وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

مای رند بهترین راه برای خرید سیمکارت رند

انتشار ۱۳۹۸/۶/۲ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۶/۳ ۰۱:۲۲ . ۱۸۳۶ بازدید


حتما برایتان پیش آمده که بخواهید یک خط بسیار خاص برای تجارت و کار خودتان داشته باشید. مثلا شماره ای که با حروف نام مورد نظر شما در ارتباط باشد و با یک رمزگشایی ساده می توانید آن را تبدیل به حروف و کلمه مورد نظرتان کنید!
مثلا در سایت هایی، نام خود را وارد می کنید و یک شماره متناسب و برحسب آن در اختیار شما قرار می گیرد. مای رند یکی از سایت هایی است که این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند به راحتی با رند حروفی سیم کارت بخرند و البته آن را نیز به مدت 24 ساعت رزرو کند. در واقع رند حروفی به این شکل است که شماره تلفن مورد نظر شما با حروف روی شماره های گوشی تلفن تناسب دارد. اگر روی دکمه های تلفن همراه یا ثابت خود را نگاه کنید، شاهد این هستید که برخی حروف روی شماره ها حک شده است؛ خب کاربرد این حروف چیست؟ این حروف در واقع مربوط به همین مسئله رندی حروف می شود که می تواند از آن به عنوان یک راه ساده برای شماره گیری و یا حفظ کردن یک شماره خاص در ذهن استفاده کرد.
در مای رند، بخش مجزایی برای خرید و فروش سیم کارت هایی در نظر گرفته شده است که رندی حروفی دارند، یعنی بصورت حروفی که در بالا ذکر شد، رند هستند.
برای مثال، واژه ali بر اساس حروف روی صفحه کلید، معادل عدد 254 است و با وارد کردن این نام، تمامی شماره های تلفن همراه موجود که حاوی این عدد است، به شما نمایش داده می شود. برای مثال 12342540935
در مای رند، بخش دیگری در نظر گرفته شده است که کاربر بتواند به صورت اقساطی سیم کارت بخرد و بفروشد. از مزایای این قسمت این است که فرد برای خرید سیم کارت به صورت اقساط نیازی به ارائه چک بانکی نخواهد داشت. یعنی بدون اینکه بخواهید درگیر چک و سفته بازی و ... به راحتی در چند قسط سیم کارت مورد نظر خودتان را در نهایت امنیت و اطمینان تهیه کرده و از رندی آن لذت ببرید؛ هرچند ساز و کار مشخصی برای تضمین های مورد نظر مای رند در نظر گرفته شده است.
حتی اگر بخواهید سیم کارت خودتان را با سیم کارت دیگری معاوضه کنید هم مای رند برایتان بخشی برای همین منظور تدارک دیده است تا بتوانید بدون مشکل سیم کارت خودتان را ثبت کرده و با فعال کردن تیک معاوضه، آن را برای تعویض در مای رند ثبت کنید. حالا دیگر باید منتظر بمانید تا فرد دیگری که قصد معاوضه سیم کارت را دارد آگهی شما را ببیند و با شما تماس بگیرد. این بخش از بخش های محبوب مای رند به حساب می آید زیرا دیگر دغدغه گشتن به دنبال یک سیم کارت جدید برای کاربر از بین رفته و به محض اینکه مشتری برای خط او پیدا شد، صاحب یک خط جدید می گردد که در وقت و هزینه صرفه جویی فراوانی خواهد شد.
لازم است در این بخش یاد آوری کنیم که تمامی ابزارها و امکانات مای رند به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و هیچ هزینه ای برای بخش های مختلف از کاربر دریافت نمی شود. مثلا در بخش تشخیص رندی سیم کارت شما بصورت رایگان می توانید هر تعداد سیم کارت که بخواهید وارد کرده و رندی آن را به ابزار مای رند بسپارید تا برایتان مشخص کند که خطی که در اختیار دارید رند هست یا نه و اگر رند باشد نوع آن چیست؟ شاید تا به امروز فکر می کردید که سیم کارتی که در اختیار دارید از خطوط رند است، پس کافی است که آن را در مای رند امتحان کنید تا صحت این موضوع برایتان روشن شود.
یا در بخش فروش سیم کارت می توانید تا 10 سیم کارت را به صورت رایگان برای فروش به ثبت برسانید؛ همچنین در سایر بخش ها و ابزارهای فراهم آمده، امکان دستیابی رایگان میسر است.
در کنار این امکانات، فروش فوری سیم کارت بخش ویژه ای است که مای رند در نظر گرفته است. در این بخش مخاطبان مای رند می توانند سیم کارت خود را در ثبت کرده و در کمتر از 12 ساعت به فروش برسانند. با این ابزار که کمک بسیار شایانی است خرید و فروش سیم کارت بسیار تسهیل شده و دردسر های همیشگی به طور کلی زدوده می گردد.
در مای رند، قبل از ثبت سیم کارت برای فروش، می توانید قیمت روز سیم کارت ها و خطوط مختلف دیگر را مشاهده کرده و بر اساس آن قیمت پیشنهادی خود را وارد کنید. هرچند کارشناسان این سایت به صورت رایگان به شما در مشاوره قیمت و تعیین ارزش سیم کارت کمک می کنند اما اگر خودتان هم بخواهید می توانید با گشت و گذاری کوتاه در مای رند، قیمت سایر خطوط را مشاهده و بر اساس آن تصمیم درستی بگیرید. کارشناسان مای رند بصورت 24 ساعته و رایگان، می توانند این کار را برای شما انجام دهند تا اطمینان داشته باشید سیم کارتتان را با قیمت مناسب و نه گران تر و نه ارزان تر به فروش خواهید رساند و از این بابت جای نگرانی نخواهد بود.

مانند بسیاری از سایت ها و وبگاه هایی که خدمات مختلفی به مشتریان و کابران خود ارائه می دهند، مای رند نیز از وجود یک اپلیکیشن مناسب و کاربردی بهره می برد که به مخاطب امکان دسترسی به همه بخش ها و ابزارهای سایت را خواهد داد. به این ترتیب دسترسی به سایت و باز کردن بخش های مختلف و استفاده از آن برای شما بسیار آسان خواهد بود و دیگر حتما نیازی به وبگردی نیست بلکه با نصب اپلیکیشن مای رند که در نسخه های اندروید و آی او اس در دسترس است به راحتی به همه امکانات و بخش ها دسترسی خواهید داشت و می توانید سیم کارت خود را ثبت کنید، بفروشید، بخرید، رندی آن را مشخص و یا تعیین کنید که کارشناسان مای رند در چه ساعتی از شبانه روز با شما تماس گرفته و مشاوره رایگانشان را در اختیار شما قراردهند تا از فروش سیم کارت بصورت رایگان در این سایت با قیمت کارشناسی شده لذت ببرید.

تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
2
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. wat***@gmail.com

    سلام صبح بخیر

  2. از بازایابی منطقی که آ زار دهنده نیست خوشم .

    پاسخ :

    با سلام و احترام ، قیمت گذاری حدودی توسط ربات بررسی و ارسال می شود و در مواردی با خطا ارسال می شود ، نتیجه قیمت گذاری دقیق توسط کارشناسان بررسی و ارسال می شود .

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست