وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | تلفن ثابت

بررسی بهترین گوشی تلفن ثابت در بازار

انتشار ۱۴۰۰/۲/۲۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۲۱ ۱۳:۴۱ . ۱۰۱۸۶ بازدید

در دنیای امروزی گوشی تلفن ثابت یکی از وسایل ارتباطی به شمار می رود. تلفن های همراه و موبایل امروزه کاربرد بسیاری دارند. اما در اکثر خانه ها و شرکت ها ، دفاتر و ادارات ، تلفن ثابت جایگاه مهمی دارد.  جالب است بدانید در دنیای مدرن باز افرادی هستند که به سبک کلاسیک ( قدیمی ) علاقه زیادی دارند. و تلفن های  قدیمی در زیبای دکوراسیون خانه هایشان نقش مهمی دارد.  در مطلب قبلی راجب  آشنایی با امکانات تلفن ثابت توضیح دادیم. امروز می خواهیم به نقد و بررسی انواع گوشی تلفن ثابت  بپردازیم.

انواع برند های  مختلفی از گوشی تلفن ثابت ایرانی و خارجی در بازار دیده میشود . و افراد بر اساس سلیقه شان مناسب ترین گوشی تلفن دلخواه خود را انتخاب می کنند تلفن پانوسونیک محصول کشور ژاپن است. که توانسته طرفدارا ن بسیاری  به دست بیاورد.  تلفن های آلکاتل ، سامسونگ ، تکنیکال توانسته اند در بازار فروش بسیاری داشته باشند . در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های یک  گوشی تلفن  خوب بیشتر آشنا شوید.   

انواع گوشی تلفن ثابت

                                                                                                                 

انواع گوشی تلفن ثابت  

رومیزی :  با گسترش شهرها نیاز به تلفن اهمیت بسیاری پیدا کرد و در سال 1963 تلفن های رومیزی اختراع شد.  

بی سیم : کاربران امروزی تمایل بسیاری دارند که از تلفن های بی سیم (cordless telephone) استفاده کنند. از نظر اقتصادی و مکالمه  توانسته رضایت کاربران را جذب کند. گوشی تلفن ثابت مانند تلفن های همراه تغییرات بسیاری داشته اند.  یکی از نقاط قوت گوشی تلفن ثابت بی سیم امکان متصل شدن چند گوشی است .  تا کاربران گوناگون از یک گوشی تلفن ثابت استفاده کنند.

مزایای تلفن های بی سیم : در تلفن های بی سیم با افزایش موج فرکانسی از همشنوایی فلزی راحت شدیم . تنها ویژگی منحصر به فرد تلفن های  بیسیم افزایش موج فرکانسی نیست . این تلفن ها ظاهری زیبا و دارای امکانات و مزایای بیشماری هستند.  تلفن های بی سیم توانسته اند کاربران زیادی جذب کنند و در تولید و فروش رونق بسیاری داشتند. این تلفن ها امکانات و ویژگی های منحصر به فردی دارند. و امکانات جدید در هر لحظه اضافه می شود.

برند گوشی تلفن ثابت پاناسونیک

محصولات پاناسونیک ( گوشی تلفن پاناسونیک)  از دوران قدیم یکی از  برند های معتبر در بازار به شمار می رود . گوشی تلفن پاناسونیک دارای امکانات جذاب ،  ظاهری شیک هستند و توانستند کاربران بسیاری را  جذب کنند . برند پاناسونیک  نسبت به برند های دیگر از امکانات و قابلیت های بسیاری برخوردار است. تلفن های این برند به صورت تلفن رومیزی و بی سیم تولید می شود.  پاناسونیک یک برند محبوب است و برای رضایت کاربران در زمینه الکترونیک  سعی دارد  گوشی تلفن ثابت جدید  تولید کند.  

تلفن بیسیم یک محصولی با کیفیت و ظاهری زیبا  با امکاناتی منحصر به فرد است. و کاربران بسیاری جذب کارایی این برند شدند.  برند پاناسونیک قصد دارد از بهترین فناوری روز بهره گیرد. و تلفن های خود را تغییرات جذابی بدهد. شرکت پاناسونیک در سال 2009 براساس نظریات مشتریان طراحی جدیدی در بازار عرضه کرد.  شرکت پاناسونیک با معیار و امکانات  منحصر به فرد  توانسته اولین فروشنده ی گوشی تلفن ثابت بی سیم  در جهان باشد. در تولید تلفن بی سیم شرکت های دیگری هم در حال فعالیت هستند.  

 

بهترین گوشی تلفن ثابت کدامند؟

معرفی  جدید ترین و بهترین گوشی ها ی  تلفن ثابت رومیزی با امکانات و ویژگی های بالا توانسته کاربران زیادی را جذب کند. . برای بررسی لیست پیش شماره های تلفن ثابت کلیک کنید.              

در این بخش به مقایسه هر مدل می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید .  

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل  Panasonic KX-TG9582  

 

این تلفن ها مناسب کاربرانی هستند که قصد دارند از یک تلفن ثابت اما به خط های مجزا  به طور همزمان ، استفاده کنند. می توانید چهار گوشی دیگر هم به این دو گوشی اضافه کنید. جالب است بدانید می توانید با گوشی همراه به تماس هایتان پاسخ دهید.

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل  Panasonic KX-TG9582

 

تلفن بی سیم  پاناسونیک مدل Panasonic KX-PRD262B

 

تلفن ثابت پاناسونیک یکی از برند های محبوب تلفن بی سیم در سال 2019 است . این مدل از گوشی تلفن ثابت  از بلند گوی منحصر به فرد برخوردار است. یکی از امکان جالب این مدل پخش موسیقی  از گوشی موبایل است. ممکنه فکر کنید بلندگوی بزرگ خیلی عجیب باشد. ولی شنیدن صدا خیلی با کیفیت می باشد. تلفن های بی سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-PRD262B  اتصال از طریق بلوتوث امکان دارد. و به راحتی می شود تماس های تلفن همراه مان را مدیریت کنیم و پاسخ دهیم.      

 

تلفن بی سیم  پاناسونیک مدل Panasonic KX-PRD262B

 

مقایسه  گوشی تلفن پاناسونیک مدل  KX-TG9582با  c285 DUO

 

 

 

مدل تلفن بی‌سیم


KX-TG9582

 

 

KX-PRD262B

 

شرکت سازندهPanasonicPanasonic
وزن580 گرم110 گرم
تعداد خط تماس2 عددعدد1
مدت شارژدهی در حین مکالمه15 ساعت10ساعت
برد بی‌سیم50  متر در فضای خانه و 300 متر در فضای باز


50 متر در فضای خانه و 300 متر در فضای باز

 

ظرفیت دفترچه تلفن3000  مخاطب


1000 مخاطب

 

منشی تماسبله، 60 دقیقه

دارد

 

 

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG9542

 

این مدل از پاناسونیک می تواند صدای دیجیتال  را در گوشی به صورت کاملا مجزا قرار دهد.. جالب است بدانید  زمانی که از  گوشی تلفن ثابت مدل Panasonic KX-TG9542  استفاده می کنیم دیگر  نگران این نیستیم که برق قطع شود.  به دلیل این که زمانی که برق رفت شما می توانید با قرار دادن باتری تلفن جدید ساعت های قطع برق را به آسودگی بگزرانید. نوری که در پس زمینه گوشی تلفن ثابت طراحی شده این امکان را ایجاد می کند که در شب به راحتی تماس برقرار کنید.  جالب است بدانید می توانید از آداپتور های مشابه  برای شارژ استفاده کنید چون  ورودی  شارژ این مدل از نوع USB  است.  

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG9542

 

تلفن ثابت بی سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-PRW130

در دنیای امروزی اعضای خانواده یک موبایل شخصی دارند. یکی از مزایای این مدل:  با خرید یک گوشی تلفن بی سیم دیگر به خرید هدست های بی سیم نیاز ندارید می توانید از تلفن های ثابت خود به عنوان هدست استفاده کنید. و به راحتی می توانید به تماس های  تلفن ثابت در موبایل خود پاسخ دهید. فقط لازم است برای اتصال گوشی تلفن ثابت به موبایل خود یک روتر وای فای داشته باشید.  

همچنین دیگر قابلیت جالب مدل Panasonic KX-PRW130 این است که می توانید یک شبکه کوچک بین اعضای خانوادتون تشکیل بدید و بدون پرداخت هزینه با خانواده خود ارتباط برقرار کنید.

تلفن ثابت بی سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-PRW130

 

مقایسه  گوشی تلفن پاناسونیک مدل  KX-TG9542با  KX-PRW130

 

 

 

مدل تلفن بی‌سیم


KX-TG9542

 

 

KX-PRW130

شرکت سازندهPanasonicPanasonic
وزن134 گرم170 گرم
تعداد خط تماس2 عددعدد2
مدت شارژدهی در حین مکالمه15 ساعت11ساعت
برد بی‌سیم50  متر در فضای خانه و 300 متر در فضای باز


50 متر در فضای خانه و 300 متر در فضای باز

 

ظرفیت دفترچه تلفن3000  مخاطب



 

 

منشی تماسبله، 60 دقیقه

بله، 37دقیقه

 

 

 

تلفن بی سیم گیگاست مدل Gigaset C285 DUO  

تلفن بی سیم گیگاست بهترین تلفن بی سیم 2019 است که قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی دارد.  

قیمت مناسب یکی از ویژگی های جذاب   گوشی تلفن ثابت Gigaset C285 DUO است.  این مدل برای کسانی طراحی شده است حجم و وزن پایین یکی از دقدقه های آنهاست. شماره گیری در روی دستگاه و همچنین پایه های دستگاه این امکان را ایجاد می کند که کنترل صدای تلفن و انتقال به راحتی انجام پذیرد.  

 

تلفن بی سیم گیگاست مدل Gigaset C285 DUO

 

گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل Gigaset SL930A

این مدل از سیستم عامل اندروید برای مدیریت سخت افزار خود استفاده می کند. یکی از قابلیت های چشم گیر گوشی تلفن گیگاست می توان به صفحه لمسی و صفحه نمایش 2و3 اینچ اشاره کرد. که مشابه این مدل در بازار موجود نیست .  صفحه لمسی  استفاده شده در  این مدل مدیریت مخاطبان و تماس ها را آسان کرده است.

 

گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل Gigaset SL930A

 

مقایسه  گوشی تلفن گیگاست مدل  SL930Aبا  c285 DUO

 

مدل تلفن بی‌سیمSL930Ac285 DUO
شرکت سازندهGigasetGigaset
وزن300  گرم 
تعداد خط تماس1 عدد2عدد
مدت شارژدهی در حین مکالمه20 ساعت20  ساعت
برد بی‌سیم50  متر در فضای خانه و 300 متر در فضای باز


50 متر در فضای خانه و 300 متر در فضای باز

 

ظرفیت دفترچه تلفن2000  مخاطب


250 مخاطب

 

منشی تماسبله، 50 دقیقه


بله، 76 دقیقه

 

 

گوشی تلفن ثابت تکنوتل چه مزایایی دارد؟

شرکت تکنوتل با بیش از 10 سال سابقه از بهترین عرضه کننده گان گوشی تلفن ثابت در بازار داخلی است. شرکت تکنوتل توانسته در زمینه فروش بهترین محصولات خود را با ظاهری منحصر به فرد و کیفیت مناسب در بازار عرضه کند. این شرکت  توانست با امکانات بلاقوه کاربران زیادی را جذب کند. همچنین یکی از کار هایی که باعث جلب توجه کاربران شد این بود که رضایت و احترام مشتری مهم ترین سر لوحه کار شرکت تکنوتل است. اگر شما به دنبال یک گوشی تلفن ثابت ، دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فرد هستید.تلفت تکنوتل بهترین انتخاب است. این تلفن روی میز و روی دیوار نصب می شود. و کاربرد این تلفن در خانه یا شرکت های و دفاتر است. شرکت تکنوتل از نظر  بهترین قطعات و کنترل کیفی  دقیق و طراحی با کیفیت توانسته کاربران زیادی را جذب کند.                                                                                                          

 

گوشی تلفن ثابت تکنوتل چه مزایایی دارد؟

 

گوشی تلفن شرکت تکنیکال چه اهدافی دارد؟

جالب است بدانید در سال 1384 شرکت تکنیکال در زمینه  ارتباطات  قدم نهاد. محصولات الکترونیکی و برطرف کردن نیاز های کاربران از مهمترین هدف های شرکت تکنیکال است. امروزه پس از سال ها تجربه کاری شرکت تکنیکال بروز ترین محصولات الکترونیکی با طراحی زیبا و منحصر به فرد و استفاده از با کیفیت ترین قطعات الکترونیکی به عنوان یک برند برتر در بازار شناخته شد.  این شرکت در عرصه تکنولوژی کار های بسیاری انجام داده است.  مدیریت و سرمایه گذاری دقیق این شرکت توانسته نیاز های کاربران را برطرف کند. و به یک برند محبوب تبدیل شد. گوشی تلفن ثابت تکنیکال با خدمات پس از فروش توانسته کاربران را جذب امکانات خود کند.  امیدواریم با استفاده از راهنمایی همکاران و کاربران کیفیت محصولات الکترونیکی خود را بالا ببریم. و در زمینه ارتباطات پیشرفت چشمگیری کنیم.                                                                                

                                                                   

مزایای گوشی تلفن ثابت دیواری و رومیزی فیلیپس

گوشی تلفن ثابت فیلیپس در کشور هلند طراحی و در کشور فرانسه ساخته شده است. این مدل روی دیوار  و روی میز نصب می شود. شما می توانید به راحتی صفحه نمایش تلفن را بچرخانید. اندازه صفحه نمایش2.75 اینچ می باشد. صفحه شماره گیری آن سفید رنگ است و باعث می شود در شب به راحتی تماس بگیریم. گوشی تلفن فیلیپس دیواری سیمی است و ما دیگر به منبع برق نیاز نداریم و می توانیم به راحتی به پریز برق متصل کنیم. این مدل قابلیت ذخیره مخاطبین دارد . و ما می توانیم 25 مخاطب را در حافظه گوشی تلفن ذخیره کنیم.  این مدل قابلیت رومیزی و دیواری دارد. سیستم این مدل تقویت صدا با کیفیتی دارد.  

                                                       

مزایای گوشی تلفن ثابت دیواری و رومیزی فیلیپس

 

برای خرید جدید ترین گوشی تلفن چه نکاتی را باید توجه کرد ؟  

انتخاب یک گوشی تلفن خوب دانستن نکات زیر می تواند به شما کمک بسیاری کند.

ابتدا باید فکر کنید دوست دارید تلفن ثابت په مزایای داشته باشد و می خواهید کجا از این تلفن استفاده کنید. اگر گوشی تلفن ثابت را برای دفتر یا محل کارتان می خواهید . تلفن ثابت رومیزی می تواند انتخاب خوبی باشد. تلفن های رومیزی قابلیت جابه جایی ندارند بهتر تلفن شما امکان شماره انداز را داشته باشد تا به آسانی به  تماس ها گرفته شده  دسترسی داشته باشید.  

یکی از بهترین تلفن خانگی  مدل بی سیم است. گوشی تلفن ثابت بی سیم یک پایه دارد ولی یک یا چند گوشی در این مدل وجود دارد. این امکان باعث شده در هر جای خانه که باشید به راحتی با گوشی تلفن صحبت کنید. تلفن های بی سیم ترکیبی از تلفن بی سیم و گوشی تلفن ثابت است. جالب است بدانید حتی در زمان قطعی برق می توانید از تلفن استفاده کنید. یکی از مزایای این مدل امکان  درج مخاطبین در دفترچه تلفن گوشی  و  ذخیره پیام صوتی است. در برخی از تلفن ها امکان شب وجود دارد که صدای تلفن در اخر شب و اول صبح قطع می شود. تا صدای زنگ تلفن باعث بد خواب شدن ما نشود.

آیا می دانید پرداخت و استعلام قبض تلفن ثابت چگونه است برای کسب اطلاع در این زمینه کلیک کنید.

 

ارزان ترین گوشی تلفن ثابت در بازار

باید این نکته را بدانید که ارزان بودن نوع تلفن  به معنای کم کیفیتی و امکانات پایین نیست. قیمت پایین تلفن به این دلیل است که مزیای کمتری نسبت به مدل های دیگر دارند. شرکت پاناسونیک یکی از برند برتر است که از کیفیت و امکانات بسیاری برخوردار می باشد و توانسته کاربران بسیاری را جذب کند.  

تلفن رومیزی MX500KX-TS یکی از تلفن های ارزان است . این مدل از تکنولوژی پایینی برخوردار می باشد.

تلفن رومیزی KX-T۷۷۰۳Xیکی از گوشی تلفن ثابت است که قیمت پایین تری نسبت به مدل های دیگردارد. وقتی نسبت به تلفن های MX500KX-TSامکانات بیشتری دارد.

ارزان ترین گوشی تلفن ثابت در بازار

 

مرکز خرید گوشی تلفن ثابت در تهران  

خرید انواع گوشی تلفن متناسب با سلیقه خود و معرفی برند های محبوب  در بازار . ما به شما سه راه جمهوری را پیشنهاد می دهیم . در این مراکز می توانید تلفن های ثابت ایرانی و خارجی را با هم بررسی کنید و بر اساس نیاز خود خرید داری کنید.  

در مراکز لاله زار می توانید ارزان ترین و کاربردی ترین گوشی تلفن ثابت را مشاهده کنید. بهترین برند های روز دنیا گوشی تلفن پاناسونیک ، آلکاتل ، سامسونگ ، تکنیکال و.... در مراکز لاله زار  فروش بسیاری داشتند . و توانستند با امکانات کاربری  خود کاربران خود را شگفت زده کنند. در این مراکز پخش انواع تلفن بی سیم ، رومیزی با پایین ترین قیمت در سراسر کشور  توزیع می شود.

جالب است بدانید برای خرید لوازم الکترونیکی دست دوم توپخانه در تهران  بهترین انتخاب است. تعمیر گوشی تلفن ثابت ، فروش لوازم دست دوم  گوشی تلفن در میدان  توپخانه می توان تهیه کنید.

یکی دیگر از مراکز فروش وسایل الکترونیکی در تهران  توپخانه است که  گوشی تلفن ثابت ایرانی و خارجی به صورت دست دوم  به فروش می رسد.

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست