وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

همراه اول 7000 سیم کارت را به سازمان مدیریت بحران واگذار کرد

انتشار ۱۳۹۹/۶/۵ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۶/۵ ۱۶:۰۲ . ۱۷۹۹ بازدید

رییس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران از اختصاص هفت هزار شماره موبایل پنج رقمی ویژه مدیریت بحران خبر داد.

سیم کارت ستاد مدیریت بحران

سازمان مدیریت بحران چیست؟

در طلیعه قرن بیست و یکم میلادی، جهان شاهد بلایای عظیمی است که حوادث طبیعی و غیر طبیعی به وجود آورده است. طوفان عظیم کاترینا ، سونامی آسیای جنوب شرقی ، زلزله بم و ده ها حادثه مشابه برزگ وکوچک ، بارها این حقیقت را به جهانیان گوشزد می کند که پیش بینی ها و چاره اندیشی ها و راه های مقابله و سازش با این بلایا هنوز نارسا و ناکافی است و تنها شمار اندکی از ملل دنیا دانش ، فن و هنر مدیریت و مهار این گونه بلایا را فراگرفته و به کار می بندند .

در اکثر کشورها اغلب پس از وقوع هر حادثه بزرگ ، سیل کمکهای سازماندهی نشده اعم از نیروی انسانی و مادی به منطقه حادثه دیده گسیل می شود و با اتلاف نیروی فراوان ، اندکی وضع تخفیف می یابد و به سرعت همه چیز به دست فراموشی سپرده می شود. بنابراین یکی از مهمترین چالش های زمان حاضر ، نیاز به داشتن سیستم مدیریت بلایا در مواجهه با بلایای طبیعی و غیرطبیعی می باشد. با توجه به وسعت ایران ، تنوع بلایای مختلف و شدت و تعداد آن ها ، لزوم وجود ساختاری مناسب برای نظام مدیریت بلایا از نیازهای اساسی کشور به شمار می رود.

سیم کارت های مدیریت بحران

قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور طبق اصل ۸۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که در جلسه بیستو پنجم دی ماه ۱۳۸۶ مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت۵ سال موافقت شده است.

بر اساس مفاد این قانون شورای عالی مدیریت بحران کشور به ریاست رئیس جمهور به منظور هماهنگی فعالیت های دستگاه ها و نهاد های وابسته به قوای سه گانه ، نیروهای مسلح و کلیه نهادها و دستگاه های تحت نظر مقام معظم رهبری ، ( با عنایت به تفویض اختیار معظم له ) و تصویب مقررات و ضوابط حاکم بر مدیریت بحران کشور ، تشکیل گردد.

خرید سیم کارت رند 912 کد 1

رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های رند 912 را از فروشگاه مای رند به صورت آنلاین خریداری نمایید.

سیم کارت همراه اول برای مدیریت بحران

هفت هزار سیم کارت همراه اول 5 رقمی برای ستاد بحران

مهدی رحمتی نژاد در این باره گفت: مدیریت بحران وظیفه هماهنگی میان دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف را چه در زمان بحران و چه در حین و پس از آن بر عهده دارد. لازمه این موضوع نیز برقراری سریع ارتباط میان مسئولان و دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط با بحران است. این ارتباط ممکن است در صورت بروز حادثه‌ای دچار اختلال شود، چرا که تجربه نشان داده که اگر زلزله یا بحرانی در منطقه‌ای رخ دهد تعداد تماس‌ها به قدری افزایش پیدا می‌کند که در ساعات اولیه وقوع، ممکن است امکان برقراری سریع ارتباط به وسیله تلفن همراه از بین برود و اصطلاحا ظرفیت شبکه تکمیل شود.

سیم کارت 5 رقمی

وی ادامه داد: در همین راستا نیز با هماهنگی که میان مدیریت بحران و شرکت همراه اول انجام شد، ۷۰۰۰ شماره پنج رقمی برای موبایل مسئولان بحران و مدیران استانی و کشوری اختصاص یافت تا اگر خدایی ناکرده حادثه‌ای رخ داد که سبب اخلال در تماس‌ها شد با این شماره پنج رقمی بتوان هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای امداد رسانی سریع و گزارش گیری از مناطق آسیب دیده را دریافت کرد.

رییس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه این شماره‌ها به نسبت جمعیت، مساحت، حادثه‌خیزی و مؤلفه‌هایی از این دست در میان مسئولان مدیریت بحران و دستگاه‌های مرتبط در هر استان توزیع شده است، گفت: به طور متوسط در هر استان به فراخور مؤلفه‌هایی که اشاره کردم بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ شماره پنج رقمی اختصاص داده شده است.

سیم کارت همراه اول

رحمتی نژاد درباره اینکه تفاوت این شماره‌ها با سیستم ارتباط بی‌سیم در چیست، به ایسنا گفت: ارتباط بی‌سیم دارای برد محدود و مربوط به یک منطقه است، این ارتباط در میان امدادگران منطقه و مدیران در همان منطقه وجود دارد، اما گاهی لازم است هماهنگی‌هایی از مرکز انجام شود که در این میان از شماره‌های پنج رقمی استفاده خواهد شد.

چه کسانی به سیم کارت های ستاد بحران دسترسی دارند؟

وی درمورد اینکه چه کسانی به این شماره‌ها دسترسی دارند، گفت: بانکی از این شماره‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران کشور است و علاوه بر آن شماره مدیران و افراد مرتبط در هر استان نیز در اختیار مسئولان آن استان قرار دارد.

رییس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور همچنین درباره اینکه آیا این شماره‌ها سیم کارت مجزایی دارد یا خیر هم اظهار کرد: این شماره‌ها در واقع روی همان سیم کارت اصلی افراد فعال شده و نیازی به همراه داشتن سیم کارتی دیگر نیست.

به گفته رحمتی‌نژاد، استفاده از این سیستم در زمان بحران تاثیر بسیار زیادی در هماهنگی و پشتیبانی به موقع و امداد رسانی سریع در مناطق حادثه خیز دارد.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست