وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

خرید بسته رومینگ همراه اول به همراه تعرفه و آموزش فعالسازی

انتشار ۱۳۹۸/۷/۲۱ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۲۲ ۰۹:۲۴ . ۳۰۴۴۲ بازدید

همه ما سفر رفتن را به عنوان راهی برای رهایی از خستگی های روزمره، ایجاد تنوع و یک استراحت مناسب می شناسیم. مسافرت رفتن همیشه لذت بخش است و می تواند مانند یک اکسیر در روح و جان آدمی عمل کند. اگر دستتان به دهانتان برسد، یک مسافرت خارجی حتما تاثیر بیشتری خواهد داشت! حال میخواهد مسافرت خارجی زیارتی باشد و یا سیاحتی و یا حتی کاری.

در مسافرت داشتن ارتباط با عزیزان نیز از دغدغه های مهم خیلی از ماست. این که موقعی که می رسیم خبر دهیم و یا لحظات شیرین سفر را با آن ها به اشتراک بگذاریم همگی می توانند مهم باشند. اما اگر مسافرت خارجی باشد، ارتباط کمی سخت می شود. 

خرید بسته رومینگ همراه اول ویژه مکالمه ، پیامک و اینترنت

رومینگ، اصطلاحی است که به تماس های برقرار شده در یک کشور خارجی با استفاده از سیم کارت اصلی گفته می شود. یعنی با همان سیم کارت ایرانی تان، در یک کشور دیگر، تماسی برقرار کنید؛ آن گاه سیم کارت شما از آنتن شرکت های ارائه دهنده مخابراتی کشور میزبان استفاده می کند.

خرید بسته رومینگ همراه اول ویژه مکالمه ، پیامک و اینترنت

اگر همراه اولی باشید و اتفاقا به یک سفر خارجی هم رفته باشید، استفاده از رومینگ برایتان اهمیت دارد. 

نحوه غیر فعال سازی  و قطع رومینگ همراه اول

برای این که از رومینگ همراه اول بهره ببرید می بایست کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹ مربع *۱۰*۲۹# را شماره گیری کنید، به محض اینکه این کد را شماره گیری کردید، رومینگ برای شما فعال خواهد شد.

همچنین می توانید یک پیامک حاوی رقم 29 را به سرشماره پیامکی 10 ارسال کنید که در این صورت نیز رومینگ فعال خواهد شد و می توانید از خدمات رومینگ همراه اول استفاده کنید.

همچنین یک کد دستوری دیگر را نیز همراه اول به این موضوع اختصاص داده که مشترکین این اپراتور نیز می توانند از این کد استفاده کنند. 

ستاره یک ستاره شش مربع *۱*۶# کد دوم همراه اول برای فعال یا غیرفعالسازی رومینگ همراه اول است که به مشترکین این امکان را می دهد که در هر زمانی که می خواهند سرویس رومینگ بین الملل را فعال یا غیرفعال نمایند.

کد دستوری رومینگ همرا اول

خرید بسته اینترنت رومینگ همراه اول در ترکیه

ترکیه یکی از کشور هایی است که هر ساله ایرانی های زیادی به آن سفر می کنند و البته در این کشور نیز مانند سایر نقاط جهان، ارتباط گرفتن با عزیزان، دوستان، همکاران و ... برای هر مسافری از اهمیت بالایی برخوردار است. همراه اول یکی از اپراتور های طرف قرارداد با اپراتورهای کشور ترکیه می باشد که به این ترتیب می تواند به مشترکین خود در این کشور نیز خدمات دهد. 

رومینگ همراه اول در چه کشورهایی فعال می باشد؟

همراه اول به عنوان اولین اپراتور همراه کشور توانسته پوشش دهی مناسبی را در داخل مرز ها برای مشترکین خود فراهم کند. به همین ترتیب تلاش کرده تا در خارج از مرز ها و کشور های مختلف نیز با اپراتورهای گوناگون قرار داد بسته و رومینگ خود در این کشور ها را نیز برای همراه اولی ها فعال کند.

این اپراتور در حال حاضر در 112 کشور خدمات رومینگ داشته و با 271 اپراتور در این کشورها قرارداد همکاری به امضا رسانده است که بیشترین فراوانی را هم در آسیا و اروپا دارد.

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 1
0
0
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. توی این مقاله قرار بوده من نحوه خرید بسته اینترنت رومینگ رو بخونم. در حالی که توضیحات به درد نخور میبینم. چرا وقت آدم رو با نوشتن توضیحات غیر مفیدی مثل کشور ترکیه فلان و بهمان طلف میکنین تا صرفا سئو بگیرید؟ مسخره هست!

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست