وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

نحوه استفاده از رومینگ ایرانسل در خارج از کشور و جدول قیمت

انتشار ۱۳۹۸/۷/۲۲ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۲۶ ۱۶:۳۶ . ۴۷۸۸ بازدید

رومینگ بین الملل اصلی ترین راه مکالمه با دوستان و آشنایان در خارج از مرز ها به شمار می رود. جایی که شما می توانید از طریق سیم کارت خودتان بدون این که خط یا شماره تان را تغییر دهید با هر کسی که بخواهید در سراسر دنیا مکالمه کنید اما این موضوع نیازمند آن است که اپراتور سیم کارت شما در کشوری که حضور دارید با یکی از اپراتور های آن قرارداد رومینگ داشته باشد؛ یعنی اپراتور کشور میزبان موظف باشد به شما خدمات ارائه نماید. در این صورت است که می توانید از خدمات رومینگ بین الملل استفاده نموده و با خط خودتان تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و یا با استفاده از اینترنت همراه سری به فضای مجازی بزنید.  

چطوری رومینگ ایرانسل را فعال کنیم؟  

اگر از مشترکین اپراتور دوم هستید ، باید خرسند باشید که ایرانسل با پوشش دهی مناسب در اکثر کشور هایی که مقصد سفر ایرانیان است سرویس رومینگ فعال دارد و می تواند به مشترکین خود خدمات دهد. برای این که سرویس رومینگ ایرانسل خود را فعال کنید می بایست از کد دستوری #۱*۱۱۱۱*  استفاده نمایید و یا با اپلیکیشن ایرانسل من این سرویس را فعال نموده و در خارج از کشور با دوستان و آشنایان به گفت و گو بپردازید یا پیام کوتاه ارسال و دریافت کنید و یا به اینترنت متصل شوید.  

رومینگ ایرانسل

کد دستوری غیرفعالسازی رومینگ ایرانسل  

اپراتور دوم برای غیر فعال کردن سرویس رومینگ بین الملل تا کنون کد دستوری ارائه نکرده است اما اگر سری به سایت ایرانسل بزنید متوجه خواهید شد که خود این شرکت در سایت رسمی خود راه غیرفعال سازی رومینگ بین الملل را تنظیمات تلفن همراه اعلام کرده به طوری که پس از تغییر تنظیمات گوشی، دیگر نیازی به پیگیری غیرفعال سازی رومینگ نیست و می توانید از مکالمه داخل کشور و تحت پوشش خود ایرانسل استفاده نمایید.  

قیمت رومینگ ایرانسل و جدول تعرفه ها  

تعرفه های رومینگ ایرانسل بر اساس کشور مقصد می تواند متفاوت باشد به این معنی که در هر کشور یک نوع تعرفه برای استفاده از رومینگ اپراتور دوم اعمال می گردد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید از کشور عربستان و با سیم کارت ایرانسل خود با داخل ایران صحبت کنید با کشوری نظیر پرتغال متفاوت است به طوری که برای هر پیامک ارسالی یا دریافتی در عربستان باید ۱۵۰۰ تومان پرداخت کنید اما در کشور پرتغال این رقم ۸۰۰۰ تومان است! پس اساسا نمی توان تعرفه مشخصی برای استفاده از رومینگ همراه اول متصور شد بلکه قبل از سفر به مقصد می بایست کشور مورد نظرتان را در سایت ایرانسل چک کنید تا از میزان دقیق تعرفه رومینگ آن آگاه شوید.  

در کدام کشورها از رومینگ ایرانسل می شود استفاده کرد؟  

ایرانسل تقریبا بیشترین پوشش را در زمینه رومینگ دارد و در کشور های زیادی می توانید با استفاده از سیم کارت این اپراتور تماس برقرار نمایید.  

جدول قیمت رومینگ ایرانسل
جدول قیمت رومینگ ایرانسل

اپراتور دوم در سایت خود ذکر کرده است که با ۱۵۸ کشور مختلف دنیا قرار داد همکاری در زمینه رومینگ دارد و البته در ۲۲ کشور نیز سیم کارت های گروه MTN  با تخفیف ویژه به مشترکان ایرانسل ارائه خدمت می کنند.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست