وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

سریعتر از زمان! بهترین‌های شارژر فست شارژ

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۳:۴۶ . ۵۵۳۲ بازدید

تا سال گذشته، شارژر فست شارژ به پرچمداران و گران‌قیمت‌ها اختصاص یافته بود. اما به لطف 2 کمپانی شیائومی و ریلمی و تلاش آنها برای زنده ماندن در بازار داغ رقابت، شاهد ظهور شارژر شارژ سریع در گوشی‌های ارزان قیمت نیز بودیم. البته هم‌اکنون پرچمداران سریع‌تر از گذشته شارژ می‌شوند و شما می‌توانید تلفنی همراهی با شارژر فست شارژ تا 65 وات نیز پیدا کنید.

 اما کم نیستند دستگاه‌هایی که قیمتی کمتر از 270 دلار دارند و از شارژ سریع 15، 18، 20 و 30 وات بهره‌مند‌ می‌باشند. این دسته از تلفن‌ها از فناوری VOOC، شارژر فست شارژ کوالکام 3 و 4 و یا شارژر سریع قابل تطبیق سامسونگ و غیره پشتیبانی می‌کنندآیا شارژر فست شارژ نقطه قوت محسوب می‌شود؟

 

فست شارژ

 

آیا شارژر فست شارژ به تلفن همراه هوشمند شما آسیب می‌رساند؟

 هنگام صحبت از شارژر فست شارژ بحث راحتی و آسودگی خاطر در میان است. بگذارید کمی شما را به عقب برگردانم، دورانی که برای شارژ شدن تلفن خود باید مدت طولانی -حتی ساعت‌ها!- صبر می‌کردید. یا وقتی که فراموش می‌کردیم موبایل را به شارژر متصل کنیم و می‌خواستیم تا لحظات آخر از برق استفاده کنیم، آن وقت چه مصیبتی بود! احتمالا شما هم مثل من نمی‌خواهید به آن دوران بازگردید. خلاصه که اگر از علاقه‌مندان به معطل نشدن هستیم باید قدردان این تکنولوژی باشیم.

البته هنوز نقاط ضعفی هم وجود دارد. تلفن‌های امروزی برای فراهم سازی امکان پشتیبانی از فست شارژ، مستلزم ضخیم‌تر کردن تفکیک کننده درون باتری هستند. این واقعه رابطه مستقیمی با بزرگ‌تر شدن باتری و تلفن همراه و در نتیجه سنگین‌تر شدن آنها دارد. در طولانی مدت، سلامت باتری دستگاه شما به جهت شارژ شدن با شارژر فست شارژ تحلیل رفته و آن رمق قبلی خود را نخواهد داشت. فراموش نکنیم که این مشکل تاثیر آنچنانی بر باتری نمی‌گذارد و سرعت شارژ بالا بیشتر از اینها ارزش دارد!

خط رند 0912 کد 111

رندترین سیم کارت 912 را از مای رند ارزان بخرید.

 

بهترین شارژر فست شارژ

 

بهترین شارژر فست شارژ در Vivo Find X Lamborghini edition

با پشتیبانی از فناوری VOOC یا Voltage Open Loop Multi-Step Constant-Current، سازندگان ادعا می‌کنند که از خالی بودن باتری تا پر شدن آن تنها 35 دقیقه فاصله است که عدد بسیار مطلوبی محسوب می‌شود. سوپر فلش شارژر VOOC از طراحی دو سلولی استفاده می‌کند که قدرت آن به 50 وات هم می‌رسد.

در حالی که ظرفیت باتری نسبت به بسیاری از موبایل‌های با قیمت پایین‌‌تر کمتر است، اما با داشتن این تلفن هوشمند و استفاده از شارژر فست شارژ آن می‌توانید با 10 دقیقه متصل کردن به شارژر 34 درصد از ظرفیت باتری را پر کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ها ویوو فایند ایکس داغ نشدن شارژر و گوشی هنگام شارژ شدن است.

vivo find X lamborghini edition با ظرافت خاصی طراحی شده است. یکی از عناصر طراحی استفاده شده، دوربین پاپ‌آپ آن است که با سرعت بالا از درون به بیرون جسته و از لحظات مورد پسند شما به خوبی عکس یا فیلم می‌گیرد. از دیگر مشخصات می‌توان به باتری 3400 میلی‌آمپری، 8 گیگابایت رم، 512 گیگ حافظه داخلی، سی‌پی‌یو 8 هسته‌ای و تراشه کوالکام اسنپدراگون SDM845 اشاره کرد. اگر به دنبال سرعت شارژ بالا و امکانات و طراحی جذاب و آینده‌گرایانه‌اید، روی ویوو فایند ایکس حساب ویژه کنید.

 

بهترین شارژر فست شارژ

 

شارژر فست شارژ، Honor Magic 2 و 49 دقیقه

آنر مجیک 2 با قیمتی معقول و امکانات بسیار به بازار عرضه شد و حالا مشخص شد که شارژر فست شارژ هم یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده آن است. این گوشی از تکنولوژی مکس سوپرشارژ 40 واتی استفاده کرده که تنها در برخی از پرچمداران هواوی و آنر از این تکنولوژی استفاده می‌شود. شارژ سریع در کنار ظرفیت 3400mAh باتری می ‌تواند امکان استفاده از این تلفن همراه هوشمند تا 2 روز را بدهد. حتی بعد از 2 روز تنها نیاز است 49 دقیقه صبر کنید تا ظرفیت باتری از 0 به 100 برسد.

نباید از کنار دیگر ویژگی‌های magic 2 به آسانی گذر کرد: پردازنده کایرین 980 با عملکردی قدرتمند، مقدار زیاد حافظه داخلی، دوربین سلفی مکانیکی که صفحه را اشغال نمی‌کند و هنگام استفاده از بدنه خارج می‌شود. متاسفانه اگر در کشورهای غربی زندگی می‌کنید باید دنبال فروشگاه یا شخصی باشید که آن را از خارج از کشور برای شما بیاورد.

مشخصات:

  • نمایشگر 6.39 اینچی با کیفیت +Full HD
  • کایرین 980
  • رم 6/8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 128/256 GB
  • دوربین‌های عقب: دو دوربین 16 و یک دوربین 24 مگاپیکسلی
  • دوربین‌های سلفی: یک دوربین 16 و دو دوربین 2 مگاپیکسلی
  • ظرفیت باتری 3600 میلی‌آمپری
  • اندروید 10

 

شارژر فست شارژ آنر مجیک

 

56 دقیقه انتظار با شارژر فست شارژ هواوی p30 pro

مهم نیست کدام ویژگی تلفن همراه هوشمند برای شما شاخص‌تر است،‌ پرجمدار هواوی در هر حوزه‌ای حرفی برای گفتن دارد. چه می‌خواهد سخت‌افزار باشد یا نرم‌افزار. اما مهمترین قابلیت، دوربین قدرتمند آن است که رقبا برای رسیدن به امتیاز هواوی کار سختی را در پیش داشتند و هنوز هم در میانه سال 2020 دارند.

4200 میلی‌آمپر ظرفیت باتری مساوی است با استفاده طولانی مدت بدون نیاز به شارژ. حتی اگر موبایل شما نیازمند چان دوباره بود، شارژر فست شارژ 40 وات با تکنولوژی سوپرشارژ می‌تواند جان تازه‌ای به پی 30 پرو ببخشد.

در نظر داشته باشید که به دلیل عرضه نشدن این تلفن هوشمند در آمریکا، متقاضیان اهل ایالات متحده باید به فکر خرید آنلاین باشند.

مشخصات:

  • نمایشگر: 6.5 اینچ با وضوح +Full HD
  • تراشه: کایرین 980
  • رم: 6/8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128/256/256 GB
  • دوربین‌های عقب: 40، 20، 8 مگاپیکسل و سنسور عمق‌‌سنجی (ToF)
  • دوربین‌ سلفی: 32 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری 4200 میلی‌آمپری
  • اندروید 10

 

 شارژر فست شارژ هواوی

 

رتبه چهارم؛ تنها 2 دقیقه اختلاف در شارژ سریع

شیائومی می 9 از بزرگترین باتری این لیست برخوردار نیست اما به خوبی می‌تواند برای شما برای مدتی طولانی کار کند. برای توصیف ظرفیت 3300 mAh باتری mi 9 می‌توان از ضرب‌المثل «فلفل نبین چه ریزه ...» استفاده کرد! درهرصورت شاید وجود باتری کم‌ظرفیت بهتر باشد، چرا که شارژر فست شارژ 27 وات شیائومی قادر به کامل کردن ظرفیت باتری از 0 تا 100 درصد در 58 دقیقه است.

یکی از ایرادات اصلی، همراه نبودن شارژر فست شارژ 27W هنگام خرید است، یعنی در جعبه گوشی تنها شارژر 18 واتی یافت می‌شود که کمی ناخوشایند است. برای بهره‌مند شدن از لذت شارژ 27 واتی باید اندکی بیشتر پرداخت کنید.

 

شارژ شیائومی می 9

 

به گفته عده‌ای از صاحب نظران، مشخصات xiaomi mi 9 بیش از حد نیاز است. این گوشی شامل 6.4 اینچ صفحه نمایش بوده که در بالای آن شاهد حفره‌ای قطره مانند برای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هستیم. در قسمت پشتی شاهد هیولایی قدرتمند هستیم! جایی که شیائومی 3 دوربین خود را به رخ می‌کشد. با انتخاب هر کدام از رنگ‌های قابل خرید، شاهد رنگ متفاوت گرادیانت دور دوربین بالایی هستیم که جلوه خاص و جدیدی به این تلفن همراه بخشیده است.

مشخصات:

  • 6.4 اینچ صفحه نمایش +Full HD
  • تراشه: اسنپدراگون 855
  • 6 یا 8 گیگابایت رم
  • 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین‌های پشت گوشی: 48، 16 و 12 مگاپیکسل
  • 20 مگاپیکسل دوربین سلفی
  • 3300 mAh عمر
  • اندروید 10

در سال 2021، کدام گوشی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ می‌شوند؟

  1. شیائومی می 10 اولترا با رکورد شارژ شدن در 21 دقیقه
  2. ریلمی ایکس 50 پرو با 33 دقیقه
  3. اوپو فایند ایکس 2 پرو با 43 دقیقه
  4. شیائومی می 10 پرو با 46 دقیقه
  5. هواوی میت 40 پرو با 49 دقیقه
  6. ریلمی ایکس 3 سوپرزوم با 56 دقیقه
  7. وان‌پلاس نورد با 57 دقیقه
  8. وان‌پلاس 8 پرو با 1 ساعت
  9. وان‌پلاس 8 با 1 ساعت و 3 دقیقه
  10. پوکو ایکس 3 NFC با 1 ساعت و 3 دقیقه
  11. سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا 1 ساعت و 4 دقیقه
  12. پوکو اف 2 پرو 1 ساعت و 4 دقیقه
  13. سامسونگ گلکسی نوت 20 1 ساعت و 10 دقیقه
  14. سامسونگ گلکسی اس 20 با تراشه اگزینوس 1 ساعت و 11 دقیقه
  15. هواوی پی 40 پرو 1 ساعت و 14 دقیقه

گوشی شما در چند دقیقه شارژ می‌شود؟

مطالب مرتبط
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
آیا می دانید در زمان خرید گوشی در سال 2021 چه نکاتی را بیشتر توجه کنیم؟ برای این که با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید کدام گوشی برای شما...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست