وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

زائرین اربعین در ۱۲ روز بیش از ۳۵ میلیون دقیقه با سیم کارت خود مکالمه کردند

انتشار ۱۳۹۵/۸/۳۰ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۸/۳۰ ۰۹:۴۷ . ۲۷۳۱ بازدید
با برنامه ریزی های صورت گرفته وزارت ارتباطات و اقدامات و طرح های ویژه اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل برای ایام اربعین که در خبر های قبلی اطلاع رسانی کردیم. امکانات ارتباطی جهت استفاده زائرین نسبت به قبل تسهیل پیدا کرده و مقدار مکالمه و ترافیک دیتای بین ایران و عراق افزایش چشمگیری داشته و مکالمه مشترکان با سیم کارت خود نسبت به گذشته افزایش داشته و بیش از ۳۵ میلیون دقیقه ثبت شده است.
 
تعداد سیم کارت های ایرانی موجود در عراق بیش از ۲ میلیون گزارش شده و حجم مکالمات زائران برای هر سه اپراتور موبایل نسبت به سال های قبل ، رشد قابل توجهی داشته به طوری که آمار نشان دهنده این است که طی ۱۲ روز گذشته بیش از ۳۵ میلیون دقیقه بین ایران و عراق صورت گرفته است. همچنین مقدار مکالمات از عراق به ایران بیشتر بوده و مشترکان تماس های دریافتی کمتری داشتند. در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۵ تعداد دقایق مکالمات ثبت شده به اوج رسیده و حدود ۵ میلیون دقیقه مکالمه ثبت گردیده است.
سیم کارت

هر گونه مغایرت در تعرفه مکالمه با سیم کارت خود را به سامانه ۱۹۵ اطلاع دهید

با توجه به اقدامات از پیش تعیین شده رگولاتوری جهت پایداری شبکه موبایل و تلاش برای کاهش تعرفه مکالمات در ایام اربعین ، وعده تعرفه مکالمه با سیم کارت از ایران به عراق که قبلا ۵۵۰ تومان اعلام شده بود محقق نشد و طبق اعلام همراه اول ، هزینه تماس از سیم کارت همراه اول به ایران از کشور عراق تا تاریخ ۳ آذر ماه ، ۸۹۰ تومان و هزینه تماس از عراق به ایران ۶۹۰ تومان می باشد. همچنین تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه اول ۴۴۰ تومان است. روشن کردن گوشی و همچنین دریافت پیامک شامل هزینه نبوده و فقط هر پیامک ارسالی توسط زائرین ۴۴۰ تومان محاسبه خواهد شد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از مشترکان خواسته تا هر گونه مغایرت در محاسبه تعرفه تماس سیم کارت را به سامانه ۱۹۵ اطلاع رسانی کنند.
سیم کارت همراه

ایرانسل از راه اندازی مرکز تماس ۲۴ ساعته ویژه زائران اربعین خبر داد

روابط عمومی ایرانسل از راه اندازی مرکز تماس شبانه روزی ویژه مشترکان خود در مناطق مرزی شلمچه ، چزابه ، مهران و همچنین صحن حضرت زهرا (س) و حرم مطهر امام علی(ع) ، مناطق شارع حولی، صافی صفا در شهر نجف و در شهر کربلا نیز  شارع‌ العباس ، شارع‌ الشهدا ، باب‌القبله و مناطق در مسیر راه پیمایی بین نجف تا کربلا کارشناس ایرانسل برای راهنمایی زائران حضور دارند.

سیم کارت ایرانسل

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست