وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

ایرانسل و رایتل تعرفه مکالمات خود را برای جذب مشترکان بیشتر کاهش دادند

انتشار ۱۳۹۶/۵/۱ . بروز رسانی ۱۳۹۶/۵/۱ ۱۲:۰۶ . ۵۱۶۷ بازدید
چندی پیش اپراتور ایرانسل برای جذب هر چه بیشتر مشترکین و پیشی گرفتن از رقبا دست به اقدامی عجیب زد و هزینه تماس هایش را به طور چشمگیری کاهش داد ، به طوریکه هر دقیقه مکالمه با این اپراتور تنها ۳۳۳ ریال برای مشترکینش هزینه داشت. البته این اقدام شرکت ایرانسل بازخوردها و حاشیه هایی را هم به دنبال داشت...

و درست ۱۰ روز بعد از این اقدام ایرانسل ، اپراتور رایتل نیز هزینه تماس هایش را به ازای هر دقیقه ۲۹۹ریال اعلام کرد. البته باید خاطر نشان کرد که نرخ مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۵۱۵ ریال است ، درحالی که همراه اول همچنان تعرفه تماس هایش به ازای هر دقیقه ۵۷۰ ریال است همین امر باعث می شود تا مشترکین همراه اول به اپراتور های ایرانسل و رایتل روی آورند.
چند روز پیش وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با اشاره به مثبت بودن تراز همراه اول در طرح ترابردپذیری اعلام کرد که این طرح زمینه ایجاد رقابت شفاف را فراهم کرده است و برآیند همراه اول ۲۴۴۵۵ مثبت بوده ، اپراتور دوم ۱۹۳۲۴ منفی و اپراتور سوم ۵۱۳۱ منفی بوده است.
حال با وجود رقابت بین هر سه اپراتور باید ببینیم که در آینده مشترکان از سرویس و خدمات کدام اپراتور بیشتر استفاده خواهند کرد و حاضر خواهند شد با حفظ شماره موبایل خود به اپراتور دیگر بپیوندند.
تعرفه مکالمه ایرانسل و رایتل
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست