وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

نخستین سری سیم کارت اپراتورهای مجازی به مناسبت روز زن وارد بازار خواهد شد

انتشار ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ ۱۵:۱۴ . ۶۸۰۶ بازدید
همانطور که در خبرهای قبلی اعلام کردیم ، تقریبا بیش از ٨ ماه از تعیین حق امتیاز پروانه اپراتور مجازی موبایل توسط هیأت دولت در تیرماه امسال می گذرد و حالا خبر از آن آمده که همزمان با روز زن در ۲۹ اسفندماه نخستین سری سیم‌کارت‌ اپراتورهای مجازی وارد بازار خواهد شد.
تاکنون از ٢٥ شرکت متقاضی دارنده موافقت اصولی برای صدور پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه ، تنها ٩ شرکت با اپراتورهای تلفن‌همراه قرارداد عمده‌فروشی امضا کرده و وارد همکاری شده‌اند و ٣ شرکت دارنده موافقت اصولی نیز از دریافت پروانه انصراف داده‌اند. اپراتورهای مجازی تلفن همراه از امکانات سخت افزاری و زیرساخت اپراتورهای اصلی ، یعنی ٣ اپراتور بزرگ کشور (همراه اول ، ایرانسل و رایتل) استفاده کرده و با خرید عمده خدمات از اپراتورهای مادر قرار است ، خدمات متنوع و متفاوتی را ارائه و در بازار با اپراتورهای مادر رقابت کنند.

سیم کارت مجازی

 

 

امکانات سیم کارت اپراتور مجازی و مقایسه آن با اپراتور های همراه اول ، ایرانسل و رایتل

 

سیم کارت اپراتورهای مجازی ، تمامی قابلیت های مکالمه ، پیامک و اینترنت پرسرعت نسل 4G و 4.5G را دارا می باشند. همچنین گفته شده این سیم کارت ها قابلیت دسترسی به سرویس های بانکی و خدمات پرداخت را دارا بوده و برای اولین بار در کشور از خدمات NFC یا پرداخت موبایلی پشتیبانی می کنند. با تکنولوژی ان.اف.سی (NFC) ، مشترکانی که دارای تلفن هوشمند هستند با داشتن این سیم کارت می توانند تراکنش های خود را با استفاده از اپلیکیشن های بانکی و بدون نیاز به کارت بانکی انجام دهند.
برای این انجام پرداخت NFC ، کاربر کافی است اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را در گوشی ذخیره کند و در زمان خرید ، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک کرده تا پرداخت انجام شود.
قیمت سیم کارت های ارائه شده برای شماره های دائمی مبلغ ۱۵۶‌ هزار تومان و برای سیم کارت های اعتباری مبلغ ۲۴‌ هزار تومان می باشد. طبیعی است سیم کارت رند این اپراتورها هم به قیمت بالاتر فروخته خواهد شد.

سیم کارت NFC

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست