وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

مجلس از شبکه امن ایرانسل استفاده خواهد کرد

انتشار ۱۳۹۹/۳/۱ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۱ ۱۳:۱۵ . ۱۳۰۸ بازدید

اپراتور ایرانسل، مجلس شورای اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت گسترش زیرساخت ارتباطی مجلس شورای اسلامی، به تفاهم سه جانبه رسیدند و مقرر شد این اپراتور بستر لازم جهت استفاده خانه ملت از شبکه امن ایرانسل را فراهم نماید.

تفاهم نامه همکاری میان ايرانسل، مجلس وزارت ارتباطات

در جلسه ای که عصر روز دوشنبه 29 اردیبهشت 1399، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل شرکت ایرانسل، آقای دکتر امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، دکتر غلامرضا نوری قزلجه معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس احمد تقوایی نجیب رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی، در محل مجلس شورای اسلامی برگزار گشت؛ تفاهم‌نامه ی همکاری جهت گسترش و بهره‌برداری از خدمات شبکه ی امن اختصاصی ایرانسل (APN) و استفاده از خدمات فناوری اطلاعات ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، به عنوان زیرساخت ارتباطی خانه ملت امضا شد.

استفاده مجلس از زیرساخت ارتباطی ایرانسل

مطابق با این توافق، بسترهای همکاری حاضر، شامل «ارائۀ زیرساخت ارتباطی و شبکۀ امن اختصاصی در سراسر ایران برای مجلس شورای اسلامی با استفاده از زیرساخت ارتباطی اپراتور ایرانسل» و همچنین «طرح ریزی برای استفاده از تکنولوژی های جدید در سیستم تماس اضطراری جهت ارتقای خدمات و بهره‌وری» خواهد بود.

شبکه امن همراه ایرانسل چیست؟

در سرویس شبکه امن همراه ایرانسل (APN)، دسته ای از سیم کارت‌ ها در شکل یک شبکه اختصاصی مجازی بر روی شبکه امن تلفن همراه ایرانسل با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌نمایند. سازمان‌ها، شرکت ها و کسب و کارها با بهره گیری از این سرویس این امکان را دارند تا با سیم‌ کارت‌ های ایرانسل، در یک کانال ارتباطی امن و اختصاصی بدون احتیاج به اینترنت، به شبکه شخصی خود در اقصی نقاط کشور عزیزمان اتصال یابند.

یک امکان جذاب> رندترین سیم کارت ها را اقساطی خرید کنید

سیم کارت دلخواه خود را جستجو کرده و به صورت اقساطی خرید نمایید

شبکه امن ایرانسل چه مزایایی دارد؟

از جمله ویژگی های مثبت خدمات APN می‌توان به امنیت بسیار مناسب، عدم نیاز به اینترنت، پوشش وسیع و دسترسی همیشگی و همچنین پهنای باند بالا اشاره نمود. در ۶ سال گذشته، تعداد دو میلیون از این سیم کارت ایرانسل، در صنایع و بخش های متنوع مانند حمل و نقل، توزیع برق، شبکه آب، نفت و گاز، نظامی و انتظامی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عرضه و توزیع، غذایی، شبکه بانکداری، کانال های پرداخت و… مطابق با SLA و با رعایت استانداردهای به‌روز فناوری، در حال ارائه سرویس به بخش های مختلف ایران می باشد.

تفاهم سه جانبه مجلس، وزارت ارتباطات و ایرانسل

ویژگی‌ها و مزایای ذکر شده موجب شده است تا از سال پیش، مجلس شورای اسلامی، زیرساخت ارتباطی اپراتور سیم کارت ایرانسل را جهت برقراری ارتباطات و برگزاری نشست های آنلاین انتخاب نماید. قبل از این در هنگام عدم برگزاری جلسات علنی مجلس به دلیل شیوع کرونا، در اسفند ماه 1398 و فروردین ماه 1399، سه نشست آنلاین میان برگزیدگان مردم بر بستر زیرساخت ارتباطی ایرانسل برگزار گشته بود. در حال حاضر نیز با عنایت به لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، تعدادی نمایندگان مردم از بیرون از صحن علنی و به شکل آنلاین در ساختمان مجلس، با بهره گیری از زیرساخت ارتباطی ایرانسل، در جلسه علنی حضور پیدا می‌نمایند. جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز بر همین بستر برقرار است.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست