وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی جامع گوشی شیائومی k50 که در سال 2022 عرضه خواهد شد؟

انتشار ۱۴۰۰/۶/۱۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۱۱ ۱۳:۳۱ . ۱۰۲۷ بازدید

آیا می دانستید ردمی یکی از جدید ترین زیر مجموعه گوشی های شیائومی می باشد. گوشی های پرچم دار شیائومی در سال 2021 با امکانات و قابلیت های جذاب در کشور چین طراحی شده است. مدیر برند ردمی طی اطلاعیه ای اعلام کرد قیمت گوشی ها ی k40 ارزان قیمت می باشد. این شرکت در حال حاظر قصد ساخت گوشی های جدید ردمی k50 را دارد. در ادامه ویژگی های گوشی شیائومی k50 را مورد بررسی قرار می دهیم. بر اساس گزارش های به دست آمده گوشی Xiaomi Redmi K50از سرعت شارژ بالا و نمایشگر جذاب بهرمند می باشد. این گوشی قابلیت فیلم برداری و عکاسی از مناظر با بهترین کیفیت را دارد. با این وجود گوشی شیائومی k50 برای افرادی که به فیلم برادری و عکاسی علاقه بسیاری دارند مناسب می باشد. سرعت شارژ گوشی Xiaomi Redmi K50  60 وات میباشد همچنین باتری به کار رفته در آن 4520 میلی آمپر است. 

 

بررسی جامع گوشی شیائومی k50 که در سال 2022 عرضه خواهد شد؟

 

گوشی شیائومی بر اساس سرعت شارژ و باتری 4520 میلی آمپر می تواند در 50 دقیقه کامل شارژ شود. با این که سرعت شارژ خیلی هم کم نیست. با این وجود با نگاه به رقیب های شیائومی که گوشی های با سرعت 50 یا 65 وات در بازار گوشی موبایل عرضه کرده اند ، سرعت شارژ گوشی Xiaomi Redmi K50 نیز متناسب است. سریع بودن سرعت شارژ گوشی های شیائومی k50 یکی از مهم ترین ویژگی های قابل توجه می باشد. زمان دقیق عرضه گوشی Xiaomi Redmi K50 هنوز به دست ما نرسیده است. ولی با این وجود این گوشی در سال 2022 در مراکز خریدگوشی عرضه خواهد شد. آیا می دانستید گوشی ردمی K40 بیشتر در کشور چین به فروش رسیده است. ولی مدل استاندارد خانواده پوکو F3 در مراکز خرید و فروش جهانی رسید. گوشی ردمی k40 با استفاده از نام دیگری " F3 GT " در بازار جهانی به فروش رفته است. با این وجود به احتمال زیاد گوشی Xiaomi Redmi K50 با نام دیگر مثل گوشی شیائومی k40 در بازار جهانی عرضه خواهد شد. شما فکر می کنید گوشی شیائومی k50 چه ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. 

 

ویژگی های گوشی شیائومی k50

 

ویژگی های گوشی شیائومی k50

بر اساس گزارش های به دست آمده از شرکت شیائومی گوشی جدید این شرکت گوشی Xiaomi Redmi K50 با استفاده از اسنپدراگون 895 و شارژ 67 وات وارد بازار خواهد شد. نمایشگر گوشی شیائومی k50 دارای حفره در صفحه نمایش می باشد. این گوشی به احتمال زیاد درآخر سال 2021 یا اوایل سال2022 وارد بازار می شود. از مهم ترین ویژگی های گوشی Xiaomi Redmi K50 می توان به از اسنپدراکون 895 ، چیست به کار رفته در این گوشی از هسته قدرتمند Cortex-X2، Cortex-A710 و Cortex-A510 طراحی شده است. از نظر شارژ گوشی با وجود این که نسخه قبلی ردمی k40 با سرعت 33 وات در بازار عرضه شده است. به احتمال زیاد شرکت شیائومی در گوشی Xiaomi Redmi K50 از سرعت شارژ دو برابری استفاده می کند. جالب است بدانید گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای شارژ 67 وات می باشد این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر جزء بهترین گوشی ها با سرعت شارژ قابل توجه می باشد. گوشی شیائومی می 11 اولترا در 37 دقیقه کامل شارژ خواهد شد. دوربین به کار رفته در گوشی Xiaomi Redmi K50 اطلاع جزئی به دست ما رسیده است. گوشی ردمی k40 در 3 نسخه ردمی k40 ، k40 پرو ، k40 پرو پلاس عرضه شده است نسخه ردمی k40 دارای دوربین اصلی 48 مگا پیکسل است ، ردمی k40 پرو دارای دوربین اصلی 64 مگا پیکسل و ردمیk40 پرو پلاس دارای دوربین اصلی 108 مگا پیکسل است. به احتمال بسیار زیاد دوربین به کار رفته در گوشی Xiaomi Redmi K50 بهتر و با کیفیت تر از گوشی ردمی k40 می باشد. گوشی شیائومی طبق گزارش های به دست آمده از مدیر این شرکت این گوشی برای علاقمندهای به فیلم برداری و عکاسی مناسب است. بر اساس این گفته گوشی های k50 از سنسور 50 مگا پیکسلی GN1 و GN2 سامسونگ بهره گرفته است. گوشی شیائومیk50 به احتمال زیاد از بهترین گوشی های سال 2022 خواهدشد. در ادامه ویژگی های دیگر این گوشی را بررسی می کنیم.

 

سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی k50 چقدر است؟

 

سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی k50 چقدر است؟ 

جالب است بدانید گوشی شیائومی k50 از سرعت شارژ بیشتری برخوردار است ولی به این نکته توجه کنید که سرعت بیشتر شارژ ربطی به ظرفیت بیشتر باتری تعبیه شده در گوشی k50 ندارد. به احتمال زیاد سرعت شارژ باتری در ردمی k50 بیشتر از نسخه قدیمی تر خود ردمی  k40 است. ولی ظرفیت باتری در Xiaomi Redmi K50 همانند نسخه ردمی k40 می باشد. سرعت باتری در گوشی ردمی k50 50 وات یا 65 وات می باشد. امروزه گوشی های هوشمند جزء نیاز افراد شده اند و به وسیله کاربردی تبدیل شده اند که همیشه همراه افراد می باشد.

 

گوشی شیائومی k50

 

شرکت های ساخت گوشی هوشمند در هر لحظه امکانات و قابلیت هایی در شکل ،حافظه ، دوربین اضافه می کنند. برند های بزرگی در عرصه طراحی گوشی هوشمند فعالیت دارند، شرکت های  اَپل، سامسونگ ، شیائومی ، هوآوی جزء پر فروش ترین گوشی های سال2021 می باشند، این برند ها توانسته اند طرفداران و علاقه مندان بسیاری جذب کنند. شرکت شیائومی با طراحی گوشی های جدید با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد تاثیرات مستقیمی بر زندگی افراد دارد. امروزه بیشتر مردم از گوشی هوشمند بیشتر از چندساعت استفاده می کنند گویا نوعی ابزار برای آن ها می باشد. اگر گوشی هوشمند شما قابلیت های و آپشن های مختلفی داشته باشد سطح کاری افراد پیشرفت می کند. و خروجی به دست آمده برای شرکت بسیار پر کاربرد تر می باشد. شرکت شیائومی قصد دارد تا پایان سال 2021 یا اوایل سال 2022 گوشی پر کاربرد ردمی k50 را طراحی کند. مدیر شرکت شیائومی از طرفداران خود سوال پرسیده است؟ 

 

گوشی Xiaomi Redmi K50

 

دوست دارید گوشی شیائومی k50 چه ویژگی ها و امکاناتی داشته باشد. با این سوال مدیر شرکت شیائومی به احتمال زیاد این سری با گوشی های قبلی خود بسیار متفاوت و پر کاربرد تر می باشد. گوشیXiaomi Redmi K50از نظر عکاسی ، فیلم برداری ، شارژ سریع و صفحه نمایش بهرمند خواهد شد. سرعت بالای شارژ گوشی Xiaomi Redmi K50 از مهم ترین امکانات این سری شیائومی می باشد. نسخه قبلی شیائومی ردمی K40 از سرعت شارژ 35 در صد برخوردار بود با این وجود رقیب های شرکت شیائومی گوشی های با سرعت 50 و 65 وات راهی بازار گوشی موبایل کرده بودند. گوشی شیائومی ردمیK50از سرعت شارژ بالایی بهرمند می باشد.

دوربین گوشی شیائومی ردمی k50

طبق گزارشات به دست آمده این سری با سه نسخه Redmi K50 ، Redmi K50 pro ،Redmi K50 Pro Plus طراحی خواهد شد. این سه نسخه گوشی شیائومی K50 دارای اسنپدراگون 895 با شارژ 67 وات که در قسمت بالا توضیح داریم می باشد. شایعات در فضای مجازی به گوش می خورد به احتمال بسیار بالا گوشی ردمیK50 دارای حساب دیجیتال چت استیشن می باشد. و ظاهر این گوشی همانند گوشی های سامسونگ پنل E5 با وضوح صفحه نمایش K2+ و همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتز تعبیه خواهد شد.

 

دوربین گوشی شیائومی ردمی k50

 

این گوشی قابلیت های بسیاری در زمینه عکاسی و فیلم برداری دارد. دوربین گوشیXiaomi Redmi K50به احتمال زیاد شباهت  قابل توجه به گوشی هوآوی p50 دارند. از شباهت های دیگر به برآمدگی دوربین پنل پشتی نیز می توان اشاره کرد. دوربین سلفی گوشیXiaomi Redmi K50 در حفره مرکزی در صفحه نمایش قرار دارد. برخی نیز گفته اند دوربین سلفی در زیر نمایشگر تعبیه شده است. این سخن نیز بدون انتظار نخواهد بود. چرا که شرکت شیائومی قصد دارد این سری را با امکانات و قابلیت های  جذاب و چشم گیری طراحی کند. شرکت شیائومی وعده داده این گوشی جزء بهترین گوشی های 2021 خواهد شد. گوشیXiaomi Redmi K50 از کیفیت نمایشگر بسیار جذاب تر و با طراحی منحصر به فرد وارد بازار می شود. 

 

شرکت گوشی شیائومی k50

 

شرکت شیائومی با شرکت تراشه آمریکایی کوالکام رابطه بسیار خوبی دارد. دوربین اصلی گوشیXiaomi Redmi K50 شباهت بسیاری به گوشی نسخه پایین تر k40 دارد. گوشی شیائومیk40 در سه نسخه خود Redmi K40،Redmi K40 pro، Redmi K40 Pro Plus به ترتیب دوربین اصلی 48 ، 64، 108 مگا پیکسلی تعبیه شده است. به احتمال زیاد گوشیXiaomi Redmi K50 از دوربین اصلی بهتری استفاده خواهد کرد. با این وجود گوشی شیائومی k50از اسنپدراکون 895 طراحی خواهد کرد. دیگر مشخصات کاربردی گوشی Xiaomi Redmi K50 به دست ما نرسیده است، با این وجود چند ماه آینده ویژگی های دیگر گوشی K50 به دست ما خواهد رسید. با استفاده سنسور غول پیکر 50 مگا پیکسل GN1 و GN2گوشی های سامسونگ  شاهد کیفیت بالای در عکاسی و فیلم برداری هستیم.

 

نظرات کاربران در مورد ویژگی های گوشی شیائومی K50

 

نظرات کاربران در مورد ویژگی های گوشی شیائومی K50

بر اساس نظر کاربران گوشی Xiaomi Redmi K40 از حافظه داخلی کم برخوردار بوده است. تمایل دارند در گوشی شیائومی k50 شاهد حافظه بیشتری باشند. کاربران انتظار دارند در گوشیXiaomi Redmi K50 شاهد ماژول خنک کننده بهتری نسبت به نسخه های قدیمی شیائومی باشیم.جالب است بدانید گوشی شیائومی سری k بیشتر برای کاربران چین طراحی می شود. و سری k که وارد مراکز خرید و فروش گوشی جهانی می شود، سری استاندارد شده سری k می باشد.سری های استاندارد شده با نام پوکو به بازار جهانی عرضه می شود. گوشی Xiaomi Redmi K40 با اسم پوکو f3 و سری گیمینک ادیشن با اسم پوکو f3 GT نام گزاری شده و در مراکز خرید گوشی هوشمند به فروش می رسد. به احتمال بسیار زیاد گوشی Xiaomi Redmi K50 با نام دیگری در مراکز جهانی عرضه می شود.

 

امکانات و قابلیت های گوشی k50
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست