وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

معرفی بسته اینترنت رایگان همراه اول

انتشار ۱۴۰۰/۲/۲۲ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۲۲ ۱۷:۴۷ . ۱۵۰۲۳۳ بازدید

اپراتور همراه اول بسته اینترنت رایگان  با زمان  و حجم دلخواه برای مشترکین اعتباری و دائمی خود در نظر گرفت. انواع بسته  اینترنت عبارت از : بسته بلند مدت ، کوتاه مدت ، بسته نامحدود همراه اول . برای مدیریت هزینه هایتان بهتر است  از کد تخفیف استفاده کنید. شما به راحتی  می توانید  از شارژ و اینترنت رایگان همراه اول  بهرمند شوید .  

خرید سیم کارت همراه اول =  شارژ و اینترنت رایگان همراه اول

 

 

خرید سیم کارت همراه اول =  شارژ و اینترنت رایگان همراه اول

شما می توانید با خرید سیم کارت به همراه 40% درصد تخفیف هدیه 30 گیگا بایت اینترنت رایگان و 6 ماه مکالمه درون شبکه به صورت نیم بها و ماهانه 100 پیامک رایگان  به صورت 6 ماه هدیه بگیرید . همراه اول با این پیشنهاد شگفت انگیز مشترکین خود را غافل گیر کرد.

اینترنت هدیه30 گیگا بایت
مکالمه6 ماه (نیم بها)
پیامک100

 

اینترنت رایگان 10 درصدی همراه اول (ثبت شماره دوستان)

جالب است بدانید مشترکینی که تازه سیم کارت اعتباری خریداری کرده اند تا 30 روز بعد از فعال سازی می توانید یک شماره ( شماره دوست ) را ثبت کنند. از طریق کد (ستاره 10 ستاره 341#) از این طرح بهرمند شوید.  شماره تلفن ثبت شده یک سال از اینترنت رایگان همراه اول ، 10 درصدی بهرمند شوند. هر بار که اینترنت و شارژ سیم کارت وارد شده (سیم کارت دوست) خریداری کند.  برای شما مزایای منحصر به فرد تعلق می گیرد. این طرح امکان انتقال شارژ به دیگران صورت نمی پذیرد.  

کد دستوریفعالیت ها
#3411*10*ثبت معرف
#3415*10*حذف معرف
#3410*10*استعلام
#3419*10*راهنما

 

اینترنت رایگان شاد ویژه دانش آموزان

اپراتور همراه اول امسال در شرایط کرونایی موجود طرح اینترنت رایگان اپلیکیشن شاد را ارائه کرد. این طرح  ترافیک کاملا رایگان ویژه استفاده از اپلیکیشن شاد است. برای کسب اینترنت سالم ویژه دانش آموزان این طرح را فعال کنید.

 

اینترنت رایگان شاد ویژه دانش آموزان

 

اینترنت رایگان 15 همراه اول گیگابایت  مشترکین اعتباری

شما می توانید سیم کارت خود را به نسل 4و5 تعویض کنید و اینترنت رایگان همراه اول ، 15 گیگابایت را دریافت کنید.  برای فعال سازی این طرح کافیه کد پستی  10 رقمی خود را به این شماره 8962  بفرستید و از اینترنت 15 گیگابایت این طرح بهرمند شوید.

اینترنت هدیه15 گیگا بایت
کد دستوریکد پستی 10 رقمی به 8962

 

اینترنت رایگان 20 گیگابایت  مشترکین دائمی

مشترکین دائمی که هنوز سیم کارت خود را به نسل 4و5 تعویض نکرده اند می توانند با تغییر سیم کارت خود از هدیه 20 گیگابایت اینترنت رایگان برخوردارشوند کافیه برای فعال کردن این طرح کد پستی 10 رقمی خود را به شمارع 8962 بفرستید و از این طرح شگفت انگیز بهره گیرید.

اینترنت هدیه20 گیگا بایت
کد دستوریکد پستی 10 رقمی به 8962

 

اینترنت رایگان 2 گیگابایت همراه اول

اپراتور همراه اول برای جلب اعتماد مشتریان خود 2 گیگابایت اینترنت رایگان  همراع اول هدیه می دهد. برای فعال سازی این طرح کافیه  کد دستوری (ستاره 1000ستاره21مربع) را شماره گیری کنید.  اگر هزینه صفر نوشته شده بهشما تعلق میگیرد و اگر نوشته هزینه  خود را وارد کنید به این سیمکارت متاسفانه هدیه داده نمی شود.

یک نکته مهم بعد از استفاده از این طرح ستاره 100 ستاره 8 مربع را شماره گیری کنید و اینترنت خودکار را حذف پاک کنید. تا زماانی که بسته تمام شد هزینه از شما گرفته نشود.

اینترنت هدیه2 گیگا بایت
کد دستوری#21*1000*
حذف خودکار#8*100*

 

اینترنت رایگان یک گیگا بایتی مشترکین دائمی

برای استفاده یک گیگ اینترنت رایگان  همراه اول  ایمیلی به شماره 990009  بفرستید .  بعد ایمیل خود را چک کنید و شناسه ای که دریافت می کنید به شماره 990009 بفرستید. این طرح برای مشترکین دائمی قابل استفاده است.  برای سیم کارت های مختلف یک  ایمیل جداگانه تعریف کنید. و باید این نکته هم به خاطر بسپارید که ایمیلتان را در سامانه همراه اول ثبت نشده باشد.  این ایمیل کمی زمان می برد تا تایید شود.  شما می توانید  هرزنامه خود را نگاه کنید. و زمانی که تایید ایمیل برایتان ارسال شد. اینترنت برای شما با کد دستوری (ستاره 10 ستاره 131 ستاره 123 مربع) پیامک خواهد شد. اگر شما بسته اینترنتی دیگری دارید با فعال کردن این هدیه بسته اینترنتی  برای دو روز دیگر قابل استفاده خواهد بود. زمانی که این طرح را دریافت کردید با شماره گیری (ستاره 100ستاره 8 مربع) تمدید خودکار را غیر فعال کنید.  برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی کلیک کنید.

 

اینترنت هدیه1 گیگا بایت
کد دستوری990009
حذف خودکار#8*100*

 

اینترنت  رایگان24 گیگا بایتی  مدت استفاده 6 ماه

این هدیه 24 گیگا بایت ماهانه 4 گیگ به مدت 6 ماه برای مشترکین که تازه سیم کارت خریدداری کرده اند . و مهلت استفاده از این هدیه 7 روز است .

این هدیه 6 ماه  قابل استفاده است. همزمان شما می توانید بسته های دیگر هم خریداری کنید. برای مشاهده بسته خود کد دستوری  (ستاره 100 ستاره 10 مربع) یا (ستاره 100ستاره 0 مربع )را شماره گیری کنید.

 

اینترنت هدیه24 گیگا بایت
کد دستوری اول#10*100*
کد دستوری دوم#0*100*
اینترنت  رایگان24 گیگا بایتی  مدت استفاده 6 ماه

 

هدیه همراه اول به فعال کردن سیم کارت های خاموش بعد از 3 ماه

اپراتور همراه اول به مشترکینی که سیم کارت خاموش خود را فعال کنند هدیه می دهد. این هدیه برای تمام مشترکین سیم کارت های اعتباری است که خط آن ها بیشتر از 3 ماه خاموش بوده و با روشن کردن سیم کارت خود هدیه همراه اولی دریافت می کنند. برای فعال سازی این طرح کافیه پس از روشن کردن سیم کارت اعتباری خوب کد (ستاره10ستاره332مربع ) را شماره گیری کنید.  

نکته مهم : سیم کارت های اعتباری که بیشتر از3 ماه خاموش بوده اند اگر مشترکین  قصد روشن کرده ندارند.  امتیاز این خط از آن ها گرفته خواهد شد.  

 

اینترنت هدیه-
کد دستوری#332*10*

 

شارژ 30 % رایگان همراه اول ویژه بانوان

این طرح هدیه اپراتور همراه اول ویژه بانوان است.  اکثر مشترکین به دنبال راهی میگردند که  هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند. بسیاری از ما روزانه هزینه بسیاری را صرف ارتباطات  کاری یا خانوادگی می کنیم. و خرید اینترنت هم هزینه زیادی دارد . همراه اول برای جلب رضایت مشترکین خود  شارژ رایگان  یا بسته های اینترنت  تخفیفی یا کوپن تخفیف فراهم کرد. این امکانات همراه اول کاربران خود را شگفت زده کرد. این طرح مورد استقبال مشترکین قرار گرفت.  روش اول : برای فعال سازی هدیه بانوان کافیه کد دستوری ( ستاره 10ستاره 123مربع)  # 123*10*  را شماره گیری کنید . روش دوم:  فعال سازی با کد دستوری (ستاره 1ستاره 14 مربع) #14 *1*  و بعد از پرداخت از کارت بانکی از هدیه 30% شارژ رایگان  ویژه بانوان بهرمند شوید .

 

شارژ هدیه30%
کد دستوری اول#123*10*
کد دستوری دوم#14*1*

 

 

شارژ و اینترنت 70% رایگان همراه اول

اپراتور همراه اول هدیه ی ویژه ای برای مشترکین اعتباری در نظر  گرفت . برای فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری (ستاره 1000 مربع) #1000* را شماره گیری کنید. و شلرژو اینترنت 70 % رایگان از همراه اول هدیه بگیرید.

شارژ هدیه70%
کد دستوری اول#1000*

 

اینترنت هدیه 1 گیگا بایت

مشترکین می توانند با نصب و بروزرسانی اپلیکیشن همراه اول یک گیگ اینترنت رایگاه هدیه بگیرند.  برای فعال سازی این طرح هدیه کافیه وارد اپلیکیشن همراه من شوید و یک گیگ اینترنت نوترینو  جایزه بگیرید. تمام مشترکین می توانند از این طرح استفاده کنند. برای فعال سازی این هدیه وارد اپلیکیشن همراه من شوید و آموزش هدیه را ببینید. و یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول جایزه بگیرید. برای نصب اپلیکیشن می توانید وارد وبسایت همراه من شوید . و اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.      

اینترنت هدیه 1 گیگا بایت

 

اینترنت رایگان همراه اول ویژه مشترکین دائمی

همراه اول تمام مشترکین دائمی که قبض پایان دوره خود را پرداخت کرده اند به صورت غیرحضوری  هدیه به آن ها تعلق می گیرد. اپراتور همراه اول برای این مشترکین مکالمه رایگان درون شبکه و 2 گیگا بایت اینترنت رایگان در نظر گرفت. برای فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری (ستاره 10ستاره 115 مربع) #115*10* را شماره گیری کنند.  

اینترنت هدیه2 گیگا بایت
کد دستوری#115*10*

 

 

اینترنت رایگان همراه اول ( فیروزه)


اپراتور همراه اول در طرح فیروزه ای خود برای مشترکین دائمی و اعتباری هدیه مکالمه و اینترنت رایگان همراه اولی به صورت ساعتی و کوتاه مدت در نظر گرفت. برای فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری ( ستاره 121مربع) #121* را شماره گیری کند یا وارد اپلیکیشن فیروزه ای شود.  

جالب است بدانید این هدیه ها محدودیتی ندارند و میتوانید بعد از تمام شدن بسته خود هدیه دیگری دریافت کنید. شما می توانید همزمان هدیه مکالمه و اینترنت رایگان را دریافت کنید.  

اپراتور همراه اول  برای کسانی که قصد خرید سیم کارت همراه اول را دارد . اینترنت و مکالمه درون شبکه در نظر دارد.

اینترنت هدیه-
کد دستوری#121*

 

مکالمه رایگان همراه اول ویژه دانشجویان

اپراتور همراه اول برای دانشجویان مکالمه رایگان در نظر گرفت . مشترکین دارای سیم کارت دانشجویی همراه اول   100درصد مکالمه درون شبکه هدیه میگیرند . و همچنین در جمعه ها مکالمه درون شبکه + تلفن ثابت بهره میگیرند. برای فعال ساری این طرح کافیه کد دستوری ( ستاره 10 ستاره 44مربع) #44*10* را شماره گیری کنید.  

 

مکالمه رایگان100%
کد دستوری#44*10*

اینترنت رایگان همراه اول ویژه دانش آموزان (انارستان)

اپراتور همراه اول برای دانش آموزان 6 تا 18 سال سیم کارت انارستان هدیه می دهد. سیم کارت ها ی انارستان  فضای امن و اینترنت پرسرعت  دارد. جالب است بدانید با فعال سازی این سیم کارت اینترنت جایزه بگیرد. مدت اعتبار 6 ماه و هر ماه 4 گیگا بایت هدیه بگیرید و زمانی که شما اولین تراکنش را انجام دهید 3 گیگ اینترنت یک ماهه و 100 دقیقه مکالمه درون شبکه هدیه بگیرید. برای فعال کردن این طرح کافیه 220 را به شماره 30006860 بفرستید . و از این هدیه بهرمند شوید.

اینترنت هدیه4گیگا بایت
مدت اعتبار6
تراکنش بعدی  اینترنت هدیه3 گیگابایت
مکالمه100 دقیقه
کد دستوری220 را به 30006860

 

اینترنت رایگان همراه اول برای جوانان زیر 20 سال

اپراتور همراه اول برای مشترکین جوان هدیه ی ویژه ای را در نظر گرفت. شما با  خرید شارژ  5 هزار تومان 300 مگابایت اینترنت ، با 10 هزار تومان یک گیگابایت اینترنت ، با 20 هزار تومان 3 گیگ اینترتت و  با 50 تومان 8 گیگ اینترنت   هدیه بگیرید. کافیه کد دستوری (ستاره1ستاره15 مربع) #15*1* را شماره گیری کنند.

 

اینترنت هدیه-
کد دستوری#15*1*

 

شارژ رایگان همراه اول ( اضطراری)

مشترکین همراه اول میتوانند در مواقع اضطراری شارژ رایگان هدیه بگیرند.  کافیه کد دستوری (ستاره1ستاره17 مربع) #17*1* را شماره گیری کنید . و 600 تومان اعتبار هدیه بگیرد مدت اعتبار این طرح یک ماه می باشد.

شارژهدیه (اضطراری)600 تومان
کد دستوری#17*1*

مکالمه نامحدود همراه اول  

اپراتور همراه اول هدیه مکالمه نامحدود در ساعت 23 شب تا 7 صبح  در نظر گرفت . این هدیه به صورت بسته های روزانه ، بسته هفتگی و بسته ماهانه است. برای فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری ( ستاره 10 ستاره 333 مربع) #333*10* را شماره گیری کنید . طرح شب های روشن مکالمه نامحدود ویژه تمام مشترکین دائمی و اعتباری است.  

مکالمه نامحدود -
ساعت23شب تا 7 صبح
کد دستوری#333*10*

 

نظرات مشترکین در رابطه  شارژ و اینترنت رایگان همراه اول

مزایا این طرح :

 تمام مشترکین از دریافت شارژو اینترنت رایگان خوش حال بودند و ازهمراه اول تشکر کردند.

 سرعت اینترنت خوب

 تنوع خدمات مختلف

 پشتیبانی 24 ساعته  

معایب :

 بعضی از طرح ها محدودیت زمانی شارژ و اینترنت داشت

معرفی اپراتور همراه اول

 

معرفی اپراتور همراه اول

یکی از بزرگ ترین شرکت های مخابراتی در ایران اپراتور همراه اول LR-MCL است. که در سال 1373 فعالیت خود را در زمینه  سیم کارت همراه اول آغاز کرد. همراه اول توانسته با خدمات و امکانات منحصر به فرد مشترکیتن بسیاری را جذب کند.  نقاط قوت اپراتور همراه اول عبارت از: اینترنت رایگان ، وای فای همراه اول ، اپلیکیشن کاربردی همراه من دارای دو نسخه اندرویدی و IOS ، اینترنت نسل  22 ، 23 ، G  4، 5G  ، سیم کارت دانش آموزان ، مکالمه چند نفره (گروهی) است.  کاربران اعتباری و دائمی می تواند از خدمات و امکانات جذاب در اپلیکیشن همراه اول استفاده نمایند. وبسایت همراه اول چند دسته بندی کاربردی وجود دارد. هر دسته زیر دسته های مناسب به خود را داراست.  دسته در  وبسایت به صورت محصولات ، خدمات کاربردی ، طرح تشویقی جذاب ، برندگان جایزه ، سولات مختلف و.... می باشد.  

 

 

 

 

تعداد 6 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.8
3
0
2
1
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. man***@gmail.com

    چی بگیم سرعت پایین وکتد برای کاوش وبازدید یا حتی دانلود فیلم اما از زحمات بچه های همراه اول تشکر میکنم که با تمام سختی ومشکلات با مردن همکاری نمیکنن خسته نباشین.

  2. thj***@gmail.co

    گوه

  3. ibr***@gmail.com

    بد نیست

  4. عالی خیلی خوبه ممنونم

  5. عالی واقعا حرف ندارع دستتون درد نکنه

  6. خیلی خوب بود

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست