وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت همراه اول شد

انتشار ۱۳۹۸/۹/۱۲ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۹/۱۲ ۱۷:۰۳ . ۱۹۹۷ بازدید

بیش از دو سال از انتصاب حمید فرهنگ به جای صدوقی در راس مدیریت اپراتور اول می گذرد. صدوقی که بیش از 12 سال بر صندلی ریاست این اپراتور تکیه زده بود بالاخره جای خود را به فرد جدیدی داد تا مدیریت همراه اول دستخوش تغییراتی گسترده شده و خون تازه ای در رگ های این اپراتور تزریق شود. پس از گذشت حدود یک سال زمزمه های تغییر حمید فرهنگ مدیرعامل جدید همراه اول نیز به گوش رسید. مرداد سال پیش بود که رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات از احتمال تغییرات در مدیریت اپراتور اول خبر داد. وی این تغییرات را بنا به تصمیم اعضای هیئت مدیره و صلاحدید سهامداران عمده اعلام کرد.  

نکته جالبی که هادیان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات به آن اذعان داشت، رشد مالی و فنی همراه اول طی دوره مدیریت فرهنگ بر این اپراتور بود که بر اساس پایش های رگلاتوری به دست آماده است.

به هر شکل چند روز پیش بود که مجددا شایعات تغییرات در راس مدیریت همراه اول به گوش رسید و نهم آذر ماه این تغییرات به خود رنگ واقعیت گرفت.  

اداره کل ارتباطات سیار ایران، روز شنبه طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در جلسه هیئت مدیره این شرکت، مهدی اخوان بهابادی جایگزین فرهنگ در سمت مدیرعاملی همراه اول شده است و زین پس سکان دار اپراتور اول خواهد بود.

به این ترتیب رئیس هیئت مدیره همراه اول جای مدیر عامل این شرکت را گرفت.  

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت همراه اول شد

اما مهدی اخوان بهابادی کیست؟

اخوان بهابادی پیش از این در سمت ها و مسئولیت های گوناگونی فعالیت داشته است وی که روز شنبه به عنوان مدیرعامل جدید همراه اول کار خود را آغاز کرد پیش از این در راس هیئت مدیره این شرکت قرار داشت. بهابادی همچنین سابقه فعالیت در صدا و سیما را به عنوان قائم مقام رئیس سازمان در امور فناوری و رسانه های نوین در کارنامه دارد. بهابادی همچنین دبیر سابق شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی بوده استو

وی عضویت حقیقی در این شورا را نیز در سبقه کاری خود می بیند. از دیگر مسئولیت های مدیریتی بهابادی می توان به معاونت آموزش و پژوهشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین ریاست مرکز تحقیقات مخابرات ایران اشاره کرد.  

بهابادی که تحصیلات خود را در دانشگاه تهران و مقطع دکترا دنبال کرده دانش آموخته رشته برق این دانشگاه است. وی ربته اول کنکور سراسری سال 75 را نیز به خود اختصاص داده و از این لحاظ می توان بهابادی را یک نخبه علمی به حساب آورد. همچنین وی در سال 78 یعنی سه سال پس از پذیرش در کنکور سراسری به عنوان رتبه اول کارشناسی ارشد نیز رسید.  

بهابادی در سوابق دانشگاهی خود همچنین عضویت در هیئت علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران به مدت سه سال را دارد.

عنوان برگزیده علمی ربع قرن از سوی دولت نیز از جمله افختارات دیگر وی تا کنون بوده است.

با وجود توقعاتی که سرمایه گذاران و هیئت مدیره همراه اول از مدیران این مجموعه دارند مشخص نیست که بهابادی به سرنوشت صدوقی دچار شده و برای مدت طولانی مدیریت اپراتور نخست کشور را برعهده خواهد داشت یا همچون فرهنگ پس از چند ماه زمزمه تغییرش به گوش خواهد رسید.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست