وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی

انتشار ۱۴۰۰/۲/۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۲ ۱۷:۴۲ . ۶۳۸۳ بازدید

هدف استفاده از این سیم کارت رایگان، ایجاد اینترنت پاک برای دانش آموزان است . تا دانش آموزان بازمانده از تحصیل اگر به این دلیل، محروم از تحصیل شدند به تحصیل بارگردنند.  دانش آموزان از این سیم کارت های رایگان تنها می توانند به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و از شبکه آموزشی شاد برای آموزش مجازی (آنلاین) استفاده کنند. در شبکه شاد فعالیت‌های فرهنگی و متنوعی برای دانش آموزان درنظر گرفته شده است و دانش آموزان می‌توانند از این فعالیت فرهنگی استفاده کنند.

در شبکه شاد امکان برگزاری آزمون های با کیفیت و دادن تکلیف به دانش آموزان صورت گرفته است و آزمون ها در این شبکه به صورت مجازی (آنلاین) انجام میشود.          

                                        

سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی

غیبت غیر موجه دانش آموزان                                                          

معاون وزیر آموزش و پروش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: دانش آموزانی که به دلایل غیر موجه در کلاس های حضوری( در برخی مدارس) و یا کلاس های غیر حضوری (آنلاین) مدارس حاضر نشده اند، مردود شناخته شده و پایه تحصیلی را باید دوباره بگزرانند.                                                

سید جواد حسینی طی اطلاعیه ای اعلام کرد شرط حضور دانش آموزان در کلاس های  مجازی(آنلاین) مانند کلاس های حضوری می باشد گفت: اگر دانش آموزان غیبت غیر موجه داشته باشند به پایه تحصیلی بالاتر نمیروند و باید دوباره پایه تحصیلی را بگزرانند.                                

شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل  

مدیران و معلمان موظفند این دانش آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی و راهکار های بازگشت به تحصیل را برای آن ها پیدا کنند.

10 میلیون سیم کارت رایگان دانش آموزی

سیم کارت های هدیه ویژه دانش آموزی فقط قابلیت استفاده آموزشی دارند وبا هماهنگی که با وزارت ارتباطات انجام شده این سیم کارت ها و اینترنت آن ها برای دانش آموزان رایگان است. تا دانش آموزان بازمانده از تحصیل بتوانند به تحصیل برگردند.                                                    

سیم کارت رایگان دانش آموزی چه هدفی را دنبال دارد

هدف استفاده از این سیم کارت رایگان، ایجاد اینترنت پاک برای دانش آموزان است . تا دانش آموزان بازمانده از تحصیل اگر به این دلیل محروم از تحصیل شدند به تحصیل بارگردنند.  دانش آموزان از این سیم کارت های رایگان تنها می توانند به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و از شبکه آموزشی شاد برای آموزش مجازی (آنلاین) استفاده کنند.                

                                                  

سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاظر فقط 11 درصد دانش آموزان تلفن همراه اختصاصی دارند و بقیه دانش آموزان از تلفن های همراه پدر یا مادر برای شرکت در شبکه  آموزشی شاد در کلاس های مجازی (آنلاین)  استفاده می کنند.                                                            

سال 1400 بیش از 70 درصد دانش آموزان از طریق شبکه آموزشی شاد به صورت مجازی (آنلاین) دنبال کردند و 30 درصد دانش آموزان یعنی حدود سه میلیون از دانش آموزان از آموزش محروم ماندند.                                                                                                                  

700 هزار نفر از این دانش آموزان در مناطقی زندگی میکنند که پوشش شبکه ملی ارتباطات وجود ندارند. و 2 میلیونو300هزار نفر نیز از وسایل ارتباطی بی بهره اند و مانعی برای تحصیل آن هاست.                                                                                                                  

تاکنون فقط توانسته ایم بیش از261 هزار تبلت و تلفن همراه در اختیار دانش آموزان محروم از تحصیل قرار دهیم. و این تعداد هم با اعتبارات آموزش و پروش و سایر نهاد ها و تشکل مردمی صورت گرفته است.                                                                                                      

معاون وزیر آموزش و پروش اعلام کرد: با تفاهم نامه ای که با سازمان ها و نهاد های مردمی صورت گرفت امسال توانستیم یک میلیون و 200 هزار تبلت در اختیار دانش آموزان بازمانده از تحصیل قرار  خواهد گرفت.                                                                                                    

تولید ویژه تبلت دانش آموزی

کارخانه های تولید تبلت سالانه فقط امکان تولید 60 هزار تبلت را دارند. و با هماهنگی های به وجود آمده تا حداکثر یک ماه آینده خط تولید ویژه دانش آموزان در شرکت صنایع آموزشی ایران راه اندازی میشود. تا دانش آموزان از تحصیل بازنمانند.                                                            

 

سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی

 

سیم کارت و اینترنت رایگان ویژه دانش آموزان

وزیر ارتباطات  طی اطلاعیه گفت: باید سیم کارت رایگان مخصوص دانش آموزان  ارائه دهیم . 10 میلیون سیم کارت رایگان  و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه خواهد شد.                

وزیر ارتباطات طی اعطلاعیه گفت: 10 میلیون سیم کارت رایگان و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه خواهد شد. سیم کارت های هدیه ویژه دانش آموزی فقط قابلیت استفاده آموزشی دارند وبا هماهنگی که با وزارت ارتباطات انجام شده این سیم کارت ها و اینترنت آن ها برای دانش آموزان رایگان است. تا دانش آموزان بازمانده از تحصیل بتوانند به تحصیل برگردند.    

ما باید سیم کارت مخصوص به دانش آموزان  ارائه دهیم. بنابراین باید شماره دهی را در اختیار اپراتور های بزرگ کشور قرار دهیم.                                                                                  

سیم کارت دانش آموزی در دستور کار قرار دارد به طوری که 10 میلیون سیم کارت رایگان و بسته اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه می شود و تمام این کارها با جدیت صورت میگیرد .            

آذری جهرمی با بیان اینکه در آخر دولت دوازدهم هستیم، افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی است و اول و آخر دولت نمی‌شناسیم. ما همواره برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و پایان دولت معنا ندارد.                                                                                                          

دریافت سیم‌کارت‌ رایگان دانش‌آموزی ایرانسل

جهت دریافت سیم‌کارت‌ رایگان دانش‌آموزی برای فرزندان خود می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایرانسل مراجعه کنید.                                                                                                        

در نظر داشته باشید که سیم‌کارت‌ رایگان دانش‌آموزی صرفا به اینترنت داخلی دسترسی خواهند داشت و تنها پس از شماره‌گیری کد دستوری #4*3*555*، دسترسی به اینترنت بین‌الملل برقرار می‌گردد.

در صورت تمایل به محدود سازی مجدد دسترسی به اینترنت بین‌الملل، شماره کد دستوری(ستاره555ستاره3ستاره3مربع) #3*3*555* را شماره‌گیری کنید.                                      

 

نحوه دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل به دانش آموزان

ورود به آدرس اینترنتی shop.irncell.ir  

ابتدا وارد سایت اینترنتی فروشگاه ایرانسل به آدرس  shop.irncell.ir شوید.

قسمت سیم‌کارت اعتباری، سیم‌کارت رایگان دانش‌آموزی را انتخاب نمایید.

 

سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی

 

دریافت سیم کارت اعتباری رایگان همراه اول برای دانش‌آموزان

همراه اول برای  دانش آموران (کودکان و نوجوانان 6) ( تا 18 سال ) اقدام به ارائه سیم کارت اعتباری رایگان (انارستان) کرده است که این سیم کارت‌ها ضمن پوشش نیازهای مکالمه و پیامک، از فضای اینترنتی امن، سالم و پرسرعتی نیز برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است که با فعالسازی این سیم کارت، اینترنت هدیه به مدت 6 ماه (هر ماه 4 گیگابایت) و با اولین افزایش اعتبار در بازه زمانی 90 روز پس از فعالسازی، یک بسته اینترنت هدیه 3 گیگابایتی 30 روزه، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 عدد پیامک داخل شبکه تعلق خواهد گرفت. همچنین برای فعالسازی آن کافیست عدد 220 را به شماره 30006860 ارسال کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر در وبسایت همراه اول بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

مزایای سیم کارت دانش آموزی همراه اول

عرضه محتواها، خدمات درسی و علمی درقالب 20 هزار ساعت فیلم آموزشی، 40 هزار نمونه آزمون به صورت آنلاین، محتواهای آموزشی دانش‌آموزی صدا و سیما، 2 هزار انیمیشن آموزشی (ویژه دبیرستان)، 2 هزار برنامه اندرویدی علمی و فکری و 8 هزار کتاب الکترونیکی برای دانش‌آموزان و برنامه های آموزش تولید محتوای الکترونیکی برای حدود 4000 معلم در سراسر کشور                                                                                                                          

فراهم سازی امکان مدیریت تبلت‌ها و تلفن‌های همراه و بومی کردن خدمات و محتوای آنها برای کودکان و نوجوانان                                                                                                                        

فراهم کردن الگوهای مناسب ارتباطاتی بین دانش آموزان و معلمین از طریق شبکه‌ اجتماعی بومی مختص کودکان و نوجوانان که مکمل ارتباطات واقعی درون مدارس                                          

 

تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.5
0
1
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. lyl***@gmail.com

    چطور میتوانیم دریافت کنیم

  2. Ida***@gmail.com

    دریافت سیمکارت ایرانسل رایگان

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست