وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

شارژ مستقیم رایتل از طریق وب سایت رایتل

انتشار ۱۳۹۹/۹/۱۲ . ۷۴۲۰ بازدید

دورانی که برای خرید کارت شارژ مجبور بودیم به مغازه، امور مشترکین اپراتورها یا دکه های روزنامه فروشی مراجعه کنیم گذشته است! حالا دیگر کمتر کسی وجود دارد که خرید شارژ از اینترنت را به خرید شارژ‌های فیزیکی ترجیح ندهد. امروزه تقریبا همه از طریق اپلیکیشن‌های هر اپراتور، کدهای دستوری ussd و یا با مراجعه به وبسایت به راحتی اقدام به خرید شارژ می‌کنند. 

خرید شارژ از طریق سایت و کدهای ussd روش های متداولی هستند که مشترکین سیم کارت های اعتباری از آن برای خرید اعتبار مکالمه، پیامک، اینترنت و ... استفاده می کنند. برخی اپراتورها خرید مستقیم شارژ الکترونیکی و مجازی را برای مشترکین خود ساده تر کرده اند. شما برای انجام این کار فقط کافیست به وبسایت اپراتور مورد نظر خود رفته و پس از انتخاب گزینه شارژ مستقیم اقدام به خرید شارژ کنید.

شارژ مستقیم رایتل

اپراتور رایتل همیشه در تلاش است تا رضایت مشترکین خود را با ارائه خدمات متنوع‌تر جلب کند. از جمله این خدمات ارائه کدهای دستوری برای خرید بسته اینترنتی، اطلاع از مانده بسته و... است.

همچنین می‌توانید به کمک این خدمات سیم کارت مسدود شده خود را با کم‌ترین دوندگی فعال کنید.

رفع مسدودی سیم کارت رایتل

به کمک این روش‌ها، هرچه سریعتر سیم کارت خود را دوباره فعال کنید.

یکی از از نیازهای همیشگی و مهم مشترکین اعتباری هر اپراتور، نیاز به افزایش اعتبار سیم کارت است. از این رو امکان خرید شارژ در سریع‌ترین زمان و به آسانی از دغدغه‌های آنها است.

 

ارسال شارژ رایتل

 

پیش از رایتل، دو اپراتور ایرانسل و همراه اول سرویس شارژ مستقیم را برای مشترکین خود راه اندازی کردند. چندی پیش هم طبق اعلام اپراتور رایتل، مشترکین این شرکت می‌توانند از قابلیت افزایش اعتبار از طریق وب سایت، بدون نیاز به وارد کردن رمز شارژ بهره ببرند.

 به گفته روابط عمومی این اپراتور، سرویس «شارژ مستقیم از طریق وب‌سایت رایتل»، این فرصت را به تمامی مشترکین اعتباری و دیتا می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان و به آسانی، سیم‌کارت خود را به میزان اعتبار مورد نیاز شارژ کنند.

برای استفاده از این خدمت تنها کافیست شماره تلفن همراه خود را به همراه مبلغ مورد نیاز خود در وب‌سایت وارد کرده و اعتبار درخواستی را مستقیماً دریافت کنید.

ویژگی مثبت این سرویس است که هزینه‌ای نداشته و استفاده از آن رایگان است. با این روش دیگر نیازی به وارد کردن رمز شارژ نخواهید داشت و به صورت مستقیم از شارژ خریداری شده استفاده می‌کنید.

نحوه خریداری شارژ از وب‌سایت رایتل

 استفاده از این روش ساده بوده و فقط کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

1. ابتدا وارد صفحه سرویس «شارژ مستقیم رایتل از طریق وب‌سایت رایتل» به آدرس charge.rightel.ir شوید. سپس یکی از روش‌های موجود برای افزایش اعتبار را انتخاب کنید.

 

چگونه شارژ رایتل بخریم

 

2. شماره تلفن رایتل را وارد کرده، سپس برای جلوگیری از هر نوع اشتباهی شماره خود را مجدداً وارد کنید.پس از وارد کردن شماره تلفن خود مبلغ درخواستی شارژ خود را وارد کنید.

3. سپس با انتخاب درگاه مورد نظر و با وارد کردن کد امنیتی صحیح به مرحله بعدی یعنی تایید اطلاعات منتقل خواهید شد، در این مرحله شما می‌بایست اطلاعات شماره و کارت خود را تایید کنید که آیا این شماره برای شماست و از انجام این کار مطمئن هستید یا نه.

 

ارسال شارژ رایتل

 

4. پس از انجام این کار شما به درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می‌شوید. در این مرحله شما با وارد کردن شماره کارت 16 رقمی درج شده روی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، شماره 3 یا 4 رقمی پشت کارت (CVV2) و تاریخ انقضا به همراه رمز اینترنتی خود خرید شارژ را نهایی می‌کنید.

5. در پایان مبلغ اعتبار درخواست شده از حساب بانکی فرد برداشته شده و اعتبار به سیم کارت وی اضافه خواهد شد.

 در نهایت یک کد پیگیری به شما داده میشود که این کد برای زمانیست که اگر تراکنش ناموفق بود یا هرگونه اختلالی در حین انجام تراکنش صورت گرفت شما بتوانید این فرآیند را به صورت قانونی پیگیری نمایید.

مزایا و ویژگی‌های سرویس شارژ مستقیم رایتل 

خرید شارژ مستقیم رایتل از طریق وب‌سایت این شرکت محاسن بسیاری دارد، به طور مثال می‌توانید

*مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کرده و همچون مشترکین همراه اول مجبور به انتخاب مبالغ از پیش تعیین شده نیستید.

 یعنی شارژ مستقیم برای هر میزان که نیاز داشته باشید و بخواهید استفاده کنید در دسترس است اما مبلغ شارژی را که انتخاب می‌‌کنید باید از 10،000 ریال تا 2،000،000 ریال و مضربی از 100 ریال باشد.

*شارژی که خریداری کرده‌اید پس از پرداخت وجه، فوراً به حساب شما واریز می‌شود.

*می‌توانید با کد شارژ‌های طولانی خداحافظی کنید؛ چون دیگر مجبور به وارد کردن آنها نیستید.

 یکی از روش‌های افزایش اعتبار، خرید کارت شارژ از وب‌سایت رایتل است. پس از خرید کارت شارژ رایتل به تعداد دلخواه و پرداخت آن به صورت آنلاین، کد شارژ به پست الکترونیکی شما ارسال می‌شود.

شارژ شورانگیز رایتل

 

اکنون می‌توانید با شماره گیری کد دستوری #شماره رمز*141* سیم کارت دیتا یا اعتباری خود را شارژ کنید. اما این روش افزایش اعتبار مشکلات خود را دارد.

 زیرا هم وارد کردن کد‌های شارژ طولانی کار وقت گیری است. هم در صورت اشتباه وارد کردن آدرس ایمیل خود، امکان بازیابی اطلاعات وجود نداشته و شارژ خریداری شده را از دست می‌دهید.

پس بهترین و آسان‌ترین راه، خرید شارژ مستقیم از وب‌سایت رایتل است.  

 از فواید دیگر شارژ مستقیم رایتل می توان به صرفه جویی در مصرف کاغذ و دوستی با محیط زیست اشاره کرد. هرباری که شما یک کارت شارژ را به جای خرید فیزیکی بصورت مستقیم خریداری میکنید، هم در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی سهیم می شوید و هم در استفاده از شارژ آسوده تر خواهید بود.

 از طرفی دیگر مشکلاتی مانند مخدوش شدن کارت شارژ، خرابی و یا حتی اینکه قبلا استفاده شده باشد را تجربه نخواهید کرد.

 

شارژ رایتل رایگان

 

 با سرویس شارژ مستقیم رایتل، دیگر نیازی نیست که شما کد شارژ تان را یادداشت کرده و نگهداری نمایید در واقع اساسا نیازی به کد شارژ ندارید بلکه شما به سرعت در هر زمان وهرمکان به راحتی با وب سایت رایتل شارژ مورد نظر خود را تهیه می‌کنید.

در این مطلب شما را با یک روش آسان و سریع برای افزایش اعتبار سیم کارت رایتل آشنا کردیم. همچنین از مزایای شارژ مستقیم از طریق وب‌سایت گفتیم.

به کمک این روش می‌توانید از این به بعد به آسانی سیم کارت خود را شارژ کنید. امیدواریم ارائه این مطلب برای شما مفید بوده باشد. تجربه شما از این روش خرید شارژ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست