وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

جشنواره تابستانه ایرانسل؛ تابستان پر جایزه!

انتشار ۱۳۹۹/۵/۸ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۵/۸ ۱۴:۳۴ . ۳۲۰۶ بازدید

ایرانسل به برگزاری جشنواره ها و طرح های تشویقی جذاب و غافلگیر کننده مشهور است. چه از همان ابتدا که به عنوان اپراتور دوم پا به عرصه ارائه خدمات سیم کارت گذاشت و چه الان که به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور مشغول فعالیت است. ایرانسل همیشه به دنبال ارائه طرح ها و جشنواره های پر جایزه برای مشترکین سیم کارت خود بوده است. امسال هم جشنواره تابستانه ایرانسل با جوایزی اعجاب انگیز در حال برگزاری است.

جشنواره تابستانه ایرانسل

جزییات جشنواره تابستانه ایرانسل در سال 99

این جشنواره که از یک تیر ماه 1399 آغاز شده است، تا پایان شهریور ماه 99 ادامه خواهد داشت و در پایان طی یک مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره تابستانه ایرانسل مشخص می گردند و جوایز و هدایای ویژه ی این جشنواره را دریافت خواهند نمود.

شرایط اصلی این جشنواره بدین صورت است که مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل با خرید و استفاده از بسته‌ های مکالمه و اینترنت اپراتور ایرانسل، مشمول حضور در قرعه‌کشی بزرگ تابستان خواهند شد. نوع بسته های مکالمه و اینترنت از نظر مدت زمان و حجم و قیمت اهمیت ندارد. فقط به خاطر داشته باشید که استفاده از بسته های رایگان یا تشویقی ایرانسل هم در این جشنواره امتیاز دارد. یعنی مشترکین هم با خرید و استفاده از بسته های عادی و اصلی اپراتور ایرانسل می توانند در این جشنواره شرکت نمایند و هم با خرید و فعالسازی بسته های تشویقی.

یکی از مهم ترین مزیت های جشنواره هم همین مورد است.

جشنواره تابستانی ایرانسل

جوایز جشنواره تابستانه ایرانسل

جایزه های این جشنواره تابستانی بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. جشنواره تابستانه سال 99 ایرانسل ، ده برنده دارد که هر کدام ۱۰ گوشی هوشمند به علاوه ی ۳۶۵۰ گیگا بایت اینترنت یک‌ ساله و یک عدد سیم‌ کارت دائمی ایرانسل دریافت خواهند نمود. یعنی برندگان خوشبخت این جشنواره یک اسمارت فون با یک سیم کارت دائمی خواهند داشته که می توانند هر روز از ده گیگ اینترنت پرسرعت هم استفاده کنند. 

اگر فقط قیمت ترافیک اینترنت هدیه را بخواهیم حساب کنیم چیزی در حدود 22 میلیون تومان می ارزد! قیمت سیم کارت و گوشی هوشمند هم که به کنار!

سیم کارت رند ایرانسل

رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل را می توانید از فروشگاه مای رند به صورت آنلاین خریداری نمایید.

جوایز جشنواره ایرانسل

چگونه در قرعه کشی تابستانی ایرانسل شرکت کنیم؟

هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل به محض خرید و فعالسازی بسته های اینترنت و مکالمه، به صورت اتوماتیک و خود به خود در جشنواره تابستانه ایرانسل شرکت داده می شوند و نیاز به ثبت نام جداگانه ای نیست.

ایرانسل این جشنواره تابستانه را با شعار «تابستان پُر بسته، جوایز پیوسته» برگزار نموده است. علت انتخاب این شعار کاملا مشخص و گویا است. کاربران و مشترکان اپراتور ایرانسل این امکان را دارند تا  با هر هزار تومان خرید، شانس و امتیاز خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی این جشنواره افزایش دهند.

جشنواره سیم کارت ایرانسل

کد های دستوری قرعه کشی تابستان ایرانسل

مهم ترین و بهترین روش برای اطلاع از امتیازات جشنواره تابستانی ایرانسل نصب و استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است. توجه داشته باشید که در اپلیکیشن اختصاصی ایرانسل شما قادر خواهید بود علاوه بر مشاهده جزئیات قرعه کشی و پیگیری اخبار مربوطه، بسته های متنوع ایرانسل برای اینترنت و مکالمه را مشاهده و خریداری نمایید.

البته راه های دیگری نیز برای مشاهده و خریداری بسته های اینترنت و مکالمه سیم کارت ایرانسل وجود دارد. کاربران می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل‌ از طریق وب سایت ایرانسل نیز بسته های مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

شماره‌گیری کد دستوری #۵۵۵* نیز سومین راه خرید و فعالسازی بسته هاست. یعنی با استفاده از کد دستوری مذکور هم می تواند یکی از گزینه های شما برای خرید بسته اینترنت یا مکالمه و در نهایت امتیاز گیری برای شرکت در قرعه کشی تابستانه ایرانسل باشد.

در نهایت اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید خوب است تا از کد دستوری #۴۴۴۴* بهره مند شوید. چرا که بدین شکل می توانید هم بسته‌ های تخفیفی، اختصاصی و هوشمند مکالمه و اینترنت تهیه نمایید و هم برای شرکت در قرعه کشی ایرانسل و برنده شدن جایزه ها امتیاز لازم را دریافت کنید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4
0
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. الان سه روز از پایان مسابقه گذشته اما خبری از قرعه کشی و اعلام برندگان نیست، کی و کجا اعلام شده؟

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست