وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

در پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید + روشهای پرداخت امن

انتشار ۱۳۹۹/۳/۳ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۳ ۱۴:۲۹ . ۱۷۹۵ بازدید


رئیس پلیس فتا البرز ، سرهنگ محمد اقبالی در خبرگزاری ها اعلام کرد: با توجه به اینکه عید سعید فطر نزدیک است، مردم مراقب کلاهبرداری های موجود با ترفند دریافت کمک‌های خیرخواهانه و جمع‌آوری فطریه در فضای مجازی باشند، متاسفانه سودجویان با تبلیغات کذب و دروغین در فضای مجازی با جلب اعتماد آنها سعی دارند از حساب آنها برداشت های غیرمجاز کنند.

سرهنگ محمد اقبالی افزود: چنانچه مردم تمایل دارند فطریه و کفاره روزه خود را در بستر فضای مجازی یا بواسطه موسسات خیریه معتبر در این زمینه پرداخت نمایند؛ نخست باید نسبت به اصالت آن ها اطمینان حاصل کرده و بعد اقدام به پرداخت وجه نمایند تا مشکلی مبنی بر برداشت های وجه از حساب های بانکی شان صورت نگیرد. 

پرداخت غیر حضوری فطریه

 

مردم برای پرداخت غیرحضوری فطریه هوشیار باشند

رئیس پلیس فتا همچنین گفت: در اینگونه شرایط متاسفانه افراد سودجو سعی دارند با ایجاد صفحات تقلبی در شبکه‌های اجتماعی مختلف که اکثرا با عناوین گول زننده و مرتبط به موسسات خیریه و همچنین گذاشتن شماره حساب و نشانی های جعلی اعتماد مردم را جلب کرده و از آنها کلاهبرداری بکنند. در نتیجه هموطنان می بایست برای پرداخت هرگونه فطریه و کفاره خود، فقط از طریق نهادهای ذی صلاح اعلام شده توسط رسانه ها و خبرگزاری های رسمی، اقدام کرده واز پرداخت‌های اینترنتی در اینگونه صفحات جدا خودداری کنند.

ایشان در ادامه گفتگو ابراز داشتند: چنانچه کاربران قصد کمک انسان دوستانه را به خصوص در فضای اینستاگرام دارند به صفحه‌های معتبر مراجعه کرده تا گرفتار این کلاهبرداران نشوند.لازم به ذکر است کاربران هنگام وارد کردن اطلاعات بانکی خود به آدرس سایت  درگاه بانک مورد نظر دقت و توجه داشته باشند که با https آغاز شود. در پایان کاربران در صورت مشکوک شدن به صفحات جعلی با عناوین جمع آوری فطریه و زکات، موضوع را سریعا به پلیس فتا این استان به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir اطلاع دهند.

پرداخت فطریه توسط همراه بانک

 

روش های پرداخت امن و غیر حضوری فطریه

در این مطلب مای رند تمامی روش های پرداخت زکات فطریه به صورت آنلاین، امن و غیرحضوری برای شما لیست شده تا با خیالی آسوده و به راحتی پرداخت داشته باشید.

درگاه‌های الکترونیکی پست‌بانک ایران برای زکات فطریه

وجوه شرعی فطریه عام و سادات و همچنین کفاره روزه به‌منظور کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور توسط پست بانک ایران به‌صورت الکترونیکی از طریق درگاه‌های اینترنت بانک، همراه‌بانک و دستگاه‌های خودپرداز  این بانک در سراسر کشور دریافت می‌شود.پرداخت فطریه توسط دستگاه‌های خودپرداز این بانک، از طریق منوی سایر خدمات بخش نذورات و کمک‌های مردمی به‌وسیله تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب صورت می‌گیرد. همچنین از طریق درگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.postbank.ir همراه بانک  پست ایران نیز روش دیگری است که قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است.

شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه 

یکی از آسان ترین روش های پرداخت زکات فطریه، از طریق شماره گیری کد USSD می باشد. برای این منظور کد *8877*5# را از سیم کارت خود شماره گیری نموده و مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید. سپس با ارائه اطلاعات کارت بانکی خود اقدام به پرداخت نمایید.

پرداخت آنلاین فطریه

پرداخت زکات فطریه با اپلیکیشن ایوا

اپلیکیشن ایوا که متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد است، خدمتی تحت عنوان «وجوهات شرعی» دارد که از طریق آن می‌توانید فطریه خود را پرداخت کنید. در این گزینه، پس از انتخاب دریافت‌کننده وجوهات، موضوع و نوع وجه را انتخاب و مبلغ را به ریال وارد کنید. سپس اطلاعات کارت‌بانکی خود را ثبت کرده و گزینه پرداخت را کلیک کنید. درصورتی‌که سوالی در خصوص وجوهات دارید، می‌توانید با شماره‌های ارائه شده مربوط به دفاتر مراجع تقلید تماس بگیرید.

اپلیکیشن ایوا قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است و آن را می‌توانید از کافه بازار، گوگل پلی و یا سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد به آدرس www.ivaapp.com دانلود کنید.

اپلیکیشن پات، یکی از روش های پرداخت زکات فطریه

اپلیکیشن پات متعلق به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است و قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است؛ برای دانلود اپلیکیشن پات می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل پلی و مایکت و خود سایت شرکت ایران کیش به آدرس www.kiccc.comاقدام کنید. از طریق گزینه «فطریه» که در این اپلیکیشن قرارداد، می‌توانید فطریه عام خود را پرداخت کنید.

پرداخت اینترنتی زکات فطریه

اپلیکیشن بله ، پرداخت غیر حضوری زکات

اپلیکیشن بله نیز امکان پرداخت فطریه را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای این کار باید فطریه و کمک‌های خود را از طریق بازوی emdadbot به دست نیازمندان استان و شهر مورد نظر خود برسانید. برای این منظور به بازوی مذکور در بله بروید و سپس گزینه فطریه یا کفاره را انتخاب و فطریه خود را پرداخت کنید. اپلیکیشن بله قابل نصب سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است و آن را می‌توانید از وب‌سایت این اپلیکیشن دانلود کنید.

پرداخت فطریه با اپلیکیشن صاپ

همچنین امکان پرداخت فطریه در اپلیکیشن صاپ بانک صادرات که توسط شرکت فناوری و راه حل های هوشمند سپهر توسعه و پشتیبانی می‌شود، فراهم شده است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است و آن را می‌توانید از وب سایت بانک صادرات دانلود کنید.

پرداخت فطریه با اپلیکیشن

 

اپلیکیشن  فطریه بانک پاسارگاد ایران 

بانک پاسارگاد، اپلیکیشن فطریه را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، جهت تسهیل در پرداخت و جمع‌آوری فطریه و کفاره روزه‌داران راه‌اندازی کرده است. این اپلیکیشن توسط شرکت نوپاد (خدمات فناوری نوآور پاسارگاد)، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، بر بستر کد دستوری #۷۲۰* به سازمان بهزیستی کشور، ارائه شده ‌است که از طریق آن تمامی وجوه دریافتی به حساب این سازمان واریز خواهد شد.

این اپلیکیشن قابلیت محاسبه فطریه بر اساس قوت غالب (نان یا برنج) و تعداد نفرات را داراست. همچنین یک منو به پرداخت کفاره اختصاص یافته که کفاره‌ی روزه‌های قضا شده عمدی یا غیرعمدی را نیز محاسبه می‌کند. این اپلیکیشن را می‌توانید از طریق کافه بازار کافه دانلود کنید.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری برای پرداخت وجوهات شرعی

همچنین فطریه خود را می‌توانید از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری به آدرسwww.leader.ir نیز پرداخت کنید. پس از مراجعه به این سایت، گزینه «پرداخت وجوهات شرعی» را از قسمت بالای سایت انتخاب و اقدام به پرداخت فطریه کنید.

پرداخت زکات فطریه

سامانه پرداخت وجوهات شرعی بانک صادرات

در سامانه پرداخت وجوهات شرعی بانک صادرات به آدرس www.nik.bsi.ir امکان پرداخت فطریه و کفاره وجود دارد. با کلیک روی گزینه فطریه، وارد سامانه پرداخت آنلاین فطریه می‌شوید و می‌توانید فطریه خود را پرداخت کنید. در این سامانه آمده است که: «بانک صادرات ایران هیچ‌گونه دخل و تصرفی در وجوه پرداختی مردم نداشته و فطریات مستقیما به حساب کمیته امداد، سازمان بهزیستی و موسسه خیریه کهریزک واریز می‌شود.». همچنین در این سامانه، امکاناتی نظیر استانی که فطریه از آن پرداخت شده، سیادت، نوع فطریه، مبلغ آن بر اساس نظر مراجع تقلید و همچنین کفاره روزه لحاظ شده است.

سامانه پرداخت آنلاین خیریه شعف

خیریه شعف در راستای کمک به نیازمندان برای ارائه هرچه بهتر نیکوکاری‌های مردم به نیازمندان، سامانه پرداخت فطریه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده است. برای پرداخت فطریه از طریق سامانه پرداخت خیریه شعف باید به آدرس https://shaaf-charity.ir مراجعه کنید و با پر کردن اطلاعات خواسته شده، فطریه خود را پرداخت نمایید.

پرداخت فطریه با اپلیکیشن

 

تمهیدات کمیته امداد برای جمع‌آوری فطریه 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از اجازه علما در ارتباط با جمع‌آوری فطریه از طریق درگاه اینترنتی خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند از طریق کد دستوری (#۱*۸۸۷۷*) فطریه خود را به نیازمندان و محرومان بدهند. شما این امکان را دارید که به سایت emdad.ir کمیته امداد مراجعه کرده و فطریه خود را بپردازید.

روش‌های پرداخت فطریه و کفاره به محک

اگذ علاقه دارید تا زکات فطریه خود را در راه خیریه به مصرف برسانید از طریق روش های زیر این امکان برای شما فراهم است تا به موسسه خیریه محک پرداخت داشته باشید.

- شماره کارت برای پرداخت فطریه: ۱۴۲۸-۲۴۸۲-۱۰۱۱-۵۸۹۲

- شماره کارت برای پرداخت کفاره: ۶۸۳۱-۴۰۰۵-۱۲۱۹-۶۲۷۴

- پرداخت از طریق کد تلفن همراه: #۲۳۵۴۰*۷۸۰*

- تماس با شماره : ۲۳۵۴۰-۰۲۱

- پرداخت از طریق وب سایت محک

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست