وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

روش های اصلی حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم همراه اول و ایرانسل

انتشار ۱۳۹۸/۷/۵ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۶ ۱۸:۰۴ . ۳۴۹۴ بازدید

پیام کوتاه، اس ام اس، پیامک، اس و..‌‌. اسامی است که طی سال های اخیر بر این قابلیت ویژه و کاربردی ارتباطات پس از ظهور تلفن های همراه، توسط ایرانیان استفاده می شود. پیام کوتاه در ایران یکی از راه های تبلیغات نیز به شمار می رود. بسیاری از مردم هستند که برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود، اقدام به ارسال پیام های انبوه به شماره های مختلف از مشتریان تا عموم مردم می کنند. 
 

بسیاری از شرکت ها هم هستند که با راه اندازی و ایجاد سرویس های ویژه روی خط مشترک، او را در یک بازی تبلیغاتی بی انتها وارد کرده و هر روز از شارژ یا اعتبار او می کاهند. این مسئله موجب نارضایتی زیادی در بین مشترکین اپراتور های گوناگون شده است و هر روز در پی یافتن راهی برای خلاصی از شر پیامک های مزاحم و تبلیغاتی هستند. 
 

اما راه های حذف آن ها کم نیستند ! در این مطلب به برخی از آن ها اشاره می کنیم : 
 

روش اصلی 
 

روش های اصلی حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم همراه اول و ایرانسل

کد #800* " " به عنوان کد اصلی درخواست حذف پیام کوتاه های مزاحم و تبلیغاتی در هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل کاربرد دارد و سایر اپراتور های مجازی قابل استفاده است. با شماره گیری این کد دستوری، سه گزینه برای شما ظاهر می شود که با انتخاب گزینه سوم راه اصلی حذف پیام های تبلیغاتی است. در اپراتور های اصلی پس از شماره گیری کد گفته شده در بالا، تا ۲۴ ساعت به درخواست شما رسیدگی خواهد شد. 
 

اما هر اپراتور نیز به صورت جداگانه راه حذف پیام کوتاه های مزاحم را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. 
 

روش های اصلی حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم همراه اول و ایرانسل

همراه اول 
 

اگر از مشترکین همراه اول هستید، شماره ۸۹۹۹ می تواند مشکل شما را حل کند. به همین منظور عدد ۱ را به این سرشماری پیامک کنید تا درخواست شما بررسی گردد. همچنین می توانید شماره *۸۹۹۹# را هم استفاده کنید. 
همچنین مرکز ارتباطات همراه اول به شماره ۹۹۹۱ نیز این قابلیت را دارد که به شکایت مشترکین از پیام های تبلیغاتی رسیدگی کند. 
 

ایرانسل
 

مشترکین اپراتور دوم نیز مانند اپراتور اول می توانند با سامانه پیامکی این شرکت ارتباط برقرار کنند. شماره ۵۱۱۵ به این موضوع اختصاص یافته است. با ارسال عدد ۲ به این خط، پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی ایرانسل را دریافت نخواهید کرد. همچین شماره ۷۱۱ نیز به صورت تلفنی به شکایت مشتریان رسیدگی خواهد کرد. به همین منظور می توانید با این شماره تماس گرفته و مشکل خود را با اپراتور مطرح کنید. 
 

اما اگر جزو کسانی هستید که از کم شدن شارژ شکایت دارید به این خاطر است که در سرویس های ارزش افزوده اپراتورهای عضو شده اید و حالا مثلا برای هر پیامکی که از سامانه دریافت می کنید ۳۰۰ تومان هزینه می پردازید و اصلا هم علاقه ای به دریافت این پیامک ها ندارید. راه ساده پایان دریافت این پیامک ها این است که کلمه off یا خاموش را به همان شماره ای که به شما پیامک می دهد ارسال کنید. 

اما اگر نمی دانید که کدام سامانه این مبلغ را از حساب شما کسر می کند باید به طریق زیر عمل نمایید : 
 



۱ -  ابتدا وارد سایت ویترین ایرانسل شوید 

۲ - یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۱ بفرستید تا رمز عبور مورد نیاز برای وارد شدن به ویترین را به شما پیامک کند. 

۳ - پس از ورود به سایت ویترین ایرانسل، به قسمت سرویس مبتنی بر پیام کوتاه بروید. 

۴ - در این قسمت می توانید به سرویس هایی که فعال کرده اید دسترسی یافته و آن را لغو کنید.
 


 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست