وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

قرعه کشی بزرگ همراه اول را از دست ندهید

انتشار ۱۳۹۹/۵/۵ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۵/۵ ۱۵:۵۲ . ۱۱۵۰۵ بازدید

همه ی ما به عنوان مشترکین سیم کارت اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل با طرح ها و جشنواره های این اپراتور ها روبرو شده ایم. طرح هایی که گاهی دندان گیر نیستند و گاهی هم بسیار جذاب و هیجان انگیزند. قرعه کشی بزرگ همراه اول در تابستان سال 99 یکی از همین جشنواره های شگفت انگیز و پر جایزه است که در طی سه ماه و با جوایزی به ارزش 3 میلیارد تومان برگزار می شود.

قرعه کشی بزرگ همراه اول

جزئیات قرعه کشی بزرگ همراه اول

این قرعه کشی بزرگ همراه اول بسیار ساده و آسان برگزار می شود. به نظر می رسد که انگار همراه اول فقط می خواهد به مشترکین جدید سیم کارت خود جایزه دهد. از اول مرداد سال 99 تا آخر مهرماه سال 99 هر شخصی که از همراه اول سیم کارت جدید دائمی یا اعتباری خریداری نموده و فعال نماید یا از بسته های مکالمه، پیامک یا اینترنت همراه اول استفاده نموده باشد، این شانس را دارد تا در این قرعه کشی برنده گردد. چرا که همراه اول از بین این افراد، هر ماه به قید قرعه 20 نفر را انتخاب نموده و به هر کدام مبلغ 50 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می نماید.

همراه اول این قرعه کشی بزرگ را با شعار «مشترک مورد نظر برنده شد» آغاز نموده است.

مشترک مورد نظر برنده شد

جشنواره تابستانه همراه اول چه ویژگی هایی دارد؟

مراسم قرعه کشی بزرگ همراه اول به شکل ماهانه برگزار می شود. قرعه کشی هر ماه در نیمه ی نخست ماه بعدی انجام می شود. نکته جالب توجه این است که اگر کسی به همراه اول ترابرد نماید مثل این است که فعالسازی جدیدی برای سیم کارت انجام داده است و به همین دلیل می تواند در قرعه کشی همراه اول شرکت نماید.

توجه داشته باشید که اگر از بسته های رایگان و هدیه یا تشویقی همراه اول استفاده کنید، جزو شرایط شرکت در جشنواره به حساب نمی آید و مشمول قرعه کشی نخواهید بود. همچنین سیم کارت های سازمانی، حقوقی (دولتی و خصوصی) و گروه‌دار نمی توانند در این قرعه کشی شرکت نمایند.

خرید سیم کارت همراه اول

همین حالا می توانید از فروشگاه مای رند به صورت آنلاین، سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول خریداری نموده و در قرعه کشی همراه اول شرکت نمایید.

جایزه 3 میلیاردی همراه اول

شرایط قرعه کشی بزرگ همراه اول در سال 99

برخلاف طرح ها و جشنواره های مرسوم، قرعه کشی بزرگ همراه اول امتیازی نیست. یعنی هر شرکت کننده ( مشترک سیم کارت ) فقط یک شانس برای برنده شدن دارد. در نظر داشته باشید که قرعه کشی هر ماه  و کسانی که در آن شرکت داده میشوند از ماه دیگر مجزا و مستقل است. یعنی قرعه کشی و شرکت کنندگان مرداد، شهریور و مهر کاملا جدا از هم هستند و اگر در یکی از قرعه کشی ها شرکت داده شدید دیگر امکان حضور در قرعه کشی های دیگر را ندارید. مگر اینکه سیم کارت جدیدی را فعال نمایید.

خوب است بدانید که اگر شما به هر دلیل تمایلی به شرکت در قرعه کشی بزرگ همراه اول ندارید، امکان خروج از طرح برای همه مشترکین سیم کارت های جدید یا فعال شده فراهم گشته است.

چگونه در قرعه کشی همراه اول شرکت کنیم؟

شما برای شرکت در قرعه کشی بزرگ همراه اول عملا نیاز به هیچ اقدامی ندارید. چرا که شماره موبایل تمام مشترکان سیم کارت که شرایط لازم در قرعه کشی را داشته باشند به شکل اتوماتیک در فایل شرکت کنندگان آن ماه قرار خواهد گرفت.

قرعه کشی همراه اول 99

کد های دستوری شرکت در جشنواره 3 میلیارد تومانی همراه اول

اگر می خواهید از وضعیت ماه جاری خود با خبر شوید ( یعنی بدانید که مشمول قرعه کشی هستید یا نه ) باید کد دستوری #350*10* را شماره گیری نمایید.

اما به هر دلیل که خواستید از چرخه قرعه کشی خارج گردید باید کد #355*10* را از سیم کارت خود شماره گیری کنید. اگر هم تمایل دارید تا راهنمای کاملی از قرعه کشی بزرگ همراه اول دریافت کنید کافی است تا از کد دستوری راهنمای قرعه کشی به شماره #359*10* استفاده نمایید.

سیم کارت رند 0912

شما می توانید رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های 0912 را از فروشگاه مای رند به صورت آنلاین و اقساطی (بدون چک و سفته) خریداری نمایید.

جشنواره بزرگ همراه اول تابستان 99

چند نکته مهم درباره قرعه کشی بزرگ همراه اول

اگر مشترکی برای یک شماره موبایل دیگر بسته مکالمه، اینترنت یا پیامک خریداری کند، امتیاز خرید آن بسته برای شماره ای که بسته برای او فعال گشته، منظور می گردد نه موبایلی که بسته را خریداری کرده است.

در صورت تغییر نام و انتقال مالکیت سیم کارت، مشخصات مالک اول از لیست قرعه کشی خارج و مشترک و مالک جدید، چون عملا سیم کارت جدیدی گرفته است، مشمول قرعه کشی می گردد.

شخصی که شامل شرکت در قرعه کشی شده است، فقط در قرعه کشی همان ماه می تواند شرکت کند و اگر بخواهد در قرعه کشی ماه های بعد شرکت داده شود، نیاز است تا مجددا با خرید بسته ها یا فعالسازی سیم کارت جدید، امتیاز و مجوز لازم را به دست آورد.

اسامی و مشخصات کسانی که جایزه 50 میلیون تومانی را برنده می شوند، به شکل ماهانه در سایت اختصاصی اپراتور همراه اول اعلام می شود. توجه کنید که برندگان جوایز قرعه کشی بزرگ همراه اول تا آخر تابستان سال 1400 قادر خواهند بود که برای دریافت جایزه نقدی خود به مراکز تعیین شده همراه اول مراجعه  نمایند؛ اگر در مدت زمان مذکور موفق به حضور نگردند، موضوع به طور کامل منتفی می شود.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 6 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.5
3
0
1
1
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. mhs***@gmail.som

    خداکنه برنده شم

  2. سلام، من از کجا بدونم‌که در لیست قرعه کشی ماه جاری قرار گرفته ام یا نه ؟ کد رو میزنم پیام خطا میده اخه !!😮😞

  3. کوووو قرعه کشی ۵۰ میلیونی سره کاری بود مهرماه و همچنین نیمه نخست ماه بعد هم تموم شد ماکه نه قرعه کشی دیدیم نه برنده ای بعد هنوز اون قرعه کشی انجام نشده یه قرعه کشی دیگه ۱۰میلیونی گذاشتین

    پاسخ :

    سلام دوست عزیز ، مامی رند صرفا خبرهای اپراتور ها را منتشر میکند. برای انجام قرعه کشی باید از خود اپراتور همراه اول جویای مطلب شوید. موفق باشید

  4. سلام عالی

  5. سلام خوبه

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست