وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

هدیه تولد همراه اول (مکالمه و اینترنت رایگان) دریافت کنید

انتشار ۱۳۹۸/۷/۱۴ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۱۴ ۱۱:۵۹ . ۴۸۹۳۴ بازدید

برای خیلی از ما پیش آمده که وقتی روز تولدمان فرا می رسد، خیلی ها تاریخ آن را فراموش می کنند. در زندگی های مدرن، ماشینی و پر دغدغه امروز که دیگر انسان ها فرصتی برای وقت گذراندن با یکدیگر را ندارند بسیار پیش می آید که تاریخ تولد عزیزانشان را فراموش کنند. اما شرکت ها و اپراتور های گونانون، بانک ها و ... هیچ گاه تاریخ تولد مشتریانشان را از یاد نمی برند! معمولا اولین پیام های تبریک تولد را با اس ام اس های اپراتور یا بانک تان دریافت می کنید.


 

چند سالی است که همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور، برای روز تولد شما، هدایای ویژه ای در نظر گرفته است. هرچند قبلا این هدایا محدود به مکالمه های چند ساعته درون شبکه همراه اول بود، اما حالا هدیه دیگری نیز اضافه شده است که در ادامه آن را بررسی می کنیم.


روش فعالسازی 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه هدیه تولد همراه اول


همراه اول در حال حاضر سه پیشنهاد در روز تولد به کاربران می دهد که هر کدام را بخواهند می توانند استفاده کنند. اما اگر جزو آن دسته افرادی هستید که مکالمه زیادی با گوشی خود دارید و همیشه مشکل تمام شدن اعتبار یا قبض های سنگین را دارید، می توانید از 24 ساعت اعتبار مکالمه درون شبکه همراه اول استفاده کنید. حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می توان این مکالمه را فعال کرد. برای این که بتوانید مکالمه درون شبکه یک روزه رایگان خود را فعال کنید می توانید کد دستوری *۱۰*۴۱۱# را شماره گیری نمایید همچنین با ارسال پیامک به +9810 نیز این هدیه یک روزه برایتان فعال خواهد شد البته باید عدد 411 را نیز در پیامک ارسالی بنویسید.

 

کد هدیه تولد همراه اول


کد فعالسازی 2 گیگ اینترنت رایگان 1 روز ویژه روز تولد همراه اول


اگر هم جزو کسانی هستید که از اینترنت بیش از هر امکان تلفن همراه و گوشی تان استفاده می کنید، کافی است که بسته اینترنت 2 گیگابایتی رایگان خود به مناسبت تولدتان را فعال کنید. لازم است بدانید که محدودیتی به جز محدودیت زمانی و حجم در استفاده از این دو گیگ ندارید. یعنی هم می توانید با آن از سایت های ایرانی خدمات بگیرید و هم در سایت های بین المللی گشت و گذار داشته باشید.
برا فعالسازی دو گیگ اینترنت روز تولدتان، باید کد دستوری *۱۰*۴۱۲۱# را شماره گیری کنید و یا عدد 4121 را به شماره +9810 پیامک کنید. هدایای روز تولد را علاوه بر شماره پیامکی و کد دستوری از طریق اپلیکیشن یا سایت همراه اول هم می توان دریافت کرد. به این صورت که در منوی خدمات من، قسمت طرح های تشویقی را انتخاب کرده و هدایای خود را دریافت می نمایید.
البته این دو گیگ شاید به نظر رقم زیادی نباشد، اما این را در نظر بگیرید که این 2 گیگ را برای یک روز می خواهید استفاده کنید. شاید بتوان بوسیله این دو گیگ نیاز یک روز یک کاربر پرمصرف را برطرف کرد یا حتی با هات اسپات کردنش، نیاز روزانه یک خانواده 4 نفره به اینترنت مرتفع شود و این ضرب المثل معروف را فراموش نکنید که دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند! پس سعی کنید با آن یکی دو فیلم با کیفیت و شاد دانلود و از روز تولدتان لذت ببرید.

 

هدیه تولد همراه اول


 

تعداد 17 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.2
6
4
0
2
5
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. rez***@gmail.com

    باسلام کدهدیه تولد را زدم وپیامک دادبررسی میشود وبعدش دیگه پیامک نداد ودوباره کد را وترد کردم ولی پیامک اومد شما قبلا استفاده گردید درثورتی که هدیه مکالمه تولد اصلا فعال نشد

  2. mob***@gmail.com

    خوب است

  3. has***@gmail.com

    چرا اینترنت همراه اول روز تولد داخلی هستش

  4. سلام من اینترنت هدیه روز تولد رو فعال کردم ولی داخل همراه من وارد نشده چکار کنم داره وقتش تموم میشه

  5. سلام من بسته دو گیگ اینترنت هدیه تولد رو فعال کردم از قبل خودم هم بسته اینترنت داشتم الان داره از حجم بسته خودم کم میشه و از دو گیگ هدیه مصرف نمیشه باید چکار کنم؟

    پاسخ :

    همراه عزیز مای رند، سلام وقت بخیر. لطفا با شماره پشتیبانی اپراتور خود ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و مشکل‌تان را مطرح نمایید.

  6. سلام ببخشید چرا روز تولدمه اینترنت فعال نمیشه برام هر چقدرم سعی کردم نشد😌😌

  7. این چه کدی نباشه بهتر

  8. سلام ببخشید من میخوام اینترنت یک روزه بگیرم ولی مینویسه که برای شما فعال نیست چطور کنم

  9. من میخواستم بسته اینترنتو فعال کنم اشتباهی بسته مکالمه رو فعال کردم چرا امکان تغییر بسته وجود نداره😔😔

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست