وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی امکان پذیر شد

انتشار ۱۳۹۸/۷/۲۳ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۲۳ ۱۲:۴۵ . ۵۶۹۹ بازدید

 اگر از داشتن یک سیم کارت اعتباری خسته شده اید و دیگر نمی خواهید برای هر تماس نگران میزان اعتبار موجود در سیم کارتتان باشید یا حتی شارژ کردن سیم کارت و فرآیند آن برایتان کسل کننده شده و می خواهید بدون دغدغه پایان ناگهان یک مکالمه یا کمبود اعتبار کارتان را انجام دهید، طبیعتا به فکر خرید یک سیم کارت دائمی می افتید که البته تغییر سیم کارت نیز مشکلات خود را در پی دارد؛ درگیری های معمول مثل این که کسی شماره شما را ندارد و یا این که مشتریانی که به خط سابق شما زنگ می زدند را از دست می دهید. اما این مسئله یک راه حل ساده دارد، اگر صرفا می خواهید سیم کارت خود را از حالت اعتباری به دائمی تبدیل کنید می توانید این کار را انجام داده و یک سیم کارت دائمی با همان شماره و پیش شماره داشته باشید.

اگر از مشترکین اعتباری همراه اول هستید، می توانید با مراجعه به مراکز مخابراتی، فروشگاه های همراه اول و یا نمایندگی های مجاز این اپراتور فرایند تبدیل خط به دائمی را آغاز نمایید.

تعرفه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

همراه اول تا کنون مبلغی در حدود صد هزار تومان را بابت تبدیل سیم کارت از مشترک اخد می کند که 36 هزار تومان آن جهت تضمین پرداخت، اخذ می شود. نکاتی که در هنگام تبدیل سیم کارت باید رعایت کنید این است که، سیم کارت اعتباری که می خواهید آن را تبدیل نمایید نباید کمتر از 6 ماه فعالیت داشته باشد. یعنی از زمانی که سیم کارت اعتباری را استفاده می کنید، بیش از 6 ماه گذشته باشد. همچنین سیم کارت اعتباری مورد نظر باید در شرایط کاملا فعال و نرمال باشد یعنی مشکلاتی نظیر قطعی و یا محدودیت های مختلف شامل سیم کارت نشود.

تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی

برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دادم، می بایست مالک سیم کارت حتما به صورت حضوری و با اصل کارت ملی خود به مراکز مورد اشاره مراجعه نموده و جهت تغییر سیم کارت خود اقدام کند.

اگر در سیم کارتتان بسته فعالی دارید که زمان یا حجم آن باقی مانده، نگران از بین رفتن بسته نباشید؛ همراه اول این امکان را به مشترکین که قصد تبدیل سیم کارت را دارند داده است که بسته های خود را به طور کامل در سیم کارت جدید نیز داشته باشند. اما بسته هایی که ویژه سیم کارت اعتباری است و همچنین شارژ فوق العاده، انواع طرح های تشویقی که ویژه سیم کارت قبلی بوده، به سیم کارت جدید و دائمی منتقل نمی شود.

حتما قبل از هر اقدامی برای تبدیل سیم کارت خود، به طور کامل به عواقب، مزیت ها و معایب این کار فکر کنید؛ زیرا همراه اول امکانی برای بازگشت به شرایط سابق را به شما نمی دهد. یعنی به هیچ عنوان نمی توانید پس از تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائم، مجددا سیم کارت خود را از دادم به اعتباری بر گردانید.

همچنین اگر سیم کارت هایی نظیر سیم کارت دیتا، گردشگری، سازمانی، روستایی، همگانی، زائر و... را دارید نمی توانید از سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل کنید.

 

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. باسلام سیم کارت تولدم یاخونمونومیخوام

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست