وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

همه روش‌های پرداخت قبض تلفن همراه و ثابت

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۶ . ۲۶۲۳۷ بازدید

تا چند سال پیش مردم مجبور بودند برای پرداخت قبض به بانک‌ها مراجعه کنند و ساعت‌‌ها در صف بمانند و یا برای شارژ خط اعتباری شان به سوپرمارکت ها بروند و کارت شارژ بخرند که همواره مشکلاتی را برای مصرف کننده در پی داشت.  اما این روزها تقریبا دیگر همه ی اپراتور ها و بانک ها و حتی چندین کد ussd این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید به راحتی خط تان را شارژ کنید یا قبض تلفن همراهتان را بپردازید. در این مطلب سعی نمودیم کامل ترین و کاربردی ترین راه های پرداخت صورتحساب تلفن های ثابت و سیم کارت را برای شما شرح دهیم.

انواع قبض تلفن همراه

در گذشته که قبض ها محدود به آب و برق و گاز و نهایتا تلفن ثابت بود، آنهایی که تلفن همراه داشتند یک قبض بنفش رنگ اضافه تر داشتند. تا همین چند سال پیش قبض های تلفن همراه و سیم کارت به درب خانه ها می‌آمد و البته هنوز هم چنین روش سنتی برای برخی کاربرد دارد و منتظر قبض می‌مانند تا صورت حساب دوره را پرداخت کنند. اما این روش سنتی کم کم محبوبیت خود را از دست داده و دیگر مثل گذشته همه به دنبال قبوض کاغذی نیستند و از روش های مختلف برای پرداخت قبض استفاده می کنند تا به راحتی و بدون حضور در صف های طویل بانک و نوبت گرفتن و... به صورت غیر حضوری قبوض خود را پرداخت کنند.

قبوض خطوط دائمی در اپراتورها به دو صورت میان دوره و پایان دوره صادر می شوند. به همین دلیل شیوه‌های متعدد پرداخت هزینه‌ها سردرگمی‌هایی برای برخی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایجاد کرده است، اما تاکید اپراتورها بر آن است که برای حل این مشکل لازم است مشترکان یک شیوه از راه‌های پرداخت هزینه‌ها را انتخاب کرده و همواره براساس همان شیوه اقدام کنند.

به عنوان مثال اگر فردی پیامک میان دوره خود را دریافت و براساس آن هزینه‌ها را واریز کرده دیگر ملزم به پرداخت رقمی که در قبض پایان دوره ذکر می‌شود نیست و بهتر است هر بار پس از دریافت پیامک‌های میان دوره‌ای پرداخت داشته باشد، چرا که در محاسبه رقم قبوض پایان دوره سیستم به‌طور خودکار هزینه‌های دو ماهه کاربران را محاسبه می‌کند و اگر فردی بخشی از این هزینه‌ها را پیش‌تر در میان دوره پرداخت کرده باشد، راهی برای تشخیص آن وجود ندارد.

 

نحوه دریافت قبض تلفن ثابت

 

پرداخت قبض تلفن همراه از طریق پرتال اپراتور همراه اول

سایت همراه اول در قسمت خدمات خود، بخشی به عنوان سرویس‌ها قرار داده است. در تب سرویس‌ها می توانید بخش صورتحساب سیم کارت های دائمی را مشاهده کنید. با کلیک روی این بخش وارد صفحه ای می شوید که در صفحه باز شده، شماره سیم کارت تلفن همراه خود را وارد و سپس پایان دوره یا میان دوره صورتحساب خود را انتخاب کرده و دکمه مشاهده صورتحساب را کلیک کنید. در ادامه در صفحه‌ای که باز شد، میتوانید صورت حساب خودتان را ببینید و همچنین امکان پرداخت آن از طریق یکی از درگاه بانکهای درج شده در سایت وجود دارد.

همچنین همراه اول برای مشترکین اعتباری خود بخشی را به عنوان شارژ سیم کارت های اعتباری در نظر گرفته است. وقتی روی این قسمت کلیک کنید، وارد صفحه ای می شوید که از شما شماره تلفن همراهتان را درخواست می کند و می توانید میزان شارژ سیم کارت مورد نظرتان را مشخص کرده و همچنین فوق العاده یا معمولی بودن مبلغ انتخابی را نیز مشخص نمایید. با پرداخت مبلغ شارژ به طور مستقیم به حساب سیم کارت اعتباری تان افزوده می شود.

پرداخت قبض تلفن همراه از طریق پرتال اپراتور ایرانسل

ایرانسل در حال حاضر بخشی را در سایت خود برای پرداخت در نظر نگرفته است یا حداقل ما در آن چیزی پیدا نکردیم! ایرانسل در عوض پرداخت قبض را به اپلیکیشن خود منتقل کرده و مشترکین باید برای پرداخت قبوض خطوط دائمی شان حتما از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند.

پرداخت قبض موبایل از طریق پرتال اپراتور رایتل

اپراتور سوم اما بیشتر از روش همراه اول استفاده کرده است. تقریبا توضیحاتی که در مورد همراه اول دادیم، در مورد رایتل نیز صادق است. وقتی وارد صفحه اصلی سایت رایتل می شوید، بخشی به نام مدیریت حساب در منوی بالایی وجود دارد. با کلیک روی مدیریت حساب، چهار قسمت ظاهر می شود که دوتا از آنها مربوط به پرداخت قبض و همچنین افزایش شارژ است. با کلیک روی پرداخت قبض می توانید وارد صفحه ای شوید که با وارد کردن شماره تلفن تان قبض میزان بدهی را مشاهده و در همان لحظه اقدام به تسویه حساب نمایید. همچنین در کنار پرداخت قبض، خرید شارژ نیز میسر است که می توانید انتخاب کنید که شارژ مستقیم یا شارژ شورانگیز با مبالغ معمول داشته باشید و به راحتی استفاده کنید و لذت ببرید.

 

چگونه قبض تلفن ثابت بگیریم

 

پرداخت قبض تلفن همراه از طریق اپلیکیشن مختص هر اپراتور

 

اپراتور اول(همراه اول)، یک اپلیکیشن رسمی برای خدمات دهی به مشترکانش دارد که آن همراه من نام دارد. اما در حال حاضر همراه اول پرداخت قبوض را به اپلیکیشن خود منتقل نکرده است و فعلا فقط از طریق همراه من می توان شارژ سیم کارت های اعتباری را افزایش داد.

اپراتور دوم(ایرانسل) اما برعکس همراه اول، پرداخت قبوض را روی اپلیکیشن خود نیز قرار داده است. مای ایرانسل نام اپلیکیشن رسمی ایرانسل است که بصورت رایگان می توانید دانلود و فعال کنید. برای ورود به برنامه مای ایرانسل نیاز به یک رمز عبور دارید که از طریق همان برنامه می توانید آن را دریافت کنید.

ایرانسل این امکان جذاب و کاربردی را برای شما فراهم آورده است تا با نصب و استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من هم از مبلغ لحظه ای و به روز صورتحساب سیم کارت خود آگاه شوید و هم بتوانید ریز مکالمات و پیامک های سه ماه گذشته را به طور کامل دریافت نمایید.

این اپلیکیشن پرداخت درون برنامه ای نیز دارد و می توانید به راحتی و در کسری از زمان صورتحساب سیم کارت ایرانسل خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. نکته دیگر آن که این قابلیت برای مشترکان اپراتور ایرانسل تعریف شده است که می توان سقف کارکرد سیم کارت دائمی خود را افزایش دهند. این ویژگی دو مزیت دارد. یکی اینکه بدین ترتیب هیچ وقت قطعی خدمات سیم کارت و یک طرفه شدن آن پیش نمی آید. دوم اینکه بازه پرداخت و صورتحساب دوره افزایش می یابد و مجبور نیستید ماهانه صورتحساب و قبض سیم کارت پرداخت نمایید.

رایتل نیز در حال حاضر اپلیکیشن خود را به این موضوع اختصاص نداده و بخشی برای پرداخت قبوض تلفن های ثابت اش در اپلیکیشن رایتل من در نظر نگرفته است. اما امکان خرید شارژ در این اپ فراهم آمده و مشترکین پس از دانلود رایگان و ثبت نام در اپلیکیشن رایتل می تواننند اقدام به خرید شارژ و مشاهده موجودی حساب شان کنند.

 

پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه

 

پرداخت قبض تلفن همراه از طریق کد دستوری

ستاره اول یا همان *1 # کد دستوری مخصوص همراه اولی هاست که می توانند از طریق آن قبض های خود را پرداخت کنند و یا شارژ بخرند و بصورت مستقیم اعتبار خط خود را افزایش دهند. فقط کافی است از طریق گوشی موبایل خود کد دستوری *1# را شماره‌گیری کنید، وارد منوی قبض شوید و نوع قبض (میان‌دوره/ پایان‌دوره) را انتخاب کنید. شماره خود یا دیگران را جهت پرداخت قبض وارد کنید و پس از ورود شماره کارت بانکی و رمز دوم قبض شما پرداخت می‌شود. ستاره اول یک اپلیکیشن مختص به خودش هم دارد که بصورت رایگان در دسترس است و مشترکین می توانند اپلیکیشن این کد را نیز دانلود کنند. ستاره اول به ازای هر تراکنش انجام شده با کد *1# به شما امتیازی می دهد که پس از مدتی این امتیاز ها را می توانید به عنوان شانس شرکت در قرعه کشی مصرف کنید.

کد دستوری *7*1# مخصوص ایرانسلی هاست. مشترکین اپراتور دوم می توانند از طریق این کد و با همراه داشتند رمز دوم کارت بانکی شان اقدام به پرداخت قبوض کنند. فقط کافی است تلفن تان را بردارید و این کد را شماره گیری کنید در این زمان منوی پرداخت قبض برای  شما نمایش داده خواهد شد که مرحله به مرحله شما را راهنمایی نیز خواهد کرد.

اپراتور سوم یعنی رایتل در حال حاضر کد دستوری را مختص خودش ارائه نکرده که بتوان از طریق آن شارژ خرید یا قبض تلفن را پرداخت کرد.

 

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق 2020

 

پرداخت قبض موبایل از طریق تلفن گویا

یکی از روش های آسان و اصطلاحا دم دستی پرداخت قبوض استفاده از تلفن گویا است که در ادامه برای هر سه اپراتور تلفن همراه کشور جزییات این روش را شرح داده ایم.

در این روش با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید، شماره تلفن­ همراه مورد نظر خود را وارد کرده و با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز خرید اینترنتی،‌ قبض خود را پرداخت کنید. مزیت این روش نسبت به سایر روش‌ها این است که پرداخت همان لحظه اعمال می‌شود و مشترکینی که تلفن­ همراهشان بعلت عدم پرداخت صورتحساب قطع شده، در صورت پرداخت و وصول مبلغ به حساب همراه اول، بدون مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی ارتباطشان وصل می­‌شود پس به راحتی می توان از طریق سامانه 9990 قبض را پرداخت کرد و همچنین چند دقیقه پس از پرداخت قبض، در صورتی که خط شما یک طرفه یا قطع شده باشد، به حالت عادی باز خواهد گشت.

1- با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید.

2- جهت دریافت اطلاعات مربوط به صورتحساب مشترکین و پرداخت آن از طریق کارت بانکی (با استفاده ازکارت عضوشتاب)کلید مربوطه را انتخاب کنید.

3- اگر با موبایل خود تماس گرفته باشید گزینه های منو صورتحساب به شما اعلام می گردد. اما در صورت تماس از تلفن ثابت، شماره تلفن همراه مورد نظر را وارد کرده و کلید # را فشار دهید.

4- در خصوص دریافت اطلاعات مربوط به صورتحساب (پایان دوره ، میاندوره ) کلید ....را انتخاب کنید. جهت پرداخت قبض از طریق کارت بانک کلید...را فشار دهید.

5- شماره کارت بانکی را وارد و کلید # را انتخاب کنید. رمز خرید اینترنتی را وارد و کلید # را فشار دهید تا قبض شما پرداخت شود.

 

پیگیری پرداخت قبض تلفن ثابت

 

اپراتور ایرانسل در حال حاضر پرداخت قبوض به روش تلفنی را در اختیار مشترکین قرار نداده و صرفا از راه های ذکر شده امکان پرداخت قبوض میسر است.

طبق آنچه بر روی سایت این اپراتور آمده است، سرویس IVR Payment با هدف خرید و افزایش اعتبار و پرداخت قبوض در سامانه تلفن گویا شرکت رایتل جهت رفاه حال مشترکین راه‌اندازی شده است. در این سرویس با شماره‌گیری ۲۰۰ یا ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ مشترکین دائمی امکان پرداخت قبوض پایان‌دوره و میان‌دوره با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق اتصال به درگاه بانک را دارند.

همچنین راه های دیگری نیز برای پرداخت قبض ها وجود دارد، مثلا برخی بانک ها در سایت های خود این امکان را فراهم کرده اند که با داشتن شناسه پرداخت و قبض بتوانید صورت حساب خط خود را پرداخت کنید.بانک ها همچنین امکان خرید شارژ را نیز به کاربران می دهند. همچنین برخی اپلیکیشن های جانبی دیگر مانند آپ نیز امکان پرداخت قبوض و خرید شارژ را برای مشترکین میسر کرده است.

پرداخت قبض موبایل ایرانسل از طریق کارت شارژ

اپراتور دوم هم برای مشترکین دائمی روش های گوناگون پرداختی پیشنهاد کرده است. ایرانسل که البته چندان مشتری های دائمی ندارد و اکثرا اعتباری ها هستند که از ایرانسل بهره می برند، یک روش جالب برای پرداخت قبوض خطوط دائمی ابداع کرده که به آن شارژ خط به خط می گوید!

در این روش، سیم کارت اعتباری ایرانسلی می تواند با استفاده از شارژ خود، قبض یک مشترک دائمی این اپراتور را پرداخت و رسید دریافت کند. روش کار به این صورت است که به خط دائمی شارژ می فرستید!

برنامه کاربردی ایرانسل من مهمترین و اصلی ترین راه برای انتقال شارژ به سیم کارت های دائمی است. با این روش شما به عنوان دارنده سیم کارت اعتباری به میزان مشخصی شارژ به سیم کارت دائمی منتقل می کنید و این مبلغ به عنوان قبض سیم کارت دائمی منظور می گردد.

اما چگونه از قبض سیم کارت دائمی ایرانسل با خبر شویم؟ پاسخ ساده است؛ ایرانسل من! اپلیکیشن ایرانسل من و کد های دستوری اصلی ترین راه برای مشاهده قبوض دوره ای ایرانسل هستند. کد دستوری *7*1# توسط ایرانسل برای مشاهده و پرداخت قبوض در نظر گرفته شده است که کاربر می تواند به سادگی و با داشتن رمز دوم کارت بانکی، قبض دوره خود را پرداخت کند.

 

قبض تلفن همراه

 

مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

در مورد تلفن های ثابت اما ماجرا متفاوت است، چند سالی هست که مخابرات به سمت حذف کامل فیزیکی قبوض قدم برداشته و کم کم مشتریان خود را با روش های گوناگون اطلاع از صورتحساب آشنا می کند. یکی از اصلی ترین روش های اطلاع و همچنین پرداخت قبوض تلفن های ثابت، سامانه 1818 به شمار می رود که به راحتی می توانید با وارد کردن شماره تلفن تان از میزان بدهی و قبض دوره خود آگاه شوید. همچنین مخابرات در سر رسید هر دوره یک پیامک حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترکین خود ارسال می کند که به این طریق می توانند قبض تلفن ثابت خود را از هر بانکی پرداخت نمایند.

روش های پرداخت قبض تلفن ثابت خانه ها

روش های پرداخت قبض تلفن ثابت به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق شماره ۱۸۱۸
  • پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق شماره گیری ۲۰۰۰
  • پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه قبضینو
  • پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق وبسایت مخابرات
  • پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه
  • پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اپلیکیشن ها

 

شماره پرداخت قبض تلفن ثابت

 

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق تلفن ثابت 

در ادامه برخی روش های پرداخت قبض تلفن ثابت را به شما معرفی می کنیم که از طریق آن ها تنها با شماره گیری یک شماره خاص و در اختیار داشتن کارت بانکی با رمز دوم می توانید قبض تلفن ثابت خود را پرداخت نمایید:

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق شماره ۱۸۱۸

۱. برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود با شماره ۱۸۱۸، ابتدا با این شماره تماس بگیرید.

۲. سپس عدد ۱ که مربوط به «خدمات غیرحضوری تلفن ثابت» می‌شود را وارد کنید.

۳. در ادامه شماره تلفن ثابتی که با آن تماس گرفته‌اید، اعلام می‌شود که در صورت درست بودن شماره، عدد ۱ را وارد کنید.

۴. سپس برای «اعلام و پرداخت قبض دوره» عدد ۱ و برای «اعلام و پرداخت قبض به روز» عدد ۲ را وارد کنید.

۵. بعد از اعلام مبلغ قبض انتخاب شده، با انتخاب عدد ۱ می‌توانید آن را پرداخت کنید.

۶. در نهایت با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم خود، پرداخت انجام می‌شود.

همچنین مشترکین می توانند با ارسال کدشهری به همراه شماره تلفن ثابت خود به شماره پیامکی ۰۲۱۱۸۱۸ صورتحساب کارکرد تلفن ثابت خود به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت کنند.

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق شماره گیری ۲۰۰۰

یکی از روش های غیر حضوری پرداخت قبض تلفن ثابت استفاده از سامانه ۲۰۰۰ می باشد. در این روش نیازی به وارد کردن شماره شناسه نیست و خط تلفن در صورتی که قطع شده باشد بلافاصله پس از پرداخت قبض وصل می شود.

کافی است ۲۰۰۰ را با تلفن ثابت و یا همراه خود شماره گیری نمایید و مراحلی که اپراتور توضیح می دهد را دنبال نمایید.

 

نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت قطع شده

 

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سایت های پرداخت قبض

برخی از سایت ها به منظور تسهیل پرداخت قبض تلفن ثابت طراحی و ایجاد شده اند که با مراجعه به آن ها می توانید قبض تلفن ثابت خود را مشاهده کنید و نسبت به پرداخت آنها اقدامات لازم را انجام دهید. در این روش ها نیاز به دسترسی به اینترنت دارید.

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه قبضینو

یکی از روش های پرداخت قبوض تلفن ثابت مراجعه به سایت قبضینو است. به ادرس سایت ghabzino.com بروید و در منو پرداخت قبض تلفن ثابت را انتخاب نمایید.

صفحه ای مانند شکل زیر مشاهده می کنید:

با وارد کردن شماره ثابت منزل، شماره موبایل شما خواسته می شود و سپس باید کدی که به شماره همراهتان ارسال می شود وارد کنید تا ادامه مراحل پرداخت طی شود. در ادامه با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی تان می توانید مثل سایر مراحل پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت تان را پرداخت نمایید.

سه گزینه مشاهده می کنید که عبارتند از: قبض به روز، قبض پایان دوره و قبض تجمیعی. می توانید با انتخاب هر کدام از این موارد قبض تلفن ثابت خود را مشاهده نمایید و نسبت به واریز آن اقدام کنید.

  • پس از وارد کردن شماره ثابت خود مبلغی که باید پرداخت شود برای شما نمایش داده شده و می توانید با داشتن کارت بانکی و رمز دوم قبض تلفن ثابت خود را پرداخت نمایید.

 

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه

 

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق تلفن همراه

یکی از روش های پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق شماره گیری #۷۸۰* می باشد. با انجام مراحلی ساده می توانید قبض تلفن ثابت خود را به سرعت پرداخت کنید.

۷۸۰#*

یک روش آسان برای پرداخت قبض تلفن ثابت این است که #۷۸۰* را به وسیله ی تلفن همراه خود شماره گیری نمایید:

  • از میان گزینه های نمایش داده شده گزینه ۳٫ قبض را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد گزینه ۲٫ قبوض خدماتی را انتخاب کنید.
  • شناسه قبض را وارد کنید.
  • برای پرداخت قبض تلفن ثابت از این طریق نیاز به رمز دوم دارید.

شماره گیری #۱*

  • از طریق تلفن همراه خود #۱* را شماره گیری کنید:
  • گزینه ۲٫ قبض را انتخاب کنید.
  • گزینه ۲٫ سایر قبوض را انتخاب کنید.
  • شناسه قبض را وارد کنید
  • سایر مراحل را طی کنید تا پرداخت کامل شود.

مشترکین تلفن های ثابت می توانند برای دریافت صورتحساب آخرین دوره خود شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد استان به شماره “۰۲۱۱۸۱۸” ارسال نمایند تا صورتحساب تلفن ثابت خود را  ه صورت پیامکی دریافت نمایند. پس از ارسال شماره تلفن ثابت به این شماره، صورتحساب به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما پیامک خواهد شد.

 پرداخت از طریق برنامه آپ

برنامه آپ برنامه ی کاملی برای پرداخت انواع قبوض از جمله قبض تلفن ثابت می باشد. این برنامه را باید از از طریق گوگل پلی استور دانلود و نصب نمایید.

  • بعد از ورود وارد برنامه شوید و به قسمت قبض موبایل و تلفن بروید.
  • شماره تلفن خود را وارد کنید
  • گزینه استعلام را بزنید
  • گزینه میان دوره یا پایان دوره را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.
  • شماره کارت و رمز دوم و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
  • سپس پرداخت قبض را بزنید.

 

سریع ترین روش پرداخت قبض تلغن

 

سریع ترین روش پرداخت قبض تلفن همراه و تلفن ثابت مخابرات

به دلیل دوگانه بودن صورتحساب ها، ممکن است مشترک با دیدن هزینه‌ای که در قبض پایان دوره خود می‌بیند متعجب شود، چرا که با وجود این‌که هزینه‌های خود را پرداخت کرده همچنان در قبض رقم آن ذکر شده است. بر همین اساس برای حل این مشکل بهترین راه آن است که مشترکان بر اساس شرایط خود، به انتخاب یکی از شیوه‌های پرداخت قبوض پرداخته و همواره با بهره‌گیری از همان روش پرداخت های خود را انجام دهند.

یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌های پرداخت هزینه‌ها که از دیرباز مورد استفاده قرار داشته، پرداخت صورتحساب‌های آخر دوره است. اما در کنار این روش، شیوه دیگری نیز برای در نظر گرفته شده که آن پرداخت هزینه‌ها پس از دریافت پیامک میان دوره است.

در این شیوه در میانه دوره صدور قبض، با پیامکی میزان کارکرد مشترک به او اطلاع داده شده و برای پرداخت این رقم شناسه‌ای نیز اعلام می شود تا کاربر در صورت تمایل بتواند پیش از صدور قبض پایان دوره هزینه‌های کارکردی خود را پرداخت کند.

شما از چه روشی قبض تلفن همراه و ثابت خود را پرداخت می‌کنید؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست