وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بهترین برند های هدفون بلوتوثی 2021

انتشار ۱۴۰۰/۲/۱۸ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۱۸ ۱۱:۵۱ . ۲۱۷۰ بازدید

 

آیا برای شما پیش آمده زمان پیاده رویی ، مطالعه ،  رانندگی و...  سیم هنزفری تون ، باعث  آزار اذیت شما بشه؟ یا به دور دستتان پیچ بخوره یا در حین  تماس از گوششتان کنده بشه.  آیا فکر کردید برای رهایی از این مشکل چه باید کرد؟  من فکر میکنم کسی که هنزفری سیم دار را  طراحی کرده با این مشکل روبه رو شده؟ این افراد همان کسانی بودن که با زود تمام شدن باتری گوشی ، پاور بانک را طراحی کردند.  خیلی خوش حالیم که بلاخره برای رهایی از این مشکل  هدفون بلوتوثی  طراحی شد.                                                                                                    

 

حتما به این موضوع فکر کردید که بین این همه مارک ایرانی و خارجی کدام هنزفری بلوتوثی (بی سیم) را انتخاب کنیم.                                                                                              

ما در این مقاله سعی کردیم به شما هنزفری هایی را معرفی کنیم که از نظر طراحی ، کیفیت صدا ، عمر باتری و.... بهترین های سال 2021 باشند.                                                              

 

بهترین برند های هدفون بلوتوثی 2021

 

 

نقد و بررسی انواع هدفون سیم دار ، بلوتوثی (بی سیم)

جالب است بدانید هدفون ، از دو بلندگویی کوچک و یک مولد صوت برای شفافیت صدا طراحی شده است.یک هدفون باید به گونه ای طراحی شود تا از نظر کیفیت صدا ی مطلوب  ، جنس ، نوع اتصال ، قیمت ،  فرکانس و..... مخاطبان خود را مجذوب  مزایایی خودکند.                                        

هدفون تو گوشی

هدفون دور گوشی

هدفون روی گوشی

هدفون اسپیکردار

هدفون خلبانی

هدفون استودیویی

 

هدفون توگوشی

نقد و بررسی انواع هدفون سیم دار ، بلوتوثی (بی سیم)

هدفون توگوشی(ایرفون) یک وسیله کوچکی است که در وسایل اکثر افراد دیده می شود. این هدفون در داخل  گوش قرار میگیرد. و ما صدای موزیک را از نزدیک ترین حالت ممکن می شنویم. به دلیل این که به پرده گوش ما نزدیک است، از دیگر صدا ها و نویز ها به داخل گوشمان جلوگیری میکند. نکته مهمی که باید در انتخاب این نوع هنزفری در نظر گرفت مناسب بودن با گوشمان است. از نمونه های زیبای هدفون توگوشی ، می توان به مدل عروسکی اشاره کرد. امروزه هدفون عروسکی طرفداران زیادی دارد. بیشترین کاربرد هدفون ایرفون در محیط های ورزشی است.  ورزشکاران علاقه بسیاری دارند از این مدل ها استفاده کنند.                                                            

 

هدفون دور گوشی

این نوع هدفون تمام گوش را می پوشاند.  و باعث می شود سطح بیشتری از صدا به گوشمان برسد. و دیگر صدای محیط های اطراف شنیده نخواهد شد.                                                        

هدفون روی گوشی

این نوع هدفون روی سطح خارجی گوش قرار میگیرد. و بزرگتر از هدفون های تو گوشی ، و همچنین کوچکتر از هدفون های دور گوشی  هستند. بیشترین افرادی که این نوع هدفون را خریداری میکنند افراد در حال حرکت هستند به دلیل کیفیت صدای بالا ، و حمل راحت تر مخاطبان زیادی پیدا کرده است. این نوع هدفون آسیب کمتری در سیستم شنوایی ایجاد می کند.                              

هدفون اسپیکردار

جدیدترین نوع هنزفری مدل اسپیکردار و فلش دار است.  اغلب این مدل قابلیت بلوثوثی دارند.  

جالب است بدانید این هدفون ها صدای کاملا مشابه به اسپیکر های حرفه ای دارند. و همچنین شفاف و قدرتمند هستند.

هدفون خلبانی

این نوع هدفون ها برای افراد در حال پرواز مانند خلبانان ها طراحی شده است. یکی ازمزایای این نوع هنزفری کیفیت بالای میکروفون است.  

هدفون استودیویی

می توان هدفون استودیویی را حرفه ی ترین هدفون دانست . این هدفون در حوزه موسیقی کاربرد بسیاری دارد.  

 

هدفون های بلوثوثی( مناسب تماس)

این نوع هدفون متناسب با افرادی طراحی شده است.  که در روز  زیاد در حال صحبت کردن با تلفن هستند . و خیلی بهتر است از یک گوشی استفاده کنند. میکروفنی که در این مدل استفاده شده قدرت بیشتری دارد. و یکی دیگر از قابلیت ها حذف صدای اطراف است. این مدل مدت زمان شارژ شدن کمتر است  و مدت زمان استفاده از آن طولانی است.

این نوع گوشی به راحتی داخل گوش قرار میگیرد و در راه رفتن از گوش خارج نمی شود.

هندزفری بلوتوثی (مناسب گوش دادن)

هنزفری های مناسب گوش دادن  امکانات و مزایای قابل توجه ای دارند.  اما  نقاط قوت هدفون تماس را ندارند.  

از این نوع هنزفری  می توان برای تماس استفاده کرد ولی تمرکز آن در پاسخگویی نیست.

کیفیت پخش  در این نوع هنزفری بالاست. ولی با اینکه باتری قدرتمندی دارند ولی زود شارژشان تمام می شود.  

مزایا هدفون و هنزفری شیائومی

شیائومی برندی است که نسبت به بقیه سابقه کمتری دارد ولی توانسته پیشرفت چشم گیری در طراحی گوشی و محصولات الکترونیکی (هندفون بلوتوثی) داشته باشد.

 طراحی منحصر به فرد

 تنوع رنگی بالا

 قابلیت اتصال با بلوتوث به انواع گوشی های شیائومی و سامسونگ

 امکان تنظیم با اپلیکیشن

 بلوثوث نسل 5

 کاهش نویز (Noise Cancelling)

 صدای واضح و شفاف

 عمر باتری بالا

مزایا هدفون و هنزفری شیائومی

 

شیائومی  یکی از کم سابقه ترین شرکت های چینی است در سال 2010 تاسیس شد.  که محصولات  خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان عرضه می کند.  جالب است بدانید شیائومی در طراحی گوشی و وسایل الکترونیکی(هدفون بلوتوثی)  به موفقیت های منحصر به فردی رسیده است.  

شیائومی دست به کار شد تا با تولید هدفون بی سیم با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در بازار موبایل به برندی محبوب تبدیل شود.  

هدفون بلوتوثی  مدل ایرباد ( شیائومی)

جالب است بدانید در چند سال اخیر هدفون های جدیدی (ایرباد) وارد بازار شده که طرفداران زیادی دارند. این هدفون ها با حذف کامل سیم  مشتری های  خود متعجب کردند. این محصول شیائومی ایرداتس نام دارد. و همانند هدفون بلوتوثی شیائومی متصل می شود. هدفون ایربار یک کیس محافظ دارد که محافظت از هدفون و شارژ  را انجام می دهد. برای شارژ کردن این نوع هدفون فقط کافیه کابل میکرو USBرا به آن وصل کنید.روشن شدن  چراغ قرمز در هدفون نشان دهنده در حال شارژ بودن است. کاربرد زیادی در فعالیت های ورزشی دارد.  بیشتر این نوع هدفون ضد آب هستند.  

 

پر فروش ترین هدفون بی سیم (ایرباد ، ایرداتس)  

 Redmi Air Dots

 mi True Wireless Earphones

هدفون  بلوتوثی دورگردنی  

جالب است بدانید هنزفری دور گردنی اسم های مختلفی دارد به عنوان مثال: هنزفری یقه ای ، هنزفری دور گردن هستند. این مدل به دو صورت در بازار عرضه میشود . این مدل  به صورت سیم دار و بلوتوثی طراحی شده است.  در سال های اخیر این نوع هدفون ها طرفداران زیادی را جذب کردند. این هدفون ها برای کسانی که علاقه زیادی به گوش دادن موزیک ندارند  کاربرد بیشتری دارند. آیا می دانستید 15 درصد در دنیا از هنزفری و هدفون بلوتوثی استفاده می کنند. این درصد در سال های 2014 دوبرابر شده است. جالب است بدانید استفاده از هدفون بلوتوثی جلوگیری از بیماری  ناشی از تشعشعات مضر تلفن همراه را تا300 کاهش می دهد. هدفون های بلوتوثی در طراحی زیبا و قیمت مناسب در بازار موبایل عرضه می شود. اتصال این هدفون ها به صورت بی سیم است. و از طریق رابط بلوتوثی متصل می شوند. و در فعالیت های ورزشی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است .  

زیبا و با کیفیت

 قیمت مناسب

 اتصال بی سیم  

 از طریق رابط بلوتوثی متصل میشود

 در فعالیت های ورزشی کاربرد بسیاری دارد

 مدل محبوب : mi Bluetooth Neckband

هدفون بلوتوثی میکروفون دار

وسایل الکترونیکی در انواع مختلفی تولید شده اند. مانند: هنزفری ها ، هدست ها ، هدفون ها ، اسپیکر ها که هر کدام کاربرد های بسیاری دارد . در گوش دادن به موسیقی ، آموزش زبان و.....کاربرد دارند. هدفون های میکروفونی به دلیل میکروفون که در آن طراحی شده قابلیت مکالمه (تماس ) دارد. ولی همه ی این مدل ها این قابلیت را ندارند. هدفون ها تمام سطح گوش را می پوشانند. تا صدای اطراف به گوششمان نرسد . می توانیم به راحتی در مکان های شلوغ به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهیم . و صدای اطراف شنیده نخواهد شد. هدفون ها دو دسته دارند سیم دار و بلوتوثی (بی سیم) کاربران بر اساس نیاز خود  انتخاب می کنند کدام یک را بخرند.  

این مدل تمام سطح گوش را می پوشاند. و می توانیم به راحتی در جاهای شلوغ  به موزیک مورد علاقه خود گوش بدیم . این مدل طراحی گرافیکی زیبای دارد. هدفون های میکروفون دار صدای با کیفتی دارند .  

از مزایای این مدل می توان : ارتباطات ویدیویی، چت صوتی ، کنترل حجم صدا اشاره کرد . همچنین این مدل بسیار سبک و راحت طراحی شده است .  هدفون ها ی بلوتوثی  خیلی زود توانستند طرفداران زیادی را جذب خود کنند.

  ارتباطلات ویدیویی

 چت صوتی

 سبک و راحت

 کنترل حجم صدا

 صدای با کیفیت

هدفون میکروفون دار مدلHS-400A Tattoo

نوع اتصال : باسیم

 نوع گوشی : دوگوشی

 رابط : جک 3.5 میلی متری

 باتری : ندارد

 

 

هدفون بلوتوثی( بی سیم ) مدل Redmi Air Dots

هدفون بلوتوثی( بی سیم ) مدل Redmi Air Dots

نوع اتصال : بی سیم

نوع گوشی : دوگوشی

رابط : بلوتوثی

باتری : دارد  

قیمت : 415،000

 

هدفون مدل HS-935BT

 

هدفون مدل HS-935BT

نوع اتصال : بی سیم و با سیم

نوع گوشی : دوگوشی

رابط : جک 3.5 میلی متری

باتری : دارد

قیمت : 300،000

 

هدفون مدل HS-935BT

 

هدفون بلوتوثی زیلوت

جالب است بدانید  zealotزیلوت برند شناخته شدی است که در تولید انواع هدفون و اسپیکر فعالیت می کند.

بر روی هدفون های زیلوت یک LCDقرار دارد که می تواند  میزان شارژ هدفون ، وضعیت اتصال بلوتوث ، میزان صدا ، وضعیت ارتباط ، وضعیت اتصال کارت حافظه ، موج رادیو و وضعیت اتصال USBرا نمایش دهد.

هدفون زیلوت مدل zealot b570 sparkle

 ورودی کارت حافظه

 میکرون دار

 مدیرت تماس

 مدیریت موزیک و میزان صدا

 باطری قوی400

 قابلیت جمع شدن بخش های هدفون

 

هدفون بلوتوثی زیلوت

 

هدفون بلو توثی بیتس  

شرکت بیتس محصولات خود را با صدای کاملا شفاف و طراحی منحصر به فرد عرضه می کند. هدفون های شرکت Beats بیتس  در طراحی زیبا و کارآمد به بازار عرضه شد. این هدفون به میکروفون  مجهز است مکالمه در این مدل از امنیت زیادی برخور دار است. به تمامی دستگاه های الکترونیکی متصل می شود. صدای قوی و شفاف ، طراحی زیبا و منحصر ، تنوع رنگی بالا و.... از دیگر مزایای  هدفون بیتس است.

مزایا هدفون بیتس

 طراحی زیبا  

 سبک وزن

 صدای شفاف

معایب هدفون بیتس

 باتری ضعیف

معرفی ایرپاد اپل

شرکت اپل تنوع بالای در محصولات الکترونیکی  دارد.   معروف ترین نوع محصولات صوتی اپل مدل ایرپاد است.  این هدفون ها در سال 2016 تولید و در سال 2019 بروزرسانی شد.  هدفون های ایرپاد  در داخل گوش وصل می شوند  . جالب است بدانید جدیدترین نوع ایرپاد  مدل مکس  Air pods MAXکه در سال 2020 تولید شد و مخاطبان زیادی را جذب خود کرد. همانگونه که در مطالب قبلی راجب بهترین ایرپاد های بازار در سال 2021 توضیح دادیم .  شرکت اپل  دست به کار شد تا با تولید هدفون ایرپاد  با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در بازار موبایل به برندی محبوب تبدیل شود. 

هدفون بلوتوثی اپل

 

هدفون بی سیم  اپل مدل Air pods pro

 نوع اتصال : بی سیم  

 نوع گوشی : دوگوشی

 رابط : بلوتوثی

 باتری : دارد

هدفون بی سیم  اپل مدل Air pods pro

 

 

هدفون بلوتوثی سامسونگ  چه ویژگی هایی دارند؟ 

 

جالب است بدانید این هدفون  بلوتوثی سامسونگ طوری طراحی شده که میتوانیم علاوه بر موزیک گوش دادن ، تماس تلفنی ، داشته باشیم. این نوع هدفون به صورت سیم دار و  بلوتوثی (بی سیم) عرضه میشود. شنیدن موزیک در این مدل لذت و آرامش بیشتری دارد. و به راحتی می توانیم مکالمه هایمان را مدیریت کنیم . مدت زمان شارژ این هدفون ها طولانی است . از مزایای دیگر این مدل میتوان:  قابلیت آهنربایی  ، کنترل صدا و موسیقی ، سبک و راحت ، کاهش نویز و.... اشاره کرد. هدفون های بلوتوثی طراحی شیک و منحصر به فردی دارند. و طرفداران زیادی جذب طراحی زیبای این هدفون ها شده اند. جالب است بدانید:  شرکت سامسونگ برای زمانی که از هدفون ها  استفاده نمیکنید طرحی را در نظر گرفته است.  این هدفون ها را در پشت گردن به هم نزدیک کنید و حالت آهنربایی پیدا میکند .  

 

یک هدفون خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بهتر است هدفون خود را از برند های معتبر تهیه کنید. کیفیت صدای مطلوب و جنس هدفون از معیار های انتخاب هدفون خوب است. به دلیل این که هدفون مستقیم  با پرده گوش سرو کار دارند . بهتر است از برند های شناخته شده خریداری کنید که تضمین برای محافظت از گوشتان است.  اگر شما تمایل به خرید ایرفون دارید باید به این نکته توجه کنید که در گوشتان به راحتی قرار بگیرد. و از گوش خارج نشود. زیرا باعث آزار شما میشود. هدفونی را انتخاب کنید که صدای محیط اطراف را در هنگام گوش دادن نشنوید .  

نکته مهم: زمان طولانی از هدفون استفاده نکنید.  

 

اگر هدفون دچار مشکل شد چه کاری انجام دهیم؟

یک نکته مهم اگر هنزفریمون یک دفعه دچار مشکل شد. یکی از بهترین کارا ، ریست کردن است . برای اینکه  هنزفری را ریست کنید کافیه دکمه روی هدفون را 15 ثانیه فضار دهید تا چراغ LED 3مرتبه  به رنگ سفید و قرمز  و بعد به حالت خاموش تبدیل شود.  در مرحله دوم تمام آهنگ و موزیک های که با هدفون گوش می دادید را از گوشیتون پاک کنید . و حالا به راحتی می توانید اتصال مجدد انجام دهید.

مقایسه هدفون سامسونگ با شیائومی

 

مقایسه هدفون سامسونگ با شیائومی

 

مشخصاتسامسونگشیائومی
نام دیگر TWSEJ04LS
نوع هدفونتو گوشی (In-Ear)تو گوشی (In-Ear)
نوع آکوستیکپشت بسته (Closed-Back)پشت بسته (Closed-Back)
نوع اتصالبی سیمبی سیم
نوع هدفون بی‌سیمTrue Wireless ارتباط بی‌سیم بین دو گوشی با یکدیگر و منبعTrue Wireless ارتباط بی‌سیم بین دو گوشی با یکدیگر و منبع
قطر درایور12 میلی متر7. 5 میلی متر
امپدانس 32 اهم
حداکثر حساسیت و سطح فشار صدا 100دسی بل
بازه فرکانس پاسخ‌دهی 20-20000 هرتز

نویز کنسلینگ فعال یا ANC

 

  •  
 
میکروفون
  •  
  •  
توضیحات میکروفونمیکروفون شش‌گانه 
حذف نویز میکروفون
  •  
 
بلوتوث5.05.0
طریقه شارژاز طریق محفظه شارژ با درگاه USB نوع C و شارژ بی‌سیماز طریق محفظه شارژ با درگاه Micro USB
نوع باتری باتری هدفون با ظرفیت 80 میلی‌آمپر ساعت - باتری محفظه شارژ با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت
شارژدهیحداکثر 8 ساعت حالت پخش صدا (خاموش بودن حذف نویز) - حداکثر 5.5 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن حذف نویز) - حداکثر 5.5 ساعت حالت مکالمه (خاموش بودن حذف نویز) - حداکثر 4.5 ساعت حالت مکالمه (روشن بودن حذف نویز) - حداکثر 29 ساعت حالت آماده‌باش بدون پخش صدا (خاموش بودن حذف نویز) - حداکثر 20 ساعت حالت آماده‌باش بدون پخش صدا (روشن بودن حذف نویز)حداکثر 4 ساعت (تا 11 ساعت با محفظه شارژ)
زمان موردنیاز شارژ شدن حدودا 1.5 ساعت
برد 10 متر
کنترل‌کننده‌ی صدا و مکالمه
  •  
  •  
توضیحات کنترل‌کنندهکنترل لمسی برای تنظیم حجم صدا، تغییر محتوای در حال پخش و مکالمه با ضربه به ایربادتغییر محتوای در حال پخش و مکالمه، روی هر دو گوشی
نشانگر شارژ 
  •  
وزن11.2 (ایربادها) - 42.2 (محفظه شارژ)- 8.2 گرم (ایربادها) - 35.4 گرم (محفظه شارژ)
رنگمشکی، سفید، برنزیمشکی، سفید
وسایل همراهدفترچه راهنما - نگه‌دارنده گوشی - ایرباد با اندازه‌های مختلف - کابل USB نوع C- دفترچه راهنما - سری‌ با ابعاد مختلف - محفظه شارژ
 عکس سامسونگ مقایسه هدفون سامسونگ با شیائومی

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست