وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

سیم کارت های "مکالمه ارزان" اپراتور همراه اول به هیچ وجه صحت ندارند

انتشار ۱۳۹۵/۸/۱۵ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۸/۱۵ ۱۵:۰۱ . ۳۰۴۵ بازدید
مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول اعلام کرد : فروش سیم کارت دارای مکالمه ارزان قیمت صحت نداشته و فقط طرح هایی که به زائران اربعین ارائه می شوند ، ارزان قیمت محاسبه خواهند شد. وی با اشاره به اینکه مشترکان می توانند با استفاده از سامانه پیامکی 8070 و ارسال کلمه عراق به این سامانه از تعرفه ها و خدمات مطلع شوند. در چند خبر قبلی نیز نرخ مکالمه عراق را نیز اطلاع رسانی کردیم که نسبت به سال های قبل کاهش چشمگیری داشته است.
سیم کارت

خدمات ویژه و ارزان قیمت همراه اول برای زائران در ایام اربعین

 

اپراتور همراه اول خدمات مکالمه ، پیامک و دیتای رومینگ خود را از ۲۴ آبان ماه الی۳ آذر با تعرفه ارزان تر برای مشترکان ارائه خواهد کرد. سرویس وای فای همراه اول به طور پیوسته در اختیار زائران محترم اربعین قرار خواهد گرفت. تعرفه همراه اول نسبت به سیم کارت اپراتورهای عراق بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر خواهد بود. روشن کردن گوشی تلفن همراه و دریافت پیامک در طول سفر هزینه ای برای مسافران نخواهد داشت.
سیم کارت همراه اول

توصیه به زائران اربعین و دارندگان سیم کارت های دائمی و اعتباری

 

با توجه به حجم بالای زائران در این سفر معنوی بهتر است مشترکان سیم کارت های اعتباری نسبت به افزایش اعتبار سیم کارت خود اقدام کرده و مشترکان دائمی نیز مبلغ بدهی خود را تصویه کرده تا با قطع شدن سیم کارت خود مواجه نشوند. مشترکان اعتباری همراه اول برای اطلاع از میزان شارژ خود از کد دستوری #11*140* و مشترکان دائمی برای اطلاع از قبض میان دوره می توانند از کد دستوری #112*10* استفاده کرده و نسبت صفر کردن بدهی خود اقدام کنند. مشترکان اعتباری همچنین می توانند از آشنایان برای انتقال شارژ و افزایش اعتبار خود کمک بگیرند. سامانه ۹۹۹۰ نیز پاسخگوی سوالات همراه اولی ها خواهد بود.
سیم کارت رند
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست