وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

انتشار ۱۳۹۹/۶/۳ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۶/۳ ۱۶:۵۹ . ۱۸۰۱ بازدید

در روشی از کلاهبرداری، با افراد تماس گرفته می‌شود و با وعده سیم‌کارت‌هایی با شماره رند و یا هم‌شماره سیم کارت های اعتباری‌ شان که قیمتی پایین‌تر از معمول دارند،‌ آن‌ها را فریب می‌دهند. البته این روش جدید نیست اما هنوز هم برای افراد بسیار پیش می آید، لذا بر آن شدیم تا به طور کامل به این موضوع بپردازیم.

اگر بخواهیم سیم‌کارت‌هایی را که ارائه می‌شود تفکیک کنیم، شامل سیم‌کارت‌هایی هستند که به‌روز توسط اپراتورها واگذار می‌شوند و به تعدادی هستند که متقاضی به‌راحتی تهیه کند و دلیلی ندارد در بحث عرضه و تقاضا، دچار افزایش و کاهش قیمت شوند و بخش دیگر سیم‌کارت‌های با کدهای قدیمی‌تر با شماره خاص هستند که متقاضی و بازار خاص خود را دارند و دیگر عرضه نمی‌شوند.

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

قیمت سیم کارت رند چگونه تعیین می شود؟

طبق اظهارات فعالان بازار، سیم‌کارت‌های دائمی قدیمی که تقاضای زیادی برایشان وجود دارد، تعیین‌کننده قیمت سیم‌کارت هستند و با توجه به جایگاهشان نزد کاربران و قدمتی که دارند، عملا ایجاد بورس کرده‌اند و قیمت بعضی از سیم کارت ها رند همراه اول یا ایرانسل گاهی به چند صد میلیون تومان هم می رسد. علاوه بر این، عوامل دیگری مانند عرضه سیم‌کارت، میزان عرضه و تقاضا و عدم توازن بین عرضه و تقاضا بر قیمت سیم‌کارت خیلی موثر است.

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

کلاهبرداری تلفنی با عنوان سیم کارت رند چگونه است؟

اما در مواردی ممکن است از تمایل افراد به خرید سیم‌کارت‌هایی که شماره‌هایی رند دارند و یا سیم‌کارت‌های دائمی مشابه شماره‌های اعتباری افراد، سوءاستفاده شود؛ بدین‌صورت که با فرد تماس گرفته و پیشنهاد می‌دهند که با دریافت مبلغ پایین‌تری از حد معمول، می‌تواند صاحب سیم‌کارتی با شماره مورد نظر شود، در حالی که این کار کلاهبرداری است و با واریز مبلغ مورد نظر، دیگر نه خبری از سیم‌کارت می‌شود و نه شخصی که با شما تماس گرفته است.

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

نظر اتحادیه فروشندگان سیم کارت در مورد کلاهبرداری با سیم کارت رند

در این رابطه، افشار فروتن (رئیس انجمن فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی) در گفت‌وگویی خبری اظهار نموده است: اپراتورها اطلاع‌رسانی خود را از طریق روابط عمومی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نمایندگی ها و سایت های معتبر انجام می‌دهند. با توجه به این شرایط، کاربر و مصرف‌کننده باید توجه کنند که اگر خارج از این چارچوب، فردی با آن‌ها تماس گرفت و قصد فروش سیم‌کارت داشت، به این توجه داشته باشند که یک جای کار اشکال دارد.

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

یک استثنا در تماس های تلفنی برای فروش سیم کارت

وی در ادامه اظهار کرد: این‌که تماس بگیرند و بگویند سیم‌کارت داریم، ممکن است شیوه‌ای برای بازاریابی بعضی از مراکز فروش سیم‌کارت باشد که یک سری از سیم‌کارت‌ها را پیش‌ثبت‌نام می‌کنند و اپراتور آن شماره را برایشان حفظ می‌کند تا از این طریق بتوانند کسب درآمدی داشته باشند، بعضی ‌دفاتر هم یک سری شماره مشخص را خریداری می‌کنند و توسط پرسنل خود اقدام به بازاریابی می‌کنند. اما در اکثر موارد تماس‌هایی که گرفته می‌شود، کلاهبرداری است و افراد نباید به این تماس‌ها توجه کنند.

فروتن با بیان این‌که اپراتورها در حال حاضر شرایط خرید را بسیار آسان کردند و نیازی به این ترفندها نیست، گفت: بهتر است در مواجهه با این تماس‌ها،‌ این کار را اصلا انجام ندهد. حتی برای انتخاب شماره منتخب هم اعلام می‌کند که اگر شماره‌ای را مد نظر دارید که متناسب با شماره دیگر خود باشد، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اپراتورها و نمایندگی ها و سایت های معتبر برای تهیه سیم‌کارت اقدام کنید.

رئیس انجمن فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی همچنین خاطرنشان کرد کاربران باید به اطلاع‌رسانی روابط عمومی اپراتورها توجه کنند و با اطمینان از اپراتورها و نمایندگی‌های رسمی و معتبر معرفی‌شده از طرف آن‌ها خرید کنند، در غیر این صورت متضرر می‌شون و در نهایت جز دردسر برای کاربر، چیز دیگری برایشان ندارد.

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

اگر سیم کارت رند بخواهیم باید از کجا تهیه کنیم؟

خرید سیم کارت رند یکی از مهمترین راه های توسعه ارتباطات فردی و حتی توسعه کسب و کار است. از سوی دیگر تنوع شماره ها و البته قیمت ها بسیار زیاد است. به همین دلیل افراد و شرکت ها و موسسات دغدغه های فراوانی در هنگام خرید سیم کارت رند دارند. از جمله اینکه سیم کارتی که خریداری می کنند قیمت سیم کارت رند را به قیمت واقعی خریداری کنند. یا اینکه سیم کارت را از محل معتبری تهیه کنند.

از دیگر سوالات متداولی که خریداران سیم کارت رند دارند این است که آیا بلافاصله پس از خرید سیم کارت، سند مالکیت آن به نام خریدار می شود؟

در نهایت باید گفت پاسخ درست به این دغدغه ها و نگرانی ها اما ساده است. سیم کارت رند را از وب سایت ها و فروشگاه های مورد تایید و معتبر خریداری نمایید و الزامات اولیه ای که این سایت ها باید داشته باشند را چک کنید. از جمله اینکه حتما سایت های مذکور دارای نمادهای معتبر مانند نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی فضای مجازی باشند.

از سوی دیگر پشتیبانی و صفحه تماس با ما سایت های مذکور را چک کنید. چرا که سایت های معتبر دارای تلفن ثابت، موبایل، آدرس دقیق و لوکیشن هستند و بدین ترتیب می توان به آنها اعتماد کرد.

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

چرا مای رند برای خرید سیم کارت رند مناسب است؟

مای رند به عنوان مارکت خرید و فروش سیم کارت رند، مدت 8 سال است که به شکل پیوسته مشغول به فعالیت و سرویس دهی به مشتریان می باشد. مای رند دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و نشان ساماندهی در فضای مجازی است. سایت مای رند به عنوان پایگاه کشوری خرید و فروش سیم کارت از اتحادیه کسب و کارهای مجازی مجوز دارد.

یکی از مزیت های سایت مای رند در خرید و فروش سیم کارت ، امکان رزرو آنلاین سیم کارت رند است. یعنی خریدار می تواند با پرداخت بیعانه (پیش پرداخت) سیم کارت مدنظر خود را به مدت 24 ساعت رزرو نماید و سپس برای خرید و انتقال سند مالکیت به نمایندگی اپراتور مربوطه مراجعه نماید. بدین شکل خریدار با خیالی آسوده خط رند مورد نظرش را در کمال امنیت و با نظارت کارشناسان مای رند خریداری می نماید.

مسئله مهم دیگر آن است که کارشناسان پشتیبانی مای رند در تمام مراحل خرید و فروش به صورت آنلاین یا کال سنتر همراه مشتری بوده و وی را راهنمایی می نمایند. همچنین کاربران سایت مای رند قادرند تا سابقه و امتیاز فروشنده خط رند مدنظرشان را مشاهده نموده و نظرات خریداران قبلی سیم کارت را بررسی نمایند و سپس اقدام به خرید کنند.

در نهایت این بستر برای تمام مخاطبان فراهم شده است تا با نصب اپلیکیشن مای رند به آسانی به تمام بخش های سایت دسترسی داشته باشند و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند.

خط کد 1 ارزان

سیم کارت رند 912 کد 1 را با بهترین قیمت در فروشگاه مای رند خریداری نمایید.

کلاهبرداری با وعده ارائه سیم کارت رند بصورت تلفنی

به سیم کارت مشابه سیم کارت خود نیاز دارید؟

یکی از امکانات بسیار کاربردی و جذاب مای رند امکان جستجو و خرید مطمئن سیم کارت های مشابه خط فعلی تان است. مای رند نام این امکان را سیم کارت همزاد گذاشته است. شما می توانید با ورود به این بخش سیم کارت های همزاد خط فعلی خود را مشاهده نموده و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست