وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

کد شارژ همراه اول و اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری

انتشار ۱۳۹۸/۷/۱۷ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۸/۱ ۱۲:۴۲ . ۴۲۰۳۱ بازدید

وقتی از مشترکین سیم کارت های اعتباری باشید یک دغدغه همیشگی دارید و آن میزان شارژ باقیمانده سیم کارتتان است. قبل از تماس و بعد از تماس مدام باید چک کنید که اعتبار سیم کارتتان چقدر مانده و چگونه مکالمه تان را بدون قطع شدن به سرانجام برسانید!


کد شارژ شگفت انگیز یا فوق العاده همراه اول


ایرانسل اولین اپراتوری بود که سیم کارت های اعتباری خود را مجهز به شارژ شگفت انگیز کرد! شارژ شگفت انگیز به این صورت است که علاوه بر اعتباری که به سیم کارت اضافه می شود، یک اعتبار هدیه که معمولا حدود 20 درصد مبلغ شارژ خریداری شده توسط شماست نیز برای سیم کارتتان لحاظ خواهد شد.
سیم کارت های اعتباری همراه اول هم خیلی زود به این امکان دست یافتند و مشترکین این سیم کارت ها نیز توانستند از شارژ شگفت انگیز و البته تحت عنوان شارژ فوق العاده استفاده کنند. 
اما شارژ فوق العاده همراه اول چگونه به حساب مشترکین منظور می گردد؟ اگر شما یک کارت شارژ می خرید و یا کد شارژی را در اختیار دارید، فقط کافی است ابتدا بجای ستاره 140 مربع، ستاره 142 مربع را شماره گیری و سپس طبق الگوی وارد کردن کد اعتبار عمل کنید.

 

کد شارژ همراه اول رایگان

 

نکته ای که در مورد شارژ فوق العاده نباید فراموش کرد این است که این شارژ بسته به مبلغی که خریداری شده است زمان مصرف دارد. پیش از این شارژهای شگفت انگیز مدت مصرف داشتند اما پس از پایان مهلت مصرف، تمام مبلغ شارژ از بین می رفت و به یک باره شارژ شما صفر می شد. اما حالا شارژ فوق العاده فقط از بین می رود. در حال حاضر شارژ های هزار تا پنج هزار تومانی یک روز اعتبار هدیه دارند.
به عنوان مثال، شارژ هزار تومانی، 200 تومان شارژ هدیه دارد که طی 24 ساعت می توانید آن را مصرف کنید. البته باید توجه داشت که شارژ هدیه همراه اول، فقط برای مصرف درون شبکه کاربرد دارد؛ وقتی از طریق سیم کارت همراه اول خود با یک سیم کارت همراه اول دیگر یا تلفن ثابت تماس می گیرید، شارژ هدیه یا همان شارژ فوق العاده شما نیز مصرف می شود اما وقتی با خطوط دیگر تماس برقرار می کنید، شارژ اصلی شماست که مصرف شده و اعتبار هدیه همچنان باقی می ماند. 
از طرفی، وقتی یک بار شارژ فوق العاده تهیه می کنید، اگر همچنان شارژ فوق العاده را در حساب خود دارید و اقدام به خرید یک اعتبار دیگر کرده و آن را به صورت فوق العاده وارد کنید، هر دو شارژ هدیه شما باهم جمع می شود اما به میزان زمانی آن افزوده نخواهد شد. یعنی تفاوتی ندارد که اعتبار هدیه دارید یا نه! اعتبار هدیه جدید مثلا همان یک روز در حساب شما خواهد نشست.


کد شارژ همراه اول چند رقمی است؟

اگر کارت شارژی خریداری کرده اید و موقع وارد نمودنش با خطا مواجه می شوید، اولین کاری که انجام می دهید این است که ارقام آن را بشمارید و ببینید که کد مخدوش نشده باشد. برای اطمینان از صحت ارقام کد شارژ خریداری شده باید بدانید که اصولا کد کارت های شارژ، 15 رقمی است و کمتر یا بیشتر بودن آن نشان از مشکل در کارت شارژ می باشد.

 

خرید کد شارژ همراه اول

 

کدهای دستوری همراه اول

اما اپراتور همراه اول کدهای دستوری دیگری نیز برای دسترسی هرچه آسان تر شما به خدماتی نظیر رومینگ، پیغام گیر صوتی، استعلام اینترنت و... طراحی کرده است. اگر میخواهید بعضی از کدهای این دستورات را بدانید پیشنهاد میکنیم متن زیر را بخوانید.

سامانه جامع خدمات اینترنت همراه: #100* - سامانه جامع همراه اول: #10* - راحت ترین روش خرید شارژ همراه اول: #1* - رومینگ: #29*10* - پیغامگیر صوتی: #241*10* - استعلام اینترنت: #10*100*

کد هدیه: #65*100* - باشگاه فیروزه‌ای: #38*10* - اینترنت نامحدود: #22*1000* - یک روز مکالمه رایگان: #411*10* - تعویض به یوسیم:  #45*10* - نیکوکاری: #7*1*

کدهای دستوری بیشتری اپراتور همراه اول برای مشترکین خود طراحی کرده است ما در اینجا به معرفی چند تا از پر بازدیدترین آنها پرداختیم.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. Vta***@gmail.com

    تشکیلاتتان زیر صفر است امتیاز ۱۰۰_

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست