ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کنند. پس برای استفاده یک روز کامل و بدون وقف کاملا ایده آل می باشد. شرکت اپل همیشه یک شارژر بی سیم زیبا با پوشیدنی ارائه می کند که می تواند ساعت هوشمند شما را سریع شارژ نماید. ساعت هوشمند اپل سری ۵ کاملا ضد آب و دارای مقاومت داخلی تا ۵۰ متر می باشد که می تواند این محصول را برای شنا و سایر فعالیت های مرتبط با آب ایده آل کند. حتی یک ردیاب شنا جهت ردیابی تمرینات آبی در این محصول به کار برده شده است. 

 

معرفی برخی از بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار

 

سایر ساعت های هوشمند سیم کارت خور، دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند اما نسل پنجم اپل واچ دارای ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی می باشد. در این محصول از پردازنده دو هسته ای ۶۴S5 بیتی اپل در زیر کاپوت استفاده شده است. اپل واچ سری ۵ دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک ها از جمله فولاد ضد زنگ آلومینیوم با مجموعه بزرگی از باندهای شخص اول و شخص ثالث برای انتخاب عرضه می‌شود. شاید این مطالبی که در مورد این محصول بیان کردیم آن را به انتخابی ایده آل برای شما تبدیل کرده باشد. آیا می دانید بهترین و پرفروش ترین ساعت های هوشمند و مچ بند هوشمند سال2021 چه امکاناتی دارند؟

 

  • ساعت هوشمند سیم کارت خور نوبیا مدل SW 1003

نوبیا یک برند مطرح در زمینه تولید گوشی گیمینگ است. اما ممکن است کمتر کسی اطلاع داشته باشد که این برند اسمارت واچ هم تولید می کند.‌ ساعت هوشمند سیم کارت خور مدلSW 1003 یکی از بهترین ساعت های هوشمند این کمپانی است. از ویژگی های این محصول می توان به دارا بودن GPS، داشتن حافظه داخلی مناسب، شمارش ضربان قلب و گام شمار و همچنین سازگاری با سیستم عامل اندروید و ios اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند سیم کارت خور نوبیا مدل SW 1003

 

  • ساعت هوشمند سیم کارت خور Pradory Smart watch

این ساعت با وجود دارا بودن طرف گسترده‌ای از ویژگی‌های ایده‌آل یک برند ناشناخته در میان مردم است. این محصول تقریباً با هر تلفن هوشمند اندروید و یا آیفون سازگار می باشد. شما می توانید بی‌آن که تلفن همراه هوشمند خود را در دست بگیرید، از این پوشیدنی جهت برقراری تماس های تلفنی و یا ارسال های پیامک های خود استفاده کنید. این ساعت هوشمند سیم کارت خور دارای عمر باتری نسبتا مناسبی می باشد. علاوه بر این سرعت شارژ کامل این محصول هوشمند تنها ۳۰ دقیقه طول می کشد. بهتر است این موضوع را بدانید که این ساعت هوشمند به صورت پیش فرض با بلوتوث 4.0 اجرا می گردد اما اکثر ساعت های هوشمند جدید با بلوتوث 5.0 ارائه می شوند. این مورد می تواند نوعی نقطه ضعف این محصول در نظر گرفته شود. 

 

ساعت هوشمند سیم کارت خور Pradory Smart watch

 

  • ساعت هوشمند سیم کارت خور Ever shop

این ساعت هوشمند می‌تواند از اسلات کارت micro SD جهت ذخیره موسیقی پشتیبانی کند. نکته مهمی که توانسته موجب محبوبیت این محصول شود دوام باتری آن است که با یک بار شارژ می توانند تا ۷ روز دوام بیاورد. این محصول از سیستم عامل سفارشی بهره می برد. به این معنا که احتمالاً از برنامه های ساعت هوشمند اپل واچ و یا Galaxy Watch Active سامسونگ، پشتیبانی نکند. 

  • ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل X8

طراحی زیبا و کیفیت عالی در این محصول موجب شده است تا علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جلب نماید. ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل X8 دارای دوربین، قابلیت نصب سیم کارت و نصب کارت حافظه است. می توان این قابلیت ها را جزو نقاط قوت این محصول در نظر گرفت. 

 

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل X8

 

  • ساعت هوشمند سیم کارت خور WJPILIS Smart Watch

در این محصول دوربینی وجود دارد که شما می توانید مستقل از یک تلفن همراه هوشمند، از آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند سیم کارت خور می تواند توسط بلوتوث با دستگاه های اندروید و یا ios و تبلت ها و تلفن های هوشمند شما که با آن سازگار هستند، جفت شود. شما می توانید با قرار دادن یک سیم کارت در این محصول، به راحتی تماس های تلفنی و پیامک ‌های خود را دریافت کنید. همچنین در این محصول یک اسلات کارت میکرو SD وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید محتواهای خود را به صورت بومی در آن ذخیره کنید. شرکت ارائه دهنده این محصول ادعا می کند که عمر باتری ساعت هوشمند می تواند از یک تا دو روز متغیر باشد و می تواند در چند ساعت به صورت کامل شارژ گردد. 

 

ساعت هوشمند سیم کارت خور WJPILIS Smart Watch

 

  • ساعت هوشمند سیم کارت خور میدسان مدل A1

ساعت هوشمند میدسان قیمت مناسب تری نسبت به سایر برندها دارد. می‌توان آن را به عنوان یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند که توانسته بیش از هزار نفر را به خود جذب کند، معرفی کرد. این محصول دارای امکاناتی نظیر پشتیبانی کردن زبان فارسی، قابلیت نمایش تصویر در کارت حافظه، نمایش وضعیت خواب، قابلیت مکالمه و پخش موسیقی است. اگر شما به دنبال ساعتی هستید که دارای کیفیت و قیمت مناسبی باشد، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. 

  • ساعت هوشمند سیم کارت خور کیو 7 اس مدل C 2502

این ساعت هوشمند توانسته با بهره گیری از قابلیت هایی مانند باز کردن گالری، ریموت کنترل دوربین، سنجش کیفیت خواب و غیره به محصولی ایده‌آل و پرفروش در ساعت های هوشمند تبدیل شود. 

 

مزایای خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور چیست؟

ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که خرید ایده این محصول دارای چه مزایایی می باشد؟ در این بخش به این مزایا که شامل موارد زیر می شود، اشاره می کنیم:

  • هنگامی که ساعت هوشمند بر روی دست شما قرار دارد، یقیناً راحت تر می توانید به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید.
  • یک ساعت هوشمند سیم کارت خور می تواند جایگزین خوبی برای موبایل شما باشد.
  • داشتن شماره مستقل روی ساعت هوشمند
  • داشتن حس مدرن بودن

 

مزایای خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور چیست؟

 

خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور

شاید انتخاب یک ساعت هوشمند سیم کارت خور با کیفیت که دارای قیمت مناسبی باشد، از میان محصولات معرفی شده کار چندان راحتی نباشد. بهتر است جهت خرید این محصول با ویژگی ها و قابلیت‌هایی که یک ساعت هوشمند سیم کارت خور ایده‌آل باید داشته باشد، آشنا باشید. در این صورت می توانید انتخاب هوشمندانه تری انجام دهید. شما هنگام خرید یک ساعت هوشمند باید به موارد زیر توجه کنید:

 

خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور

 

  • سیم کارت خور بودن و ریجستر شدن آن

کلیه ساعت هایی که ما در این مطلب معرفی کردیم قابلیت نصب سیم کارت دارند. اما حتماً به مسئله ریجستر شدن آن دقت کنید که خیال شما بابت آنتن دهی آن آسوده باشد. 

  • صفحه نمایش لمسی

بیشتر ساعت هایی که ما معرفی کردیم دارای صفحه نمایش لمسی هستند. می‌توان گفت: تمام اقداماتی که با یک تلفن هوشمند صورت می گیرد را می توان با این وسیله کوچک به صورت صحیح و دقیق انجام داد. پس حتما هنگام خرید به لمسی بودن صفحه نمایش آن دقت کنید. 

  • داشتن ماشین حساب

ساعت هوشمند سیم کارت خور را می توان نوعی تلفن هوشمند کوچک معرفی کرد. پس بهتر است محصولی که خریداری می کنید دارای یک ماشین حساب باشد. 

  • امکان برقراری مکالمه

شما می توانید با قرار دادن سیم کارت خود درون این ساعت ها با مخاطبین خود تماس گرفته و مکالمه کنید. در برخی از ساعت های هوشمند می توان بدون قرار دادن سیم کارت و با وصل شدن به بلوتوث موبایل تماس برقرار کرد. 

  • دارا بودن تقویم

برخی از ساعت های هوشمند سیم کارت خور دارای تقویم های شمسی قمری و میلادی هستند. همچنین در برخی از آن ها می توان رنگ و شخصی سازی تقویم را انجام داد. 

  • داشتن بلوتوث

بیشتر ساعت های هوشمند بلوتوث دارند. این ساعت ها توسط بلوتوث می توانند قابلیت هایی مانند کنترل دوربین، مدیریت فعالیت ها، مشاهده و برقراری تماس ها توسط لیست مخاطبین و سایر قابلیت ها را داشته باشند. 

  • سایر امکانات ویژه نظیر شتاب سنج قطب نما و ارتفاع سنج و فشار سنج

برخی از ساعت های هوشمند دارای این امکانات هستند. این قابلیت ها می توانند به شما در سفر و یا کوهنوردی کمک کند.

 

مراکز فروش ساعت های سیم کارت خور در بازار

 

مراکز فروش ساعت های سیم کارت خور در بازار

ساعت هوشمند سیم کارت خور یکی از وسایل جانبی است که می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی بخشی از نیاز هایی را که به یک تلفن همراه دارید را کاهش دهد. کاربران بر اساس نیازشان ساعت هوشمند از مراکز فروش موبایل و لوازم جانبی خریداری می کنند.  حتماً هنگام خرید یک ساعت هوشمند سیم کارت خور علاوه بر قیمت، قابلیت ها و برند آن، به شکل ظاهری و طراحی آن اهمیت دهید. امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدیرا در اختیار شما قرار دهیم.

 

مطالب مرتبط
بررسی امکانات و قابلیت های ساعت های هوشمند سیم کارت خور
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی امکانات و قابلیت های ساعت های هوشمند سیم کارت خور
ساعت های سیم کارت خور چه قیمتی دارد؟ آیا قیمت سیم کارت رجیستر شده گران است؟ بهترین و پرفروش ترین ساعت های هوشمند و مچ بند هوشمند سال2021...
تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3
1
0
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. and***@gmail.com

    سلام �بته اطلاعات شما برای ابتدا و آشنایی بسیار خوب است ولی کامل نیست و اطلاعات بیشتری را مخاطب می‌خواهد بداند

  2. mor***@gmail.com

    این خریدباعث میشه شماازشبکه های اجتماعی دوری کنیدوازدنیای مجازی (به عنوان مثال درلب تاپ که شبهاازکارمیآیید به اندازه ودرجهت مثبت استفاده کنید)وبیشترازدنیای واقعی بهره ببرید🤗🤗🤗

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست