وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بهترین نک بند های بازار + قیمت

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ . ۳۹۲۵ بازدید

 اگر شنیدن انواع فایل صوتی -موسیقی، پادکست و…- به بخشی از برنامه روزانه شما تبدیل شده است، احتمالا از هندزفری، هدفون یا ایرپاد استفاده می‌کنید. اما هر کدام از موارد مذکور نمی‌توانند به طور کامل نیاز شما را برطرف کنند. برای مثال هندزفری سیمی با گره‌های فراوان خود وقت بسیاری از ما می‌گیرد. یا استفاده از هدفون در حال حرکت ممکن است به خاطر سنگینی آن سخت باشد. و در نهایت ایرپاد، انتخاب مناسبی به نظر می‌آید اما گم کردن آنها می‌تواند برایتان گران تمام شود. به همین علت در این مقاله به بررسی بهترین نک بند های بازار از نظر قیمت و کیفیت می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

به خاطر داشته باشید که قیمت‌های نوشته شده مربوط به تاریخ انتشار مطلب می‌باشد. لطفا در صورت هرگونه تغییر یا مغایرت قیمت، در قسمت نظرات ما را مطلع فرمایید.

بهترین نک بند لیست ؛ ارزان و با کیفیت

پیدا کردن اجناس باکیفیت و با قیمت پایین سخت است. اما شرکت وان مور ثابت کرد که این امر غیر ممکن نیست. نام وان مور مدل ibfree در میان بهترین نک بند های ایران قرار دارد چرا که بسیاری از کاربران از آن راضی هستند. اما یکی از دلایل موفقیت آی بی فیری پشتیبانی از فناوری aptX است که حتی در نک بند های گران هم نمی‌توان به راحتی از این تکنولوژی بهره‌مند بود. در کل در اتصال به تلفن همراه با مشکلی مواجه نخواهید شد.

 

بهترین هدفون های دور گردنی

 

این نک بند با هدف استفاده ورزشی ساخته شده است و به همین علت بدنه آن تماما از سیم ساخته شده است. با توجه به استاندارد IPX4 و مقاومت در برابر ترشحات بدن، این نکبند انتخاب مناسبی برای ورزش کردن می‌باشد. همچنین ساختار سری این نکبند به گونه‌ای طراحی شده که درون گوش بماند. از مشکلات ibfree می‌توان به کاهش کیفیت بیس در صدای بالا اشاره کرد که امری طبیعی است. توجه داشته باشید که کیفیت در صداهای ریز نمایان‌تر می‌باشد.

دکمه‌هایی برای کنترل پخش و صدا در این نک بند تعبیه شده که محل شارژ دستگاه هم در زیر آنها قرار دارد. همچنین با وجود درپوش در محل شارژ کردن One More iBFree، نیازی به نگرانی برای خرابی دستگاه نیست. 

قیمت 23 اسفند 99: 694,500 تومان

سامسونگ Level U Pro ؛ بهترین نک بند با قیمت مناسب

اولین نک بند لیست می‌تواند از بسیاری جهات بهترین باشد. چرا که با توجه به قیمت پرداختی کیفیت صدا و کیفیت ساخت خوبی دریافت خواهید کرد. یکی از ویژگی‌های لول یو پرو سامسونگ راحت در گوش رفتن است، یعنی هنگام استفاده کاربران از این نک بند، دیگر گوش‌درد نخواهند گرفت. همچنین ورزشکاران می‌توانند با خیال راحت به موسیقی گوش داده و نگرانی بابت افتادن بهترین نک بند سامسونگ نداشته باشند.

با وجود رنگ‌های مختلف و بدنه با کیفیت، طراحی level u pro دلنشین است اما سیم‌های پلاستیکی بهترین نک بند Samsung می‌تواند کمی در ذوق بزند. چرا که احساس ارزان بودن به شما دست می‌دهد. وزن کم آن به اطراف گردن شما فشار نمی‌آورد و شما می‌توانید با استفاده از کنترل‌های قرار گرفته روی بدنه صدا را کم و زیاد کنید یا به تماس‌ها پاسخ دهید.

 

نک بند سامسونگ

 

به ‌دلیل عدم پشتیبانی از نویز کنسلینگ یا همان حذف صدای محیط، نمی‌توانید به خوبی غرق موسیقی شوید و در آخر نباید انتظار زیادی از میکروفون قرار گرفته در نک بند سامسونگ داشته باشید. 

قیمت 23 اسفند 99: تا 1,549,000 تومان (اطلاعات جدیدی از قیمت مدل اصل در دست نیست)

بهترین نک بند با بالاترین قیمت ؛ نک بند ال جی TONE Flex HBS-XL7

یکی از کمپانی‌های ساخت نک بند ال جی بود که تبلیغ خلاقانه آن برای مدل‌های اولیه نک بند را به یاد داریم. دست و پاگیر بودن سیم‌های هندزفری از مواردی بود که LG به‌خاطر آن استفاده از نک بند را به مشتریانش توصیه می‌کرد. اما جالب است بدانید هنگامی که شرکت‌های مختلف شروع به ساخت نکبند کردند، توجهی به سیم‌ها نداشتند. اما LG به عهد خود پایبند بود؛ با نک بند ال جی، دیگر نگران گره سیم‌ها نباشید، چرا که سیم‌ها مانند سیم جارو برقی به داخل بدنه فرو می‌روند.

 

هندزفری گردنی ارزان

 

یکی از بهترین نک بند های ال جی، مدل TONE Flex HBS-XL7 آن است که با پشتیبانی از بلوتوث 5، ارمغان اتصال بدون قطعی و پخش موسیقی با کیفیت را به کاربران ios و اندروید می‌دهد. با قیمت بالای این نک بند در ایران، کاربران انتظار دارا بودن فناوری noise cancelling را داشتند اما ال جی خبر از نبود حذف صدای اطراف را می‌دهد.

غیر از این موارد، سرعت شارژ باتری و عمر باتری فوق‌العاده است و از آن لذت خواهید برد. در کنار باتری، نباید دستیار صوتی گوگل را فراموش کرد که برای کنترل آن، دکمه‌ای در سمت راست نک بند قرار دارد.

قیمت 23 اسفند 99: 6,900,000 تومان

چهارمین مورد لیست برترین نک بند ها ؛ هواوی FreeLace

طراحی نک بند هواوی جذاب و راحت در استفاده است. با وجود اینکه در این مدل بر روی فرکانس‌های بیس تاکید بیشتری وجود دارد و این دستگاه از کدک‌های با کیفیت بالا پشتیبانی نمی‌کند، کیفیت صدا به طرز شگفت‌انگیزی شفاف است. 

به لطف متریال به‌کار رفته در ساخت سری فری لیس، ماندن سری در گوش می‌تواند به مصیبتی برا خریداران تبدیل شود. هواوی مدعی است که بهترین نک بند خود در حال حاضر توانایی نگهداری شارژ تا 18 ساعت را دارد، البته با توجه به نوع استفاده این عدد می‌‌تواند متغیر باشد. برای شارژ کردن دستگاه باید دستگاه را نصف کنید و پورت تایپ C آن را به جایی متصل کنید. همچنین کاربران قادراند با متصل کردن دستگاه خود از طریق درگاه USB-C به موبایل، نک بند را شارژ کنند.

 

خرید هندزفری گردنی ارزان

 

برای پخش و متوقف هم دکمه‌ای تعبیه شده که همه‌ آنها در جایگاهی مغناطیسی قرار دارند. شاید فری لیس، بهترین نک بند هواوی نباشد، اما پیشرفت بزرگی برای هواوی محسوب می‌شود. درهرصورت اگر از محصول سال گذشته هواوی، یعنی FreeBuds ناامید شده‌اید، FreeLace می‌تواند عصر تازه‌ای در گوش فرا دادن به موسیقی را رقم بزند.

قیمت 23 اسفند 99: تا 2,120,000 تومان

بهترین نک بند شیائومی ؛ طراحی کاربردی

برای شیائومی همیشه بالاترین امکانات با پایین‌ترین قیمت یک هدف و شعار بوده است. این موضوع در نک‌بندهای این کمپانی چینی صدق می‌کند. مهم نیست چه قیمتی می‌پردازید، اگر خریدار شیائومی هستید باید بدانید که در ازای پول خود امکانات فراوانی دریافت کرده‌اید.

البته طراحی نک بند مدل بیسیک اندکی پیش پا افتاده است و جای بهبود دارد. دکمه‌های کنترل از کیفیت لازم برخوردار نیستند و استفاده از آنان گاهی اوقات آزار دهنده می‌شود و مگنت‌های قرار گرفته در سری Xiaomi Neckband Basic آنچنان هم قدرتمند نیستند.

 

هندزفری گردنی شیائومی

 

اگر از این نک بند برای رفت‌وآمد استفاده کنیم، ایرادی به آن وارد نیست. چرا که ایزوله شدن صدا مناسب بوده و کیفیت صدا هم از کیفیت خوبی دارد. اما اگر از شنونده‌های حرفه‌ای موسیقی باشید و بخواهید در خانه یا محل کار از این نک بند استفاده کنید، متوجه صدای بدون بیس و ساده دستگاه خواهید شد که این صدا نمی‌تواند به لذت فراوانی به شما هدیه دهد.

مورد آخر اینکه اگر از کاربران آیفون هستید نمی‌توانید از دکمه‌های قرار گرفته روی دستگاه استفاده کنید.

قیمت 23 اسفند 99: 600,000 تا 710,000 تومان

بهترین نک بند ورزشی ؛ سونی WI-C310

سونی غیر از تولیدات محصولات گران و در عین حال باکیفیت، نیم‌نگاهی به بازار ارزان قیمت‌ها هم داشته است که این مدل از دسته دوم محسوب می‌شود. این نک بند در این مناسب بودن برای انواع استفاده، می‌تواند بهترین انتخاب برای ورزش کردن باشد.

این نک بند سبک است و برای حمل آن سختی نخواهید کشید. به لطف طراحی کاربردی، هنگام دویدن از گوش نمی‌افتند و با وجود قیمت پایین، مجموع عملکرد آن در پخش صدا شگفت‌آور است. البته بهترین سبک موسیقی برای این نک بند، آهنگ‌های با بیس بالا است. سیم‌های بهترین نک بند سونی در بازار ایران بلند است که می‌تواند با توجه به نوع کاربر، نقطه قوت یا ضعف دستگاه باشد.

 

خرید هندزفری ایرفون

 

عمر باتری بالا یعنی لذت گوش سپردن به دنیای رنگارنگ موسیقی، بدون نیاز به نگرانی برای اتمام یافتن ظرفیت باتری. شما می‌توانید 17 ساعت به انواع فایل صوتی گوش کنید. اگر از این دستگاه در محل‌ کار یا خانه استفاده می‌کنید، چای نگرانی برای شنیدن صدای اطراف نیست، اما در هنگام حمل‌ونقل شنیدن صدای اطراف می‌تواند کمی آزاردهنده باشد.

درون جعبه می‌توانید کابل شارژ با پورت USB-C مشاهده کنید که برای شارژ سریع دستگاه استفاده می‌شود.

همچنین، نک بند مدل WI-C310 از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند.

قیمت: 720,000 تا 1,863,200 تومان

برترین نک بندهای 2021 به انتخاب مجله وات-های‌فای

  1. نک بند سنهایزر Momentum In-Ear Wireless
  2. سونی مدل WI-1000X
  3. باورز اند ویلکینز PI3
  4. بوز QuietControl 30
  5. اسکال‌کندی Smokin' Buds 2 Wireless
  6. لیبراتون TRACK+
  7. وی-مودا Forza Metallo Wireless

شما برای شنیدن موسیقی از چه دستگاهی استفاده می‌کنید؟ نک بند؟ هدفون؟ ایرپاد یا هندزفری سیمی؟

مطالب مرتبط
مشخصات جامع گوشی شیائومی ردمی 10 2022
بلاگ | بازار موبایل
مشخصات جامع گوشی شیائومی ردمی 10 2022
گوشی شیائومی ردمی 10 2022 با صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین چهارگانه در سال 2022 معرفی شد. برند شیائومی در سکوت خبری از جدید ترین گوشی های...
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
بلاگ | دنیای فناوری
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
خرید لوازم جانبی شیائومی بخاطر تنوع بسیار محصولات ، ممکن است باعث شود در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. هم اکنون در ایران گوشی های شیائومی...
بررسی جدیدترین گوشی شیائومی 2022
بلاگ | بازار موبایل
بررسی جدیدترین گوشی شیائومی 2022
بررسی جدیدترین گوشی شیائومی 2022 یکی از موضوعات کاربردی و مورد توجه برای کاربران این برند محبوب است. در حال حاضر در بازار موبایل، گوشی‌های...
بررسی جامع گوشی های شیائومی سری 12 سال 2022
بلاگ | بازار موبایل
بررسی جامع گوشی های شیائومی سری 12 سال 2022
جالب است بدانید گوشی های شیائومی سری 12 یکی از جدید ترین و بهترین گوشی های سال 2022 خواهند بود. در چند ماه گذشته شایعه های بسیاری درباره...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. خیلی کاربردی بود مطالبتون یه دنیا ممنون⁦☺️⁩

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست