وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

اینترنت پرسرعت ایرانسل، سریع تر از نور

انتشار ۱۴۰۰/۱/۱۹ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۱۰ ۰۵:۲۰ . ۱۱۷۸۵۰ بازدید

امروزه، نیاز به اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت، تبدیل به یکی از اصلی ترین دغدغه ها و پیش نیاز های زندگی شده است. 

در حال حاضر،‌ سرعت،‌ یکی از اصلی ترین ملاک‌های خرید اینترنت می‌باشد. ایرانسل با ارائه سریع ترین اینترنت موبایل کشور و پوشش دهی گسترده ی خود، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که علاقه‌مند به سرعت بالا در استفاده از اینترنت هستند. در ادامه به بررسی مزایای اینترنت پرسرعت ایرانسل، بسته های اینترنتی و نحوه اتصال به اینترنت پرسرعت ایرانسل می‌پردازیم؛‌ با ما همراه باشید.

مزایای اینترنت پرسرعت 4.5G ایرانسل

به لطف فناوری 4.5G این امکان وجود دارد که فایل هایی با حجم های بسیار بالا را در زمانی کمتر نسبت به اینترنت های نسل 3 انتقال داد. همچنین با استفاده از اینترنت پرسرعت 4.5G، امکان تماشای فیلم های آنلاین و دریافت فایل های صوتی و تصویری بدون وقفه وجود دارد.

به لطف تکنولوژی نسل 4 اینترنت همراه، شما میتوانید در حین دانلود محتوا از اینترنت؛ مکالمه نیز داشته باشید!

سرعت بالای این نسل از اینترنت ها باعث می شود که شما بتوانید تمام کار های خود را با همدیگر انجام دهید و دیگر نیازی نباشد برای استفاده از اینترنت همراه صبر کنید!

 

پرسرعت ترین بسته اینترنت ایرانسل

 

اما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از اینترنت پرسرعت 4.5G باید از سیم کارت های ایرانسل نسل 4 استفاده کنید و تلفن همراه شما از اینترنت نسل 4 پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر، تمامی سیم کارت هایی که ایرانسل عرضه می‌کند سیم کارت های نسل 4 بوده و از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می‌کند.

تنظیمات و روش اتصال به اینترنت پرسرعت ایرانسل

بعضی اوقات ممکن است که شما بسته اینترنتی را خریداری کرده باشید و بسته برای شما فعال شده باشد اما در دسترسی به اینترنت به مشکل برخورده اید یا دستگاه شما به اینترنت متصل نمی‌شود؛‌ در این چنین موارد تنظیمات اینترنت دستگاه شما دچار مشکل شده است و برای دسترسی به اینترنت پرسرعت ایرانسل می‌بایست از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید. 

برای دریافت تنظیمات مربوط برای فعال‌سازی اینترنت همراه ایرانسل می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. شماره‌گیری کد #۲*۴*۵۵۵* و دریافت پیامک مبنی بر ذخیره ی تنظیمات اینترنت
  2. مراجعه به صفحه دریافت تنظیمات اینترنت به صورت آنلاین در سایت ایرانسل
  3. وارد کردن تنظیمات اینترنت همراه به صورت دستی در تلفن همراه

برای وارد کردن تنظیمات اینترنت همراه به صورت دستی باید وارد "تنظیمات" شوید. بعد از ورود به تنظیمات باید روی گزینه ی "بیشتر" کلیک کنید. سپس وارد قسمت "شبکه های تلفن همراه" شده و دسترسی به نام نقاط را باز کنیم.

یک "APN" جدید ایجاد کرده و در قسمت نام "Irancell-GPRS" را وارد کرده و در فیلد APN باید "mtnirancell" را وارد کنید. پس از وارد کردن این مشخصات روی گزینه ذخیره کلیک کنید. اکنون شما می توانید از اینترنت پرسرعت ایرانسل استفاده کنید.

 

بسته های ارزان اینترنت ایرانسل

 

اگر شما از یک تلفن همراه اندرویدی استفاده می کنید، برای متصل شدن به اینترنت پرسرعت 4.5G لازم است گزینه Cat6 یا Carrier Aggregation را در بخش تنظیمات اینترنت گوشی خود فعال کنید. ضمنا گوشی‌هایی که از سیستم عامل ios برخوردار هستند به‌طور خودکار به اینترنت 4.5G متصل می‌شوند و نیاز به تنظیمات خاصی ندارند.

در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید، علامت 4.5G یا +4G نشان‌دهنده اتصال شما به شبکه 4.5G است. همچنین در گوشی‌هایی که از سیستم‌عامل iOS بهره میبرند، افزایش سرعت اینترنت شما، نشان‌دهنده اتصال شما به شبکه 4.5G خواهد بود.

خرید اینترنت پرسرعت ایرانسل 

اگر به دنبال خرید بسته های اینترنتی ایرانسل هستید؛ میتوانید از طریق روش های زیر اقدام کنید:

  1. خرید از سایت ایرانسل در قسمت "خرید آنلاین بسته های اینترنت همراه"
  2. خرید از اپلیکیشن مای ایرانسل
  3. استفاده از کد دستوری #555*

لازم به ذکر است که قیمت و حجم بسته های اینترنتی موجود در هر یک از این روش هایی که ذکر شد، مشابه مابقی روش ها می‌باشد و هیچ تفاوتی میان آنها نیست.

 

بسته های اینترنت ایرانسل نامحدود ماهانه

 

نحوه خرید بسته اینترنتی از سایت ایرانسل

اگر به دنبال خرید بسته اینترنتی از سایت ایرانسل هستید در مرحله اول باید وارد سایت ایرانسل شوید. پس از ورود به سایت با لیستی از بسته های اینترنت پرسرعت ایرانسل مواجه می‌شوید. بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و شماره ایرانسلی خود را وارد کنید. پس از پرداخت هزینه،‌ بسته با موفقیت برای شماره ای که وارد کرده اید فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

نحوه خرید بسته اینترنتی با اپلیکیشن مای ایرانسل

یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل خرید از طریق اپلیکیشن مای ایرانسل می‌باشد. اپلیکیشن جامع و کاربردی ایرانسل علاوه بر خرید بسته اینترنتی،‌ امکانات بسیار ویژه و جالب‌تری نیز دارد.

ویژگی های جالب و جذاب اپلیکیشن ایرانسل من

اگر از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می‌کنید این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید! ویژگی هایی از اپلیکیشن ایرانسل من که ممکن است برخی از آنها را ندانید!

برای خرید بسته های اینترنتی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می‌بایست پس از ورود به اپلیکیشن، در نوار پایین روی گزینه خرید بسته کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید تمام بسته های اینترنتی ایرانسل را مشاهده کنید و برای خرید آنها اقدام کنید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه بسته اینترنت، می‌توانید از طریق اعتبار حساب و یا حساب بانکی خود اقدام کنید.

 

ترفند بسته های اینترنت ایرانسل

 

خرید بسته اینترنتی ایرانسل با کد #555*

استفاده از کد های USSD یکی از قدیمی ترین ها و آسان ترین روش های موجود برای خرید شارژ،‌ پرداخت قبوض، استعلام باقی مانده شارژ و بسیاری از موارد دیگر بوده است. ایرانسل، امکان خرید بسته های اینترنتی را از طریق کد های USSD نیز ممکن ساخته است. برای این امر لازم است که کد #555* را شماره گیری کنید. سپس گزینه 5 را که خرید بسته است را وارد کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید. مدت زمان بسته مورد نظر را وارد کنید و وارد مرحله بعد شوید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه بسته اینترنتی از طریق کد های USSD نیز می توان از طریق اعتبار حساب و یا کارت بانکی اقدام کرد. پس از پرداخت هزینه، بسته اینترنتی پرسرعت ایرانسل برای شما فعال خواهد شد.

اما اگر بنا به هر دلیلی تمایل به خرید بسته های اینترنت همراه ندارید میتوانید از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده کنید.

نرخ تصویب شده برای اینترنت آزاد در سیم کارت های دائمی " ۰/۰۴ تومان به ازای هر کیلوبایت " و برای سیم کارت های اعتباری" ۰/۰۶ تومان به ازای هر کیلوبایت " می باشد.

قیمت گذاری سیم کارت ایرانسل

اگر به دنبال فروش سیم کارت ایرانسلی خود هستید و میخواهید از قیمت دقیق آن باخبر شوید مای رند در خدمت شماست! فقط کافیست روی لینک بالا کلیک کنید.

 

خرید بسته اینترنت 4g ایرانسل

 

اینترنت چند کاربره ایرانسل چیست؟

سرویس اینترنت پرسرعت چند کاربره برای خانواده‌ها، تیم‌ها یا افرادی طراحی شده‌ که مصرف اینترنت‌شان زیاد است، یا همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و .... استفاده می‌کنند. ایرانسل برای این دسته از افراد بسته های پرسرعت چند کاربره را ارائه می دهد تا نیاز نباشد برای هرکدام از دستگاه ها، بسته ی اینترنتی جداگانه تهیه کنند. 

شما می‌توانید با خرید تنها یک بسته بنا به نیاز هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان به آنها هر اندازه حجم اینترنتی که میخواهید اختصاص دهید.

مزایای اینترنت پرسرعت چند کاربره ایرانسل

با خرید بسته های چند کاربره ایرانسل شما قابلیت اشتراک‌گذاری یک بسته اینترنتی بین ۱۰ کاربر بدون از دست دادن سرعت اینترنت خود را دارید!

همچنین با خرید بسته های چند کاربره، شما قابلیت مدیریت میزان مصرف هر یک از اعضایی که به بسته ی شما متصل هستند را دارید.

بسته های چند کاربره ی اینترنت همراه، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه است و تا حدودی باعث کاهش هزینه ها میشود.

 

مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت ایرانسل

 

خرید و فعال سازی بسته های اینترنت چند کاربره ایرانسل

شما می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی استفاده از سرویس اینترنت  چند کاربره ایرانسل را آغاز کنید. کافی است یک کاربر به عنوان سرشاخه ایجاد کنید و این کاربر بسته را بین اعضای خانواده، دوستان یا دیگر کاربران ایرانسلی به اشتراک بگذارد.

برای خرید و فعال سازی بسته های اینترنت چند کاربره ایرانسل می‌توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

  1. استفاده از اپلیکیشن " ایرانسل من "
  2. فعال سازی سرویس با شماره‌گیری کد #۳*۴۰۰* و سپس انتخاب و خریداری بسته اینترنت همراه چند کاربره با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۰۰*

برای مشاهده بسته‌های اینترنت چندکاربره، می‌توانید به صفحه " خرید بسته های اینترنت چند کاربره " در سایت ایرانسل مراجعه کنید.

در حال حاضر این امکان از اپلیکیشن ایرانسل من حذف شده است و بسته های اینترنت چند کاربره فقط از طریق سایت ایرانسل قابل خریداری است.

در مرداد ماه امسال؛ تعدادی از اپراتور های تلفن همراه نظیر ایرانسل و همراه اول، اقدام به افزایش قیمت بسته های خود را در برنامه ایرانسل من و کد های دستوری افزایش داده و اقدام به کم فروشی حجم های اینترنت های خود کردند.

اما لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت بسته های اینترنتی به روال سابق خود برگشته اند و با قیمت همیشگی خود به فروش می‌رسند. 

یکی دیگر از مسائلی که امروزه صدای کاربران ایرانسل را در آورده است حذف " بسته اینترنتی 30 روزه نامحدود شبانه " می‌باشد. ایرانسل چندی پیش در اقدامی عجیب این بسته اینترنتی را از وبسایت، اپلیکیشن و هر روش دیگری که برای خرید بسته اینترنتی وجود داشت حذف کرد و امکان خرید این بسته از هیچ روشی وجود ندارد.

 

100 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

 

 نظر شما در مورد اینترنت پرسرعت ایرانسل چیست؟ به نظر شما چرا ایرانسل بسته اینترنتی شبانه خود را که بسیار پرطرفدار بود از لیست بسته های خود حذف کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3
1
0
1
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. tag***@gmail.com

    تنظیمات پروکسی درگاه IP نام کاربری گذر واژه سرور . MMSC و نوع نام نقطه دستیابی اینا رو هم بزارین ممنون میشم لطفاً

  2. اینترنت ایران کلا به درد هیچی نمیخوره و اعصاب من یکی را به هم ریخته

  3. ممنون از توضیح کامل تون.

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. خرسندیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم. امید است با یاری شما عزیزان هرروز بهتر از روز قبل شویم. با سپاس فراوان از اظهار لطف شما. ❤️

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست