وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

رندترین شماره های همراه اول و ایرانسل را در مای رند ببینید

انتشار ۱۳۹۸/۷/۱۵ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۱۵ ۱۳:۱۶ . ۳۶۹۹ بازدید

ارتباط اصلی ترین و مهم ترین دلیل موفقیت می تواند به حساب بیاید. اگر شما ارتباطات خوبی نداشته باشید ، نمی توانید در روابط اجتماعی و کسب و کارتان انسان موفقی باشید. یکی از اصلی ترین راه های بهبود ارتباط داشتن یک خط رند است! چرا؟ همیشه داشتن یک خط رند، کلاس و پرستیژ خاصی برای دارنده آن به دنبال دارد. وقتی به راحتی شماره شما به خاطر افراد سپرده می شود، در پی آن می توانید به راحتی کسب و کارتان را گسترش دهید. وقتی شماره شما را همه می توانند به راحتی حفظ کنند، در مواقع مختلف اولین کسی که برای تماس انتخاب می کنند، بدون شک شما هستید. به این ترتیب داشتن یک خط رند و زیبا می تواند به بهبود ارتباطات شما کمک کند.
 

​گران ترین خط موبایل در ایران مربوط به کدام اپراتور هست؟

اینکه دقیقا گران ترین خط موبایل در ایران در اختیار چه کسی است را نمی توان به درستی حدس زد و اطلاع دقیقی از آن در دسترس نیست. اما اگر بخواهید بدانید که مظنه چند است و در این بازار عجیب و غریب افراد حاضرند برای داشتن یک خط خیلی خاص چه مبالغی بپردازند باید بگوییم که چیزی که برخی سایت ها می نویسند و قیمت ها را در نهایت چند صد میلیون ذکر می کنند شبیه شوخی است! 
 

قیمت سیم کارت های رند و کلاس بالا در ایران در حال حاضر گاه تا بیش از چند میلیارد تومان هم می رسد، مثلا اخیرا یکی از سیم کارت های همراه اول با تکرار هر 7 رقم، به قیمت 3 میلیارد تومان به فروش رفت و این تازه بخشی ازماجراست.
 

اما بی شک همراه اول دارنده گران ترین و خاص ترین سیم کارت ها در ایران است. اپراتور دوم به محض حضور در بازار به ارزانی سیم کارت شهرت یافت و گاه برای اینکه کسی را تحقیر کنند می گفتند فلانی سیم کارت ایرانسلی دارد! البته دنیا روی یک پاشنه نچرخید و الان شرایط فرق می کند و آنقدر ایرانسل موفق عمل کرده که دیگر کسی چنین حرفایی نمی زند.
 

گران ترین خط ایران چیست

حدود 10 سال پیش در مزایده بزرگی که همراه اول برگزار کرد، شماره 09127777777 به قیمتی حدود 55 میلیون تومان فروش رفت و حالا شماره ای شبیه به این حدود چند میلیارد معامله می شود. اما نکته اینجاست که اکثر کسانی که این شماره ها را خریداری می کنند هدفی جز داشتن یک کالای لوکس و به اصطلاح «پز دادن» ندارند!
 

​بازار خرید و فروش شماره های همراه اول داغ تر هست یا ایرانسل؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم و همگان می دانند، شماره های ایرانسل علی رغم داشتن خدمات مناسب هیچ گاه نتوانسته اند با دائمی های همراه اول از نظر قیمتی رقابت کنند. شماره های دائمی همراه اول بسته به نوع رندی که دارند همواره بیشتر از ایرانسل مورد توجه بوده اند. ایرانسل از ابتدا تمرکز خود را روی سیم کات های اعتباری گذاشته بود در حالی که بلعکس آن همراه اول، فروش سیم کارت های دائمی را ابتدا آغاز نمود و پس از دوره ای سیم کارت های اعتباری را نیز به محصولات خود اضافه کرد که در ابتدا آن را نیز به صورت ثبت نامی به فروش می رساند. افراد برای خرید یک خط اعتباری همراه اول ثبت نام می کردند و اصلا هم نمی دانستد که چه شماره ای به آن ها تعلق خواهد گرفت! حالا بسته به شانسی که داشتند یک شماره رند به دستشان می رسید.
 

​بازار خرید و فروش شماره های همراه اول داغ تر هست یا ایرانسل


 

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. واقعا برای من جالب بود . بسیار متشکریم که همچین اطلاعاتی در اخطیار مردم میگذارید . با تشکر

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست