وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!

انتشار ۱۳۹۹/۴/۲۶ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۲۶ ۱۵:۳۵ . ۱۹۸۱ بازدید

اجازه دهید ابتدا یک تصور دلنشین با هم داشته باشیم. فرض کنید که سیم کارت خود را در موبایلتان قرار می دهید و به جای اینکه نام اپراتور هایی مثل ایرانسل، همراه اول، رایتل یا شاتل ظاهر گردد، نام برند، شرکت یا سازمان تان به عنوان سرویس دهنده ثبت شود. این تصور به نظرم واقعا جذاب و هیجان انگیز است. اما در حقیقت این دیگر یک تصور نیست! سیم کارت با برند اختصاصی شاتل موبایل، این رویا را به واقعیت تبدیل نموده است.

سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!

در مورد شاتل موبایل بیشتر بدانیم!

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل؛ آخرین عضو خانواده بزرگ شاتل است. این برند به عنوان اولین اپراتور نسل جدید سرویس تلفن همراه ایران به بازار خدمات ارتباطی همراه ورود نمود. 

البته گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، سالهاست به عنوان اپراتور اینترنت ثابت ADSL در کشور مشغول به فعالیت است. گروه شاتل از قدیم با ارائه اینترنت پرسرعت ثابت ADSL، خدمات تلفن ثابت، اینترنت ثابت فیبر نوری، اینترنت ثابت نسل جدید TD-LTE، در دنیای تکنولوژی مشغول به فعالیت بوده و همیشه در بحث فناوری در حوزه ارتباطات در ایران  پرچمداری کرده است. 

11 شهریور 96 بود که شاتل موبایل نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور شد و با مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروع به ارائه خدمات در بازار ارتباطات همراه نمود.

اپراتور شاتل موبایل تمام مسائل فنی شبکه تلفن همراه با قابلیت همگرایی خدمات ثابت و سیار را طراحی نمود. شاتل موبایل با عرضه سیم کارت های خود، سرویس مکالمه، پیامک، اینترنت همراه 4G/3G را ارائه نمود و در کنار آن، خدمات نسل چهارم شبکه همراه (TD-LTE) را راه اندازی کرد. به همین دلیل به سرعت در میان مشترکین و کاربران جای پای خود را مستحکم نمود.

عرضه سیم کارت‌ های هوشمند شاتل موبایل در مارکت ایران، سبب شد تا این اپراتور به عنوان یک بازیگر مهم و چهار وجهی در بازار ارتباطات ایران، نقش آفرینی کند و یک تغییر بزرگ و ادامه دار را  برای هلدینگ شاتل به ارمغان بیاورد. هلدینگ شاتل در حال حاضر عملا در سراسر ایران راهکارهای اینترنتی خود را عرضه می کند به طوری که بیش از 3 میلیون نفر مشترک در سراسر ایران دارد.

سیم کارت رند دائمی

در فروشگاه مای رند می توانید رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های 912 را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!

شاتل موبایل برای ارتباطات برند و سازمان شما راهکارهایی دارد!

شاتل موبایل با عرضه سیم کارت هایش با پیش شماره خاص 0998 و کد 1، موفق شد تجربه متمایز و مدرنی از ارتباط پیوسته و با کیفیت بالا را برای بازار خدمات ارتباطی همراه به ارمغان بیاورد.

اپراتور شاتل موبایل که عملا نسل جدید سرویس های تلفن همراه کشور را ارائه می نماید، با ایجاد زیر ساخت‌ های فنی جدید، پوشش شبکه مختص به خود و تجربه‌ ای حرفه‌ای، راهکارها و امکانات متنوع و اختصاصی شده در بخش تلفن همراه و تسهیل ارتباط در اختیار سازمان‌ ها و برند ها قرار می‌دهد. امکانات ویژه قابل ارائه به برند ها به دو دسته‌ کلی تقسیم می‌گردند:

راهکارهای سازمانی عمومی: این امکانات بر بستر موبایل و به شکل عمومی به همه برند ها در قالب محصولات و خدمات سازمانی ارائه می شوند.

راهکارهای سازمانی اختصاصی: این امکانات بر پایه احتیاج های فعالیت مشتری (برند) و شناسایی و پاسخگویی به آن، طراحی و آماده سازی می شود و در اختیار برند قرار می‌گیرد. در این امکانات، سیستم مخابراتی شاتل موبایل به عنوان تکمیل کننده‌ی زنجیره ارزش مشتری، تمام جوانب و نیاز های برند را در نظر می گیرد و در کنار سایر زیرساخت‌های موجود، ارزش جدیدی را برای برند خلق می کند. به همین خاطر به برند کمک می‌کند تا از فرصت‌های ارتباطی ایجاد شده حداکثر بهره را ببرد. سیم کارت با برند اختصاصی جزو راهکارهای سازمانی خاص شاتل موبایل است.

سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!

سیم کارت را با برند اختصاصی خود عرضه کنید

روابط عمومی شاتل موبایل به تازگی اعلام نموده است که این اپراتور نسل جدید موبایل کشور با پوشش سراسری 3G و 4G و آنتن‌دهی هوشمند، این امکان را فراهم نموده است تا با سازمان ها، شرکت ها، برند ها، کانون های هواداری و باشگاه های ورزشی قرارداد ارائه سیم کارت با برند اختصاصی منعقد شود. بدین ترتیب  برند ها قادر خواهند بود تا بدون هیچ زیرساخت‌ و پروانه‌ و مجوزی و به راحتی، سیم‌کارت هوشمند و شبکه موبایل اختصاصی با برند خود را داشته باشند.

برای اولین بار در ایران، شاتل موبایل با استفاده از امکانات فنی نوآورانه و مدرن خود، سیم کارت‌ هوشمند با برند اختصاصی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، باشگاه‌ها و صاحبان برند ارائه می نمایند.

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با بهره گیری از هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به سریع ترین و قدرتمند ترین شبکه در هر محدوده، بهترین و بیشترین پوشش شبکه‌های 3G و4G/LTE را به شکل اتوماتیک و تماما هوشمند انتخاب می‌نماید.

سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!

سیم کارت با برند اختصاصی چه امکاناتی دارد؟

مدت ها بود که مخاطبان شاتل موبایل از این اپراتور تقاضا نموده بودند تا خدمات مخابراتی اختصاصی برای برند یا شرکت ها ارائه نماید تا با توجه  به احتیاجات خود بتوانند سیم کارت با نام تجاری خود را در اختیار کاربران، کارکنان، مشتریان و یا هواداران خود قرار دهند.

از جمله این امکانات باید به سیم‌کارت با برند اختصاصی، تغییر نام شبکه به نام برند بدون نیاز به دستگاه های فنی ، ایجاد بسته‌ های دلخواه، اپلیکیشن و پنل‌های اختصاصی مدیریت حساب سیم کارت ، تخصیص رنج شماره اختصاصی، امکان ایجاد کد USSD اختصاصی با خدمات سفارشی سازی شده، ابزار احراز هویت سازمانی، دسترسی به شبکه امن، بسته های اینترنت و اینترانت سازمانی و هواداری، کانال ارتباطی موثر و متمایز با کاربران و مشتریان و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود.

خوب است بدانید که سیم کارت با برند اختصاصی درآمدزایی بلندمدتی از طریق مشارکت در فروش و حفظ مشتریان خواهد داشت. همچنین پشتیبانی فنی و پاسخگویی به مشترکین این سیم کارت ها نیز بر عهده شاتل موبایل بوده و برندها از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

قیمت گذاری سیم کارت 

قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می نماید تا از قیمت دقیق و بروز سیم کارت خود در بازار مطلع گردید.

سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!

مزایای سیم کارت با برند اختصاصی چیست؟

  • این سیم کارت ها با بسته بندی و نام شبکه اختصاصی و تعرفه سفارشی سازی شده عرضه می شود.
  • برند شما به آسانی و بدون نیاز به پروانه و زیرساخت فنی به اپراتور موبایل تبدیل می شود.
  • در عین حال که خدمات و ابزارهای ارتباطی برند افزایش می یابد، این سیم کارت ها سبب تنوع سرویس های برند نیز می شود.
  • سیم کارت با برند اختصاصی شما باعث میشود تا شما نسبت به برندهای رقیب متمایز شوید.
  • با اضافه شدن سیم کارت با برند اختصاصی به سبد محصولات برندتان افزایش درآمد خوبی را تجربه می کنید.
  • در سیم کارت با برند اختصاصی شاتل موبایل، سرویس‌های اختصاصی با توجه به توانمندی‌ها و نیازمندی‌های برند بهینه می شود.
  • طرح‌ها و بسته‌های اختصاصی با یکپارچه سازی خدمات مخابراتی موبایل و خدمات خرده فروشی قابل تعریف هستند.
  • گروه های مصرفی را خودتان می توانید تعریف کنید. مثلا تعرفه رایگان برای استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های مورد نیاز و یا مکالمه درون گروهی مقرون به صرفه تر.
  • می توانید طرح‌های وفاداری مشتریان سازمانی را با استفاده از سیم کارت اختصاصی تعریف کنید.
  • رنج شماره اختصاصی به برند قابل تخصیص است.
سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!
  • پشتیبانی برند متقاضی در موضوعات فنی، قیمت گذاری و پاسخ‌گویی به مشتریان توسط شاتل موبایل انجام می شود.
  • قابلیت استفاده از خدمات مکالمه، پیامک و دیتا با پوشش سراسری 3G، 2G و 4G با اتصال به چهار شبکه
  • نام شبکه اختصاصی به عنوان سرویس دهنده سیم کارت را می توان تعریف کرد.
  • قابلیت نصب اپلت های اختصاصی برند روی سیم کارت سازمانی
  • امکان ایجاد مدیریت حساب اینترنتی و اپلیکیشن اختصاصی برای سرویس سیم کارت برندتان
  • امکان ایجاد کد USSD اختصاصی با خدمات سفارشی سازی شده یکی دیگر از مزایای سیم کارت با برند اختصاصی است.
  • امکان تعریف و ایجاد کیف پول الکترونیک اختصاصی
  • امکان کسب درآمد بلندمدت از طریق مشارکت در فروش و نگهداشت مشتریان نیز از مهم ترین مزیت های این سیم کارت است.
سیم کارت را با برند اختصاصی خودتان بفروشید!

سیم کارت اختصاصی شاتل موبایل را چگونه تهیه کنیم؟

مخاطبان از ۳ راه زیر می‌توانید سیم کارت با برند اختصاصی شاتل موبایل را تهیه کنند:

  1. ثبت‌نام و خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000
  2. ثبت‌نام حضوری از طریق مراجعه به یکی از مراکز فروش شاتل موبایل

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با راهکارهای سازمانی عمومی و اختصاصی اپراتور شاتل موبایل، نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، می‌توانید با شماره 09981000000 تماس حاصل نموده و یا با نشانی ایمیل b2b@shatel.ir ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست