شهر سیم
همراه اول
0993 823 0912
۳۵۰,۰۰۰ تومان

صفر
رند سایر
سیم کارت اعتباری
استان تهران
۲ ساعت و۳۷ دقیقه قبل
۵۳۲ بازدید

سایر سیم کارت های فروشنده

همچنین این فروشنده دارای ۳۶۱ سیم کارت دیگر نیز است.
برای مشاهده سایر سیم کارت های این فروشنده وارد فروشگاه اختصاصی شوید.

مشاهده لیست سیم کارت ها

جزئیات تکمیلی این سیم کارت

اپراتور
همراه اول
نوع سیم کارت
اعتباری
شماره
0993 823 0912
وضعیت
صفر
قیمت
۳۵۰,۰۰۰ تومان
نوع رند
  • سایر
    0993 823 0912
خط کجاست؟
تهران
بازدید
۵۳۲
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این سیم کارت" می دهید؟

داشتن شماره تماسی رند همیشه در بازار تجارت و ارتباطات دارای ارزش خاصی بوده است. شماره‌هایی که به سادگی در حافظه مخاطبان نهادینه می‌شوند همیشه دارای اولویت و ارجحیت خاصی هستند و باعث می‌شوند هر فردی با یکبار دیدن آن را به خاطر سپارد و به یاد داشته باشد.

علاوه بر این راحتی شماره رند جذابیت خاصی نیز دارد که مخاطب را نا خود آگاه جذب می‌کند. خرید سیم کارت شماره رند به دلیل تناسب و توالی اعدادی که دارند از نظر روانی نیز حس ارزشمندی القا می‌کنند و این حس را به مخاطب می‌دهند که قطعا فرد یا نهاد صاحب این شماره ارزشمند است.

همچنین افراد نا خود آگاه به شماره‌های رند اعتماد بیشتری نیز دارد، شماره‌های رند به دلیل نادر بودن و کمیابی حس ارزش و اعتماد بیشتری به مخاطبان خود القا می‌کنند و مخصوصا در حوزه تجارت ارزش شماره‌های رند بسیار بالا است زیرا که این ویژگی نه تنها به ارتقای فرآیندهای ارتباطی کمک می‌کند بلکه به تسریع فرآیندهای تصمیم‌گیری و تحقق اهداف کمک می‌کند.

در کنار آن شماره‌های رند به دلیل سهولت در به خاطر سپردن می‌توانند در تبلیغات و بازاریابی بسیار موثر باشند. درج شماره رند در آگهی‌ها، تراکت‌ها، بنرهای تبلیغاتی و غیره به مخاطب کمک می‌کند تا به راحتی با شما تماس بگیرد. این موضوع، به افزایش تعداد مشتریان و رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

مزایای خرید و فروش سیم کارت در مای رند