وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

چگونه سیم کارت اعتباری را دائمی کنیم؟

انتشار ۱۳۹۸/۶/۱۳ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۶/۱۴ ۰۰:۰۱ . ۴۶۰۹ بازدید

اگر از کاربران سیم کارت های اعتباری باشید و هر بار برای تماس ، مدام نگران تمام شدن شارژ سیم کارتتان هستید یا قصد تماس گرفتن با فردی را به قید فوریت داشته و با پیام کافی نبودن شارژ مواجه شده اید، شاید به این موضوع که سیم کارت دائمی بخرید فکر کرده باشید.

ایرانسل به عنوان اپراتور دوم کشور برای رفع این مشکل و دغدغه چاره ای جالب اندیشیده است. ایرانسل با شماره گیری یک کد، می تواند سیم کارت اعتباری شما را به سیم کارت دائمی تبدیل کند. به این ترتیب که با تلفن همراه خود و با خط ایرانسل تان یک کد را وارد می کنید و پس از آن می توانید از این پیشنهاد جذاب استفاده نمایید. پس از اینکه خط شما تبدیل به خط دائمی شد، دیگر دغدغه ای برای شارژ و مشکلات این چنینی ، تجربه نخواهید کرد.

این امکان خوب ایرانسل اولا از زیاد شدن خطوط می کاهد یعنی دیگر لازم نیست فرد یک سیم کارت دائمی خریداری کند و می تواند تمام خدمات مصرفیش را در یک سیم کارت بگنجاند. از طرف دیگر به مشترک خود این امکان مهم را می دهد که بدون تغییر شماره اش سیم کارت را دائمی و از خدمات یک سیم کارت دائمی معمولی استفاده کند.

چگونه سیم کارت اعتباری را دائمی کنیم؟

نکته مهمی که در این میان نباید فراموش کنید، این است که برای تبدیل خط اعتباری تان به دائمی، باید هزینه 35 هزار تومانی بپردازید. برای پرداخت این مبلغ هم کافی است که سیم کارت تان را برای آخرین بار 35 هزار تومان شارژ کنید. البته، قبل از اینکه سیم کارتتان را شارژ کنید، بهتر است که کد *70# را شماره گیری نموده و از قیمت تخفیفی که ایرانسل برایتان در نظر گرفته است مطلع شوید؛ زیرا ممکن است بتوانید با مبلغی کمتر از 35 هزار تومان سیم کارتتان را دائمی کنید!

البته نگران از بین رفتن اعتبارتان در صورتی که از شماره گیری *70# اطلاع نداشتید نباشید، چون در صورتی که سیم کارت اعتباری تان بیش از 35 هزار تومان باشد یا تخفیفی شامل حالتان گردد مبلغ باقی مانده و حتی شارژ شگفت انگیز به سیم کارت دائمی شما منتقل می شود.

پس از این که در خواست خود را برای تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی ثبت کردید، حدود 1 ساعت طول خواهد کشید که سیم کارت شما به یک مدل دائمی تبدیل گردد.

حالا بهتر است به راه هایی که برای تبدیل سیم کارت توسط ایرانسل در نظر گرفته شده اشاره کنیم. روش اولی که توسط ایرانسل به مشترکین پیشنهاد می شود، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است. با این اپلیکیشن می توانید با فشردن چند دکمه به راحتی سیم کارتتان را تبدیل کنید.

نسخه وب ایرانسل من نیز دیگر راهی است که بر بستر وب می توانید به خدمت مورد نظرتان دست یابید.

اما اگر به اینترنت دسترسی ندارید نیز ایرانسل برای آن چاره مناسبی قرار داده است! کد های ussd  همواره در مواقعی که اینترنت یاری نمی کند از راه می رسند و به داد مشترکین می رسند. ایرانسل برای تبدیل سیم کارت همان طور که بالا تر نیز اشاره کردیم، کد *70# مربع را برای اطلاع از هزینه تبدیل سیم کارت به کاربر پیشنهاد داده و #۹*۱*۵۵۵* نیز دیگر راه تبدیل سیم کارت معرفی شده توسط ایرانسل است.

اگر چندان اعتمادی به روش های فوق الذکر ندارید یا حتی استفاده از آن را به خوبی نمی دانید، کافی است که به یکی از مراکز فروش و خدمات و نمایندگی های ایرانسل مراجعه کنید و به سادگی با پر کردن یک یا دو فرم سیم کارت خود را به سیم کارت دائمی تبدیل نمایید.

نکته بسیار مهم دیگر که باید حتما آن را در نظر داشته باشید این است که پس از تبدیل سیم کارت، همه بسته‌ها به غیر بسته‌های رومینگ، طرح‌های تشویقی، بوم، بوم+ و بسته‌های چندکاربره اینترنت همراه به حساب جدید شما منتقل می گردد. اما بسته هایی که تاریخ مصرف دارند پس از دائمی شدن سیم کارت، فقط از ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده هستند و در ساعات دیگر اینرنت شما بصورت آزاد محاسبه خواهد شد.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست