وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

قبل از خرید بسته اینترنت این مطلب را بخوانید!

انتشار ۱۳۹۸/۶/۲۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۷/۱۳ ۰۸:۵۴ . ۲۷۳۲ بازدید

این روزها تصور زندگی بدون اینترنت دشوار است. البته هنوز هم بسیاری از مردم در سراسر جهان بدون وابستگی به اینترنت بزرگ می شوند، اما آنچه مسلم است فراگیر و همه گیر شدن اینترنت در زندگی های امروزه ی ماست به گونه ای که تبدیل به یک جزء جدایی ناپذیر از زندگیمان شده است. کمی عقب تر، روزگاری که مجبور بودیم برای داشتن سرعت بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه بر بستر ای دی اس ال ، گواهی مجوز از دانشگاه ببریم که ثابت کنیم دانشجو هستیم یا فرم پر کنیم که سرعت بالا را برای استفاده در چه موضوعی نیاز داریم سپری شده، حالا دیگر حجم هایی تا 100 برابر این سرعت هم گاهی در دسترس مردم کشورمان قرار می گیرد و دیگر کسی برای داشتن اینترنت با سرعت بالا نیازی به فرم پر کردن و دلیل آوردن ندارد.

خرید بسته اینترنت ایرانسل

گسترش گوشی های هوشمند و اینترنت های همراه سبب شده که بسیاری از ایرانی ها خرید بسته را در سبد خرید ماهیانه خود داشته باشند و خرید بسته های اینترنت را، یکی از نیاز های اساسی خود بدانند و باعث شود این موضوع همواره یکی از دغدغه های مردم شود. اینکه چه میزان حجم به دردتان می خورد، چقدر از آن را مصرف می کنید و چقدر حجم کم یا زیاد می آورید. بر همین اساس قیمت آن و حجم بسته یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در خرید بسته اینترنتی است.

با توجه به نحوه و میزان مصرف افراد آنهایی که مصرف بالایی دارند بسته های بلند مدتی تهیه می کنند و کسانی هم که مصرف کمتری دارند بعضا به حتی زیر یک گیگ نیز راضی هستند! البته این راهم باید افزود که با گسترش شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام عملا میتوان گفت که یک گیگ برای چرخشی چند ساعته در این بستر است و چیزی از نیازهای شما را برطرف نخواهد کرد.

ساخت بسته اینترنت دلخواه ایرانسل

نیازِ به اینترنت یک نیاز همگانی است و بر هیچ­کس پوشیده نیست و آنقدر جای خود را در زندگی ما باز کرده که شاهد رونمایی ازبسته‌‌های اینترنتیِ همراه، از سوی اپراتورهای مختلف بودیم و هستیم. مزیت اصلیِ این بسته‌های اینترنتی، در دسترس بودن آنهاست و هر کجا که شما اراده کنید می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری، سایت اپراتور، اپلیکیشن های اپراتورها بسته اینترنتی مورد نیاز خود را خریداری کرده و به آن متصل شوید.

هر سه اپراتور اصلی یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل بسته های متنوع و گوناگونی برای مشترکین خود تدارک دیده اند که بر اساس میزان حجم، زمان و یا حتی ساعت مصرف متفاوت هستند. کاربران همواره به دنبال بسته های اینترنت رایگان در فضای مجازی هستند و یکی از تبلیغات فیک در همین زمینه است که فلان اپراتور اینترنت رایگان ارائه می کند؛ اما واقعیت این است که جز در موارد خاص مانند روز تولد و اعیاد، هیچ کدام از اپراتور ها اقدام ارائه اینترنت رایگان نمی کنند. حال برای خرید بسته، خرید بسته های بلند مدت برای شما مناسب است یا کوتاه مدت و کم حجم؟

بسته های ارزان اینترنت ایرانسل

انتخاب بسته مورد نظر

اگر میخواهید بدانید که چه بسته ای برای شما هم کافی و هم به صرفه است کافیست از ابزارهای سایت اپراتور ها و یا اپلیکیشن آن ها استفاده کنید، که در اینجا به شما آموزش میدهیم که چگونه بسته مورد نظر خود را با استفاده از سایت اپراتورها پیدا کنید.

انتخاب بسته مورد نظر با استفاده از سایت ایرانسل

فقط کافیست با مراجعه به وبسایت ایرانسل بسته مقرون به صرفه خود را پیدا کنید. در یک قدم با استفاده از فیلترها و گزینه هایی که در سمت راست شما است میتوانید محدوده قیمت، برای سیم کارت اعتباری یا دائمی، نوع بسته خود(ساعتی، یک روزه، سه روزه، یک ماهه و...) و انتخاب حجم را به سادگی تعیین کنید تا به بسته مورد نظر خود برسید و آن را خریداری کنید.

کد بسته های اینترنت ایرانسل ماهانه

انتخاب بسته مورد نظر با استفاده از سایت همراه اول

اگر جزء مشترکین همراه اول هستید میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت همراه اول بسته خود را جستجو و آن را خریداری کنید. در بالای لیست بسته های اینترنتی با تنظیم و انتخاب فیلترهای موجود مانند نوع بسته، مدت اعتبار بسته، حجم بسته و محدوده قیمت به سادگی به بسته خود دست پیدا کنید.

نحوه خرید بسته اینترنتی ایرانسل

بسته های بلند مدت با حجم کم، در مقابل بسته های کوتاه مدت با حجم کم تقریبا توجیه ناپذیر هستند چون شما صرفا زمان اشتراک خود از اینترنت را می پردازید که هزینه کمی هم به شما تحمیل نمی کند. اما بسته های با حجم بالا و طویل المدت همواره به صرفه ترین و اقتصادی ترین بسته هاست. برای مشترکین با مصرف متوسط می تواند یک انتخاب منطقی و حتی عالی باشد از آن جایی که به دلیل مدت طولانی بسته، حجم بسته نیز زیاد است و می توانید مدت زمان بیشتری را در فضای وب گشت و گذار کنید و نیاز هایتان را در فضای مجازی رفع کنید. به همین دلیل یکی از رایج ترین نوع بسته ها یعنی بسته های نامحدود(شبانه) بین مشترکین علاقه مندان زیادی پیدا کردند. اپراتورها با متوجه شدن این موضوع تمرکز خود را بر این گذاشتند که بسته های بیشتر متنوع و به صرفه شبانه ای به مشترکین خود معرفی کنند.

بسته های نامحدود(شبانه)

ایرانسل و همراه اول هر دو بسته های نامحدود شبانه در اختیار مشترکین خود قرار می دهند که البته محدودیت مصرف منصفانه سیاستی است که از این بسته ها هم دور نیست.

 همراه اول در این زمینه بسیار قوی تر عمل کرده و با ارائه یک بسته جذاب، 50 گیگ اینترنت را به شما در ساعت 1 تا 11 بامداد ارائه می دهد که کمتر کسی است که دوست نداشته باشد آن را امتحان کند. این اما فقط برای یک روز قابل استفاده است و بسته های با حجم های بسیار بالاتر در اشتراک های ماهانه و هفتگی قابل دسترسی است.

روش خرید بسته اینترنت ایرانسل

ایرانسل نیز با طراحی بسته های نامحدود شبانه خود در قالب یک، دو و سه ساعتی  با حداکثر سقف استفاده 60 گیگابایتی ارائه میکند که شما میتوانید آن را به راحتی با کد دستوری خریداری کنید.

کد خرید بسته های ترکیبی ایرانسل

البته در کنار بسته های فوق الذکر، اپراتور ها به مناسبت های مختلف بسته های جذابی را به مشترکین پیشنهاد می کنند که از دست دادن آن چندان کار منطقی نیست! حالا دیگر انتخاب با خود شماست که براساس اینترنت مصرفی تان، گشت و گذار و وبگردی، استفاده از شبکه های اجتماعی و ... یک بسته طولانی مدت  با حجم بالا انتخاب کنید یا یک بسته کوتاه مدت و با حجم پایین تا از نظر اقتصادی بیشتر به نفع تان باشد.

کلام آخر

در کل اینترنت یکی از پیشرفت های تکنولوژی است که قرن ۲۱ را دچار تحول بسیار عظیمی کرده و روش زندگی، کسب و کار و تعاملات مردم را با تغییرات زیادی مواجه کرده است و قطعاً با گذشت زمان تغییرات بزرگتری نیز پیدا خواهد کرد. با اینکه از دست دادن اینترنت احتمال بسیار کم و ضعیفی دارد، اما بشر طی قرن ها به راحتی نشان داده است که قدرت انطباق پذیری بالایی دارد و به راحتی خود را با شرایط جدید وفق می دهد. قطعاً افرادی که با اینترنت بزرگ شده اند، زندگی بدون آن را نمی توانند حتی تصور و یا تحمل کنند، هرچند بسیاری از ما تجربه زندگی بدون اینترنت را در طول عمر خود داشته ایم و زنده مانده ایم!

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 1
0
0
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. nag***@yahoo.com

    بطورکلی قیمت یک گیگ ازهرنوع بسته خصوصا درهمراه اول از۲۵۰۰ تا۳۵۰۰ تومان است که در مقابل بسته های ای دی اس ال که گمترین قیمت آن حدود ۵۰۰ تومان است بسیار گران میباشد واین یک نوع کلاهبرداری شرکتهای مخابراتی ازمردم است

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست