وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

چگونه به رایگان سیم کارت اسنپ بگیریم؟

انتشار ۱۳۹۹/۶/۱۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۶/۱۴ ۱۳:۱۳ . ۱۶۸۳۵ بازدید

اسنپ؛ اپلیکیشنی که کمتر کسی پیدا می‌شود که اسمی از آن نشنیده باشد. این برنامه هم‌اکنون از هزاران هزار قابلیت مختلف پشتیبانی می‌کند و حقیقتا شایسته نام سوپر اپلیکیشن است. با استفاده از اسنپ به مدرسه، محل کار رفته و باز گردید. اگر در خانه به چیزی احتیاج داشتید، جای نگرانی نیست! اسنپ مارکت در خدمت شما است تا سفارشات شما را در اسرع وقت به دستتان برساند. حتی می‌توانید غذا سفارش دهید و لذت استفاده از خدمات آنلاین را به مراحل بعدی برسانید. اگر به تازگی به اسنپ سرزده و به قسمت پایین صفحه اصلی رفته باشید، می‌توانید 2 بنر با مضمون سیم کارت اسنپ و سیم کارت طلایی مشاهده کنید که مورد اولی رایگان و سیم کارت طلایی غیر رایگان است. امروز با آموزش دریافت سیم کارت رایگان اسنپ و مزایای آن در خدمت شما هستیم.

سیم کارت اسنپ

سیم کارت اسنپ مختص کاربران منتخب است...

همین ابتدای کار می‌گویم، سیم کارت اسنپ تنها برای کاربران ویژه قابل تهیه است، بنابراین اگر اطلاعیه‌ای در مورد دریافت سیم کارت اسنپ دریافت نکرده‌اید احتمالا این امکان برای شما فراهم نیست. ممکن است اسنپ در آینده باز هم به توزیع سیم کارت رایگان برای مشترکین خود بپردازد اما باید دید که این اتفاق چه زمانی به وقوع می‌پیوندد.

قیمت گذاری سیم کارت دائمی و اعتباری

قبل از فروش سیم کارت قیمت دقیقشو با کمک مای رند پیدا کن!

پس از ارتباط با پشتیبانی ایرانسل، توضیحات ذیل را درباره دریافت  سیم کارت اسنپ به‌صورت رایگان شنیدیم که این توضیحات را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

برخی از مشترکین ایرانسلی و غیر ایرانسلی از شرایطی برخوردارند که بتوانند با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، سیم کارت رایگان دریافت کنند. برای دریافت سیم کارت رایگان از اسنپ، پس از باز کردن اپلیکیشن اسنپ، در صفحه اصلی برنامه به پایین صفحه مراجعه کنید تا 2 بنر سیم کارت طلایی و سیم کارت رایگان ایرانسل را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که کاربران تنها می‌توانند 1 سیم کارت از هر بنر دریافت کنند. یعنی هم می‌توانید از سیم کارت رایگان بهره‌مند شوید و هم می‌توانید سیم کارت طلایی ایرانسل را خریداری فرمایید.

سیم کارت طلایی ایرانسل

پس از کلیک روی بنر موردنظر (سیم کارت اسنپ رایگان و سیم کارت طلایی ایرانسل)، باید مراحل ثبت‌نام را تکمیل کرده و در صورت انتخاب سیم کارت طلایی هزینه آن را بپردازید تا پست به صورت رایگان سیم کارت شما را به دستتان برساند. ابتدا خرید سیم کارت طلایی ایرانسل از طریق اسنپ را بررسی می‌کنیم؛ پس از انتخاب گزینه مربوطه (بنر خرید سیم کارت طلایی ایرانسل)، ابتدا باید شماره دائمی مدنظر خود را از میان شماره‌های پیشنهادی ایرانسل به شما انتخاب کنید و سپس مراحل ثبت‌نام سیم کارت را تا آخر انجام دهید.

مرحله آخر ثبت نام سیم کارت اسنپ رایگان

بعد از طی کردن مراحل ثبت‌نام، باید آدرس یک ایمیل معتبر را وارد کنید تا ایمیل تایید ثبت‌نام دریافت کنید. پس از گرفتن ایمیل تاییدیه، وارد آن شده و روی لینک تایید کلیک کنید تا درخواست شما به‌شکل رسمی ثبت شود. همچنین در نظر داشته باشید که با انتخاب سیم کارت رایگان اسنپ  از یک سیم کارت اعتباری ایرانسل بهره‌مند خواهید شد.

سیم کارت رایگان ایرانسل

مزایای سیم کارت رایگان اسنپ

با دریافت سیم کارت اعتباری ایرانسل که به رایگان در سوپر اپلیکیشن اسنپ قابل تهیه است، می‌توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

  1. در اولین ماه فعالسازی سیم کارت رایگان خود، از 5.5 گیگابایت اینترنت رایگان لذت ببرید!
  2. در ادامه، 4 گیگابایت هدیه دوم ایرانسل و اسنپ به کاربران خود است که پس از گذشت ماه اول، تا پنج ماه می‌توانید از این میزان حجم بسته اینترنت رایگان استفاده کنید.
  3. پس از فعالسازی سیم کارت اسنپ خود 36697 ریال اعتبار حساب از طرف اسنپ و ایرانسل به شما تقدیم می‌گردد.
  4. ایرانسل به عنوان هدیه نهایی به مدت 20 روز 1000 دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به شما هدیه می‌دهد تا ارتباط شما و دوستانتان جذاب‌تر از همیشه باشد!

آموزش ثبت نام سیم کارت رایگان اسنپ

اگر شانس با شما یار باشد، شما هم می‌توانید از سیم کارت رایگان اسنپ بهره‌مند شوید. تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

روی بنر {سیم کارت رایگان ویژه همسفران طلایی} کلیک کنید. سپس متنی با مضمون «دریافت سیم کارت اعتباری، هر ماه 3 گیگ اینترنت ویژه رایگان تا 2 ماه، تکمیل فرم به این معنی است که شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های ایرانسل را مطالعه کرده و با کلیه موارد آن موافقید» به شما نشان داده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم متن آبی رنگ «شرایط و قوانین» را لمس کرده و بخوانید. بعد از خواندن شرایط و قوانین دریافت سیم کارت از اسنپ به صورت رایگان در پایین صفحه «بازگشت» را انتخاب کنید تا به صفحه قبل بروید. سپس گزینه تایید و ادامه را انتخاب کنید و ادامه مراحل را طی کنید.

سیم کارت رایگان رایتل

در مرحله باید، نیاز است که متقاضی مشخصات فردی خود را وارد کند. مشخصاتی از قبیل:

  • نام و نام خانوادگی
  • نام پدر
  • کد ملی
  • شماره شناسنامه
  • آدرس ایمیل
  • شماره همراه (باید به‌نام خریدار باشد)
  • پیش‌شماره و شماره تلفن ثابت
  • استان و شهرستان
  • آدرس پستی و شماره پلاک
  • تاریخ دقیق تولد
  • کد پستی (وارد کردن این مورد اختیاری است)
  • جنسیت

لطفا در نظر داشته باشید در صورت انتخاب سیم کارت اعتباری نمی‌توانید شماره سیم کارت خود را تعیین کنید. شماره‌ای که قرار است برای شما صادر شود، پس تایید ایمیل تاییدیه به شما نمایش داده می‌شود. همچنین تاریخ و ساعت ارسال نامشخص و غیرقابل تعیین است.

بهترین سیم کارت های رند

با مای رند به رویات (داشتن سیم کارت رند خوش‌قیمت) برس!

تایید ثبت نام سیم کارت اسنپ رایگان

بعد از اینکه اطلاعات خود را به‌صورت کامل وارد کرده و از صحت آن اطمینان حاصل کردید، گزینه «تایید و ادامه» را انتخاب کنید. حال نوبت به تایید شماره همراه شما که در صفحه قبل وارد کرده بودید می‌رسد. منتظر بمانید تا کد یکبار مصرف مخصوص تایید ثبت نام سیم کارت اسنپ برای شما ارسال گردد.

سیم کارت انتخابی

 اگر پیامکی دریافت نکردید می‌توانید روی دکمه «ارسال مجدد پیامک» کلیک کنید تا کد یکبار مصرف دوباره برای شما ارسال شود. همچنین ممکن است شماره موبایل خود را به‌صورت اشتباه وارد کرده باشید، برای بازبینی شماره همراه وارد شده، گزینه «تغییر شماره تلفن» را لمس کنید. لازم به ذکر است کد یکبار مصرف ایرانسل از شماره 09376600000 برای شما ارسال می‌شود و این کد 6 رقمی است.

مرحله بعد مربوط تایید کردن ایمیل شما است. درصورتی که ایمیل خود را به اشتباه وارد کرده‌اید می‌توانید با استفاده از گزینه «ویرایش ایمیل»، آدرس ایمیل خود را تغییر دهید. همچنین اگر لینک تایید برای شما ارسال نشده، روی «ارسال مجدد ایمیل» کلیک کنید. ممکن است ایمیل‌های ایرانسل در اینباکس نباشند، بهتر است پوشه اسپم را نیز بررسی کنید. همچنین  پس از دریافت ایمیل تاییدیه ایرانسل، توجه داشته باشید که آدرس فرستنده «noreplay@irancell.ir» باشد.

متن ایمیل ایرانسل باید به شکل زیر باشد:

«کاربر گرامی:

به خانواده بزرگ ایرانسل خوش آمدید

لطفا برای تکمیل فرایند ثبت نام سیم کارت دائمی طلایی (هدیه اسنپ) و تایید ایمیل روی لینک زیر کلیک کنید

تایید ایمیل

پورتال ایرانسل

»

سیم کارت 4g ایرانسل رایگان

آموزش دریافت سیم کارت طلایی ایرانسل و اسنپ

اگر علاقه‌ای به سیم کارت اعتباری ایرانسل ندارید، راه دیگری هم برای شما وجود دارد. می‌توانید با کلیک روی بنر «سیم کارت طلایی، هدیه همسفران ویژه» پروسه ثبت نام سیم کارت دائمی رایگان ایرانسل را طی کنید. مراحل پروسه گفته شده را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • انتخاب شماره مورد نظر خود
  • تایید شرایط و قوانین دریافت سیم کارت اسنپ طلایی
  • انتخاب استان و شهرستان محل سکونت جهت تحویل درب منزل
  • تعیین زمان ارسال (همه‌روزه غیر از  جمعه و بعد ظهر پنجشنبه)
  • وارد کردن مشخصات متقاضی دریافت سیم کارت طلایی
  • تایید شماره همراه وارد شده در مرحله قبل
  • تاییدیه ایمیل

پس از به پایان رسیدن مراحل اصلی، صفحه‌ای با مضمون شماره انتخابی شما برای سیم کارت اسنپ، تاریخ و ساعت دریافت سیم کارت، وضعیت سیم کارت به شما نشان داده می‌شود.

خرید سیم کارت ایرانسل رند

آیا شما این سیم کارت اسنپ رایگان را دریافت کرده‌اید؟ 

سوال خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ مورد نظر خود را دریافت کنید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 36 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.8
17
8
4
0
7
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سلام الان سه روزه که سیم کارت به دستم رسیده هنوز فعال نشده چند روز طول میکشه فعال بشه؟

  2. سیم کارتم هنوز بدستم نرسیده لطفا الکی نگین میفرستین

  3. سلام برای من اسمس دریافت سیم کارت اومده اما تو اپلیکیشن هیچ گزینه برای انتخاب ندارم باید چیکار کنم ممنون ۰۹۳۶۹۸۱۹۲۶۸

  4. سلام .دربرنامه اسنپ گوشی من بنر سیم کارت طلایی نیست امسال چند باره این پیام برام اومده ولی نتونستم سیمکارت رو دریافت کنم.لطفا راهنمایی کنید

  5. سلام من سیمکارته رو گذاشتم روی موبایل ،چطوری باید بسته هاشو فعال کنم؟!؟

    پاسخ :

    سلام همراه عزیز مای رند، وقت بخیر. شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن «ایرانسل من» از فعال بودن یا نبودن بسته‌ها مطلع شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره پشتیبانی ایرانسل تماس حاصل فرمایید.

  6. سلام و خسته نباشید . من سیمکارت را دریافت کردم ولی انگار محدود شده .... اصلا پیامک نمیاد مثلا کد ورود واتساپ و حتی کد ورود مای ایرانسل....لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. لطفا با پشتیبانی اپراتورتان تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید.

  7. سلام برای من پیام اومده سیم کارت طلایی ایرانسل رایگان میتونم دریافت کنم ولی نمیدونم چه جوری بایدثبت نام شوانجام بدم لطفاراهنمایی بفرماید

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. لطفا راهنمای بالا را به طور کامل مطالعه فرمایید.

  8. من یه هفته ست ثبت نام کردم سیمکارتو.یه بار پیام اومد که حضور نداشتید برگشت خورد.زنگ زدم گفتم به شرکت ایرانسل،گفتن دوباره میفرستن.بعد از سه روز پیام اومد به درخواست شما لغو شده! دوباره زنگ زدم ،گفتن میفرستن ولی بازم خبری نشد.تو این مدت کلی هزینه تماس با ایرانسلو دادم.مردمو سرکار نذارید.خدارو خوش نمیاد

  9. من با حسابهای اسنپم سه تا سیم کارت به نام اعضای خانواده ثبت نام کردم هر سه را زده پاسخگو نبودید و درب منزل ارسال شده ولی شما حضور نداشتید،با ۶۰۰ تماس گرفتم هر سه شماره را ثبت کرد و کد پیگیری داد بعد از چند دقیقه از مرکز خدمات تماس گرفتند و آدرس را چک کردند و گفتند چند ساعت دیگر سیم کارت مادرم را تحویل میدهند و باید کپی کارت ملی بدهم،هر چه منتظر شدم خبری نشد،فکر کنم هوس کردند این تک سیمکارتی هم که میخواستند بدهند بالا بکشند،پول سیمکارت رایگان را از اسنپ میگیرند و سیمکارت را دوباره میفروشند،وقتی تماسی نداشتم و خانه هم همه حضور داشته اند حتما شماره تلفن و آدرس را اشتباه زدم وگرنه تو این زمانه دزد کجا بوده،خخ

  10. ببخشید من ثبت نام کردم زده سیم کارت به نشانی شما ارسال شد و چون به دلیل عدم پاسخگویی مرجوع شد .در صورتی که من ادرس مغازه داداشمو دادم و همیشه معغازه بازه .از کجا باید پیگیری کنم دوباره ؟

    پاسخ :

    سلام همراه عزیز مای رند، وقت‌تان بخیر. لطفا با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست