وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

مدال های مای رند ، نماد چیست؟

انتشار ۱۳۹۸/۱/۱۲ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۸/۵ ۱۲:۳۳ . ۲۷۸۴ بازدید

از روزهای اولی که در مای رند کارمان را شروع کردیم همواره به این فکر بودیم که چگونه اطمینان خاطر را برای مشتریان فراهم کنیم تا بتوانند با خیالی راحت اقدام به خرید سیمکارت کنند. یکی از راه هایی که می تواند به شما به عنوان خریدار سیمکارت کمک کند که بتوانید به راحتی از فروشنده های مختلف سیمکارت بخرید بدون این که نگران مشکلات معمول باشید، اعطای امتیاز به فروشنده هاست. به این معنا که ما فروشنده هایی که سابقه بیشتری دارند و فعالیت های مثبتی در مای رند انجام داده اند را با اعطای مدال از دیگران متمایز می کنیم.

تیم مای رند در راستای تحقق این مهم، المان مدال را طراحی کرده است. به این ترتیب که هر فروشنده با توجه به جایگاه و سابقه خود یکی از مدال های مخصوص مای رند را کسب می کند. مدال ها شامل  مدال سیم کارت های ویژه، مدال احراز فروشنده، مدال عضویت، مدال فروشنده ویژه، مدال فروشگاه اختصاصی ،  مدال نظرات مردمی، مدال احراز کسب و کار می شود که هر فروشنده می تواند با توجه به سوابق کاری خود در مای رند یکی از این مدال ها را کسب کند. پس از اینکه فروشنده مدالی را به دست آورد، آیکون آن مدال در صفحه فروشنده و سیمکارت هایی که قصد فروش آن ها را دارد به نمایش در خواهد آمد تا خریداران بتوانند به راحتی از فروشندگان برتر مای رند خرید کنند و ریسک مشکلات را به حداقل برسانند. فروشندگانی که مدالی از مای رند دریافت نکرده اند نیز تمامی مدال ها را بصورت خاکستری یا خاموش می بینند که پس از احراز صلاحیت های مختلف، در بخش های گوناگون مدال های مناسب به آنها اهدا می شود.برای دریافت برخی از مدال ها نیاز به پر کردن فرم یا انجام کارهای خاصی دارید و برای برخی دیگر از مدال ها نیاز به انجام دادن فعالیتی نیست. اما بد نیست توضیح کوتاهی در مورد مدال ها و علت اهدای هریک از آن ها به فروشندگان توسط مای رند بدهیم .

 

فروش سیمکارت

 

مدال احراز فروشنده

فروشندگان و یا کاربرانی که تصویر سلفی خود را به همراه کارت شناسایی برای تیم پشتیبانی مای رند ارسال کرده اند ، این مدال را دریافت می کنند . بنابراین خریداران با آرامش بیشتری می توانند با فروشنده ای که این مدال را دریافت کرده است ، معامله انجام دهند . این کاربران دارای هویتی احراز شده هستند و خریدار می تواند اطمینان خاطر داشته باشد که با یک فروشنده ناشناس معامله نمی کند! بلکه فردی سیمکارت را به شما می فروشد که پیش از این هویتش توسط تیم مای رند بررسی و تایید شده است. 

برای کسب این مدال کافی است وارد پنل کاربری خودتان شوید و در صفحه اصلی روی گزینه مدال ها کلیک کنید. سپس  گزینه مدال احراز فروشنده  انتخاب کنید و گزینه دریافت مدال را بزنید. حالا با پر کردن فرم و فرستادن اطلاعات مورد نظر به پشتیبانی مای رند هویت شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت داشتن شرایط لازم این مدال برای شما فعال خواهد شد.

مدال احراز کسب و کار

زمانی که در صفحه  جزئیات شماره های فروشندگان سایت مای رند ، این مدال را مشاهده کردید ، توجه داشته باشید که کسب و کار فرد آگهی دهنده ، توسط تیم پشتیبانی مای رند مورد بررسی قرار گرفته است و مدارک آنها دریافت شده است ، بنابراین خرید شما تا حد قابل زیادی با ریسک کمتر انجام خواهد شد .در واقع این فروشنده ها دارای کسب و کار مشخص و مرتبط با حوزه خرید و فروش سیمکارت هستند و در این شغل فعالیت می کنند.

برای کسب این مدال می‌توانید وارد پنل کاربری خودتان شوید و بر روی گزینه مدال ها کلیک کنید. مدال مد نظرتان را پیدا کنید و فرم آن را پر نمایید. تیم مای رند مدارک و اطلاعات شما را بررسی خواهد کرد. در صورتی که برای ما ثابت شود که شما واجد شرایط دریافت این مدال هستید، مدال را برای شما فعال خواهیم کرد.

مدال عضویت

مدال عضویت به میزان سابقه ی فعالیت کاربران مای رند اهدا می شود و از حداقل 1 سال شروع می شود . هرچه میزان زمان عضویت بیشتر باشد ، عدد این مدال نیز متناسب با میزان فعالیت فرد نمایش داده می شود که به طور سالانه محاسبه می شود . بنابراین اگر فروشنده ای با مدال عضویت 2 مشاهده کردید یعنی 2 سال از فعالیت و عضویت او در مای رند سپری شده است و جزو با سابقه های مای رند به حساب می آید.

مدال سیم کارت های ویژه

برای نمایش سیم کارت های آگهی شده در صفحه اصلی سایت ، فروشندگانی که اقدام به 5 ستاره کردن سیم کارت های رند و یا معمولی خود می کنند ، این مدال را دریافت می کنند . یعنی این مدال ارتباطی با هویت و کسب و کار فروشنده ندارد بلکه فقط فروشنده هایی که سیم کارت های 5 ستاره می فروشند به این مدال دست پیدا می کنند. این مدال نیاز به پر کردن فرم خاصی ندارد و به صورت خودکار با گذشت زمان برای شما فعال و به روز خواهد شد.

مدال فروشنده ویژه

کاربرانی که در مای رند فعالیت می کنند ، می توانند از بین سیم کارت هایی که آگهی کرده اند ، تعدادی را که از نظر رند بودن و قیمت ، خاص هستند را به صورت ویژه در صفحه اصلی به خریداران معرفی نمایند . بنابراین مدال فروشنده ی ویژه بیانگر این خواهد بود که فروشنده ، دارای شماره های گلچین و خاص در صفحه ی اصلی سایت و اپلیکیشن موبایل است  که می تواند آن ها را به فروش برساند. برای مثال اگر آگهی فروش شما شامل لیست سریالی یا همزاد باشد می‌توانید این مدال را کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر از نحوه انواع آگهی مقاله مای رند را بخوانید.

سیم کارت خود را در مای رند بفروشید

چگونه برای سیم کارت خود آگهی درج کنید ؟

مدال فروشگاه اختصاصی

این مدال به فروشندگانی که دارای وب سایت اختصاصی هستند تعلق می گیرد . توجه داشته باشید که تمامی کاربران و فروشندگان مای رند دارای این فروشگاه اختصاصی نیستند و بعد از تایید و بررسی کسب و کار آنها این مدال به آنها اهدا خواهد شد . لازم به ذکر است که که مای رند مسئولیتی در قبال خرید از فروشندگان عادی نمی پذیرد. 

برای دریافت این مدال باید فروشگاه یا سایت اختصاصی خودتان را در مای رند ثبت کنید. برای اینکار ابتدا وارد پنل کاربری خودتان شوید. در سمت چپ 6 گزینه رنگی را مشاهده می‌کنید. بر روی گزینه راه اندازی وب سایت اختصاصی کلیک کنید. حالا برای شما صفحه ای باز می‌شود که شما باید اسم فروشگاه و دامنه سایت اختصاصی تان را انتخاب کنید. برای مثال اگر آدرس (URL) خود را iraniha انتخاب کنید آدرس صفحه اختصاصی شما به این صورت خواهد بود: https://www.myrond.com/iraniha 

 

مای رند

 

در ادامه رنگ قالب وب سایت را نیز می‌توانید انتخاب کنید. بعد از تکمیل این مراحل باید کد پستی و آدرس خودتان را بنویسید. توجه داشته باشید برای راه اندازی وب سایت اختصاصی حتما باید مدال احراز هویت را کسب کرده باشید. 

 

خرید سیمکارت رند

 

 

مدال نظرات مردمی

جهت سهولت در انتخاب فروشنده مورد نظر شما ، این مدال طراحی شده و به فروشندگانی که دارای بیشترین امتیاز و رضایت از خریداران هستند ، اهدا می شود . هرچه این امتیازات و رضایت ها بیشتر باشد ، میانگین امتیاز فروشنده نیز که به صورت یک عدد برای بازدیدکنندگان نمایش داده می شود نیز بیشتر خواهد بود و خریداران و بازدیدکنندگان با استفاده از این مدال می توانند تا حدی از ریسک خرید خود ، بکاهند. برای دریافت این مدال نیاز نیست فرم خاصی پر کنید فقط باید مشتریان خودتان را راضی نگه دارید.لازمه راضی نگه داشتن مشتریان، رعایت اصول و قوانین سایت مای رند است. برای قیمت گذاری سیم کارت ها باید حتما از قیمت گذاری کارشناسی استفاده کنید. برای مثال اگر قیمتی که شما برای سیم کارت در نظر می‌گیرید غیر کارشناسی باشد قطعا مشتریان شما اقدام به خرید نخواهند کرد یا اگر هم از شما خرید کنند، از شما ناراضی خواهند بود. شما می‌توانید از طریق سایت مای رند، از قیمت دقیق و کارشناسی شده سیم کارت هایتان مطلع شوید. قیمت گذاری در مای رند به دو صورت انجام می‌شود. در روش اول قیمت گذاری حدودی توسط ربات انجام می‌گردد و نتیجه برای شما به صورت ایمیل ارسال خواهد شد. اما روش دوم که قیمت گذاری دقیق است توسط کارشناسان مای رند انجام خواهد شد.

خرید اقساطی سیم کارت 0912

اگر توانایی خرید نقدی سیمکارت 0912 را ندارید می‌توانید به صورت قسطی خرید کنید.

 

سیمکارت رند

 

از دیگر کارهایی که باید برای راضی نگهداشتن مشتریان خود انجام دهید، پشتیبانی خوب و به موقع است. چنانچه برای مشتریان شما در حین خرید و یا پس از خرید سوال یا مشکلی پیش بیاید شما باید بتوانید پاسخگو باشید. به روز نگه داشتن قیمت سیم کارت ها و مشخص کردن سیم کارت های فروخته شده از دیگر کارهایی است که باید برای حفظ رضایت مشتری انجام دهید. چنانچه سیم کارتی را به فروش رساندید باید فورا آن را از لیست فروش خود حذف کنید. در غیر این صورت افراد فکر می‌کنند که سیم کارت فروخته نشده و این باعث ناراضی ایشان می‌شود.

مدال بروزرسانی خودکار

کاربران و یا فروشندگانی که نسبت به بروزرسانی سیم کارت های خود دغدغه دارند این مدال را دریافت می کنند . همان طور که می دانید ، خریداران و یا بازدیدکنندگان دوست ندارند سیم کارت های فروخته شده و حذف شده را در لیست فروشندگان ببینند . باید بدانید که فروشندگان حرفه ای و معتبر ، همیشه سیم کارت های خود را بروز نگه می دارند . 

برای اینکه سیم کارت ها را به صورت خودکار به روز کنید باید مراحلی را طی کنید. ابتدا وارد پنل کاربری تان شوید . در سمت چپ صفحه اصلی 6 قسمت رنگی را مشاهده می‌نمایید که باید روی گزینه سفارش بروزرسانی خودکار کلیک کنید. حالا باید زمان و تعداد دفعات بروزرسانی خودکار معین کنید.

لازم به ذکر است که مدال های نظرات مردمی و همچنین احراز هویت و احراز کسب و کار از نظر اهمیت، در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر مدال ها قرار می گیرند پس در هنگام خرید، این سه مدال را بیش از دیگر مدال های ارائه شده توسط مای رند مورد توجه قرار دهید.

منتظر نظرات شما هستیم.....

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست