وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

تکنولوژی خط تلفن اینترنتی در سال 2021 راهی برای کم کردن هزینه‌ها

انتشار ۱۴۰۰/۱/۸ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱/۹ ۱۲:۱۴ . ۱۱۸۰ بازدید

 

 

D:\گرافیک\تلفن اینترنتی\تکنولوژی خط تلفن اینترنتی.png

 

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، زندگی برای انسان بسیار آسان شده است. با ظهور تکنولوژی‌های جدید، تکنولوژی‌های قدیمی‌تر منسوخ می‌شوند. تلفن از تکنولوژی‌های نسبتا قدیمی محسوب می‌شود که روز به روز شاهد پیشرفت آن بوده‌ایم به گونه‌ای که اکنون به صورت بی‌سیم (موبایل‌ها) و سیمی (تلفن ثابت) می‌باشند. تکنولوژی دیگری که بسیار پرطرفدار شده است، اینترنت می‌باشد. استفاده از اینترنت در گذشته دشوار بوده و با کیفیت خیلی پایینی ارائه می‌شد، اما به تدریج با افزایش سرعت و کیفیت اینترنت، اکثر کارها رو به استفاده از اینترنت آورده‌اند. همچنین افراد برای سرگرمی و کارهای روزمره نظیر انتقال کارت به کارت پول، پرداخت قبض، شرکت در کلاس آنلاین، اینستاگرام، واتساپ و ... نیز از اینترنت استفاده می‌کنند. اکنون زمان آن رسیده است که خط تلفن‌های سیمی جای خود را به خط تلفن‌های اینترنتی بدهند. استفاده از خط تلفن اینترنتی بسیار ساده بوده و برای استفاده روزمره و همچنین برای کسب‌وکارها بسیار مناسب است. خط تلفن اینترنتی دیگر بسیاری از محدودیت‌های خط تلفن سیمی را ندارد. برای خط تلفن اینترنتی دیگر نیاز به سیم‌کشی نیست و فقط دسترسی به یک اینترنت معمولی برای استفاده از این تکنولوژی کافی می‌باشد. 

فناوری voip در تکنولوژی تلفن ثابت اینترنتی به چه معناست؟

Voip مخفف Voice Over Internet Protocol به معنی صدای روی پروتکل اینترنت، همان طور که از اسمش پیداست، یعنی انتقال صدای تماس‌ها از طریق پروتکل اینترنت صورت می‌گیرد و به جای تلفن سنتی از طریق مودم به اینترنت وصل می‌شود که مسلما کیفیت بسیار بالاتری نسبت به خط تلفن‌های سیمی خواهد داشت. در آینده‌ای خیلی نزدیک تمامی خط تلفن‌ها و حتی سیم‌کارت‌ها جای خود را به تلفن‌های اینترنتی خواهند داد. 

 

خط تلفن اینترنتی بدون محدودیت مکان

 

D:\گرافیک\تلفن اینترنتی\بدون محدودیت مکان.png

 

خط تلفن‌های ثابت سیمی محدود به مکان هستند و به خاطر سیم‌کشی قابلیت جابه‌جایی ندارند اما در هرکجای دنیا که باشید میتوانید به خط تلفن اینترنتی خود دسترسی داشته باشید و از آن استفاده نمایید. برای خرید خط تلفن اینترنتی دیگر نیازی به طی مراحل طولانی ثبت‌نام خط تلفن ثابت ندارید، فقط کافیست ثبت‌نام اینترنتی انجام دهید و به سرعت مالک خط تلفن اینترنتی منحصر به خود شوید. محدودیت مکان ندارید، میتوانید در هر استان یا هر شهری که باشید خط تلفن اینترنتی دلخواه خود را با انتخاب شماره دلخواه تهیه کنید. همچنین می‌توانید در هر شهر که باشید شماره مخصوص شهر دیگر را داشته باشید. مثلا اگر در تبریز باشید می‌توانید شماره مخصوص خط تلفن اینترنتی تهران را تهیه کنید. 

کاهش چشمگیر هزینه‌ها با خط تلفن اینترنتی

 

D:\گرافیک\تلفن اینترنتی\صرفه جویی.png

 

تلفن اینترنتی تعرفه خیلی پایین‌تری نسبت به تلفن‌های ثابت سیمی دارد. حداقل 30 درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود. از طرفی به سخت‌افزار خاصی نیاز ندارد. برای برقراری تماس دسترسی به اینترنت نیاز است، اما در صورت آفلاین بودن تماس‌ها قابلیت دریافت دارند. همچنین برای کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز به گرفتن دفتر و هزینه‌های جانبی آن ندارید، خط تلفن اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند تا در هرجا که باشید حتی در منزل‌تان با مشتریان خود در ارتباط باشید و نیازی به رفت‌وآمد به محل کار و ایجاد ترافیک و مصرف بی‌رویه سوخت خودرو نداشته باشید.

 

ویژگی‌های خط تلفن اینترنتی

 

D:\گرافیک\تلفن اینترنتی\تلفن اینترنتی.png

 

  • دیگر نیازی به پرداخت قبض ندارید.
  • مقرون به صرفه‌تر: حداقل 30 درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود، همچنین ممکن است ارائه‌دهندگان سرویس تخفیف‌های ویژه‌ای نیز در نظر بگیرند.
  • ویژگی‌های پیشرفته‌تر: تماس اینترنتی معمولاً دارای ویژگی‌های استاندارد تلفن سنتی مانند شناسه تماس گیرنده و انتظار مکالمه است، اما همچنین دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند انتقال تماس به تلفن همراه، شناسه تماس گیرنده در تلویزیون، مسدود کردن بازاریابی تلفنی، رونویسی پست صوتی و غیره.
  • نرخ پایین‌تر تماس بین کشوری: هزینه تماس با کشورهای دیگر نسبت به تلفن سنتی مقرون به صرفه‌تر میباشد.
  • انتقال تماس: ویژگی انتقال تماس به شما امکان می دهد تماس یا پیام صوتی را به تلفن یا تلفن همراه دیگری هدایت کنید.
  • تماس سه جانبه: این ویژگی به شما امکان می‌دهد همزمان با افزودن تماس گیرنده دوم به تماس اول با دو نفر مختلف صحبت کنید. همچنین به عنوان تماس کنفرانسی شناخته می‌شود.
  • لیست سیاه: این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا یک عدد را در "همیشه رد لیست" قرار دهید.
  • رد تماس ناشناس: تمام تماس‌های دریافتی بدون شناسه تماس گیرنده به طور خودکار رد می‌شوند.
  • موسیقی در حالت انتظار: هر زمان که تماسی در حالت تعلیق قرار می‌گیرد ، این ویژگی موسیقی ضبط شده مجدد را پخش می‌کند.
  • کنترل پنل آنلاین: می‌توانید حساب VoIP خود را از طریق مرورگر وب خود مدیریت کنید. این کنترل پنل به شما امکان می‌دهد خدمات بیشتری سفارش دهید، تماس‌ها را تنظیم کنید، به پیام‌های صوتی گوش دهید و سوابق تماس را بررسی کنید.

سوالات متداول

بر اساس چه ویژگی‌هایی ارائه‌دهنده خدمات خط تلفن اینترنتی را انتخاب کنیم:

انتخاب ارائه دهنده خدمات خط تلفن اینترنتی شاید دشوار باشد چون ارائه‌دهندگان زیادی وجود دارد که ممکن است موجب سردرگمی شما شود. در این بخش میخواهیم نکاتی را مطرح کنیم که بهتر است در انتخاب ارائه‌دهنده خدمات خط تلفن اینترنتی در نظر داشته باشید.

  • خدمات به مشتری: ارائه دهنده مناسب طرحی متناسب با نیازهای شما را به شما ارائه می‌دهد. هرچه خدمات بیشتری ارائه بدهند خوب است، اما اگر مجبور شوید هزینه‌های اضافه‌تری برای خدماتی که حتی ممکن است هیچ استفاده‌ای از آنها نکنید پرداخت کنید، دیگر آن خدمات هیچ ارزشی ندارند.
  • دلیل انتخاب خط تلفن اینترنتی توسط شما این است که خط تلفن اینترنتی از ویژگی‌هایی برخوردار است که تلفن ثابت سنتی آن ویژگی‌ها را ندارد. بنابراین باید مطمعن شوید تمام ویژگی‌های نامبرده شده در قسمتهای قبلی را دارا باشد.
  • کیفیت صدا بسیار مهم است، زیرا بر ارتباطات شما تاثیر می‌گذارد. بنابراین به سراغ سرویس‌هایی بروید که کیفیت صدا را با استفاده از شبکه شخصی‌شان تامین کنند.
  • قابلیت اطمینان: ارائه‌دهنده سرویس باید به مدت چند روز قابلیت استفاده رایگان به صورت آزمایشی را فراهم کنند، تا مشتری تمام ویژگی‌های ذکر شده را چک کند و از انتخاب خود اطمینان حاصل فرماید.
  • ارتباط با نمایندگان: سعی کنید با نماینده ارائه‌دهنده سرویس در ارتباط باشید و سوالات خود را در مورد خدمات یا بسته‌ها از آنها بپرسید، این به شما کمک می‌کند تا از انتخاب خود بیشتر اطمینان حاصل فرمایید.

آیا خرید خط تلفن اینترنتی فقط مخصوص کسب‌وکارها می‌باشد؟

خیر، تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند ثبت‌نام کرده و از خدمات خط تلفن اینترنتی بهره‌مند شوند.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست