وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی گوشی های هوشمند ایسوس

انتشار ۱۴۰۰/۹/۲ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۲ ۱۵:۳۷ . ۱۱۲۲ بازدید

گوشی ایسوس به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی موبایل های هوشمند در بازار است. گوشی موبایل ایسوس در آسیای شرقی و هند بازار محبوبی دارد، اما در غرب آسیا کمتر شناخته شده است. ایسوس یکی از برندهای معتبر در فناوری ساخت تجهیزات الکترونیکی است که طیف وسیعی از محصولات را به کاربران ارائه می کند. در این مقاله به بررسی جامع گوشی های ایسوس سال 2021 می پردازیم.

 

بررسی گوشی موبایل ایسوس

 

چرا گوشی ایسوس بخریم؟

به طور کلی برند ایسوس گزینه اول خیلی از ما کاربران در هنگام خرید گوشی نباشد، اما این برند گوشی‌های خوبی تولید می‌کند و نیازهای شما را می‌تواند در حد برندهای سامسونگ و هواوی برآورده کند. همچنین ایسوس در دنیا به عنوان سازنده سخت افزار، شناخته شده است. با توجه به اینکه بیشتر محصولات ایسوس، مادربوردهای قطعات الکترونیکی است. این موضوع، باعث شده است که کیفیت و طراحی گوشی ایسوس صحیح و منطقی باشد.

 

چرا گوشی ایسوس بخریم؟

 

انواع مدل‌های گوشی ایسوس

گوشی های ایسوس سخت‌افزارهای باکیفیتی دارند و سیستم‌های عامل به خوبی برای رفع نیاز کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت به بررسی انواع مدل های گوشی ایسوس برای شما عزیزان می پردازیم. 

گوشی ایسوس زنفون 6

این مدل از گوشیهای ایسوس دو سیم کارته است و از نانو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند. وزن آن (190 گرم) بوده و دارای دوربین 48 مگاپیکسلی‌ و 16 میلیون رنگ صفحه نمایش است.

 

انواع مدل‌های گوشی ایسوس

 

گوشی ایسوس زنفون 2

این مدل از گوشی های موبایل ایسوس نسبتا" قدیمی است و از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. با این گوشی شما می‌توانید به تمام شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید. با دارا بودن 64 گیگابایت حافظه داخلی، امکان تماشای با کیفیت فیلم و سریال را به شما می‌دهد.

گوشی ایسوس زنفون 5

این مدل از گوشیهای ایسوس دارای دو دوربین 8 و 12 مگاپیکسلی است که نسبت به دوربین‌های گوشی‌های تولید شده در سال‌های اخیر، کمی ضعیف است. 

گوشی ایسوس زنفون 4

گوشی ایسوس زنفون 4، یک گوشی بسیار باریک و زیباست. این گوشی با دارا بودن ظاهر فوق‌العاده از سایر گوشی‌های میان‌ رده بسیار متمایز است. دوربین این گوشی در مقایسه با مدل‎های 2020 کیفیت پایین‌تری دارد. مهم‌تر از همه، این گوشی 64 گیگابایت حافظه دارد که برای کاربرد روزانه می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد. قیمت گوشی ایسوس زنفون 4 نسبت به مدل‌های مشابه هوآوی و گوشی سامسونگ، پایین‌تر است.

 

گوشی ایسوس زنفون 4

 

زنفون مکس پلاس

این گوشی، یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های ایسوس است. قیمت گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس نیز بسیار مناسب است و دلیل محبوبیت آن همین است.

همه چیز درباره خرید مدل‌های گوشی ایسوس 

گوشی ایسوس ده‌ها مدل متنوع با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف دارد. کیفیت دوربین مدل‌های گوشی ایسوس یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. هنگام انتخاب و خرید گوشی ایسوس ، باید کیفیت دوربین‌ها را بررسی کنید و مدلی را انتخاب کنید که کاملا" پاسخگوی نیاز شما باشد. در هنگام خرید گوشی موبایل ایسوس ، زنفون‌ها، روگ‌ها و مدل‌های دیگر را بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. شاید قیمت گوشی ایسوس که به صورت دست دوم خریداری می‌کنید، خیلی کم باشد ولی توجه داشته باشید که قیمت پایین، ناشی از خراب بودن گوشی خریداری شده ی شما نباشد. بنابراین لازم است که قیمت‌ها را بررسی کرده و با گوشی آکبند مقایسه کنید. 

برند ایسوس

ایسوس یک شرکت چند ملیتی در حوزه رایانه و سخت افزار تلفن و الکترونیک است که در کشور تایوان مستقر می باشد. محصولات آن شامل دسکتاپ، لپ تاپ، نت بوک، تلفن های همراه، تجهیزات شبکه، مانیتور، روترهای WIFI، پروژکتور، مادربرد، کارت های گرافیکی، حافظه نوری، محصولات چند رسانه ای، لوازم جانبی، پوشیدنی، سرور، ایستگاه های کاری و رایانه های شخصی و تبلت است. 

 

ذنفون مکس پلاس

 

گوشی های ایسوس

ایسوس به عنوان یک برند کمتر شناخته شده در حوزه گوشی های هوشمند موبایل است. شرکت ایسوس در دو سال گذشته استراتژی خود را بازسازی کرده و رابط کاربری خود را بهبود بخشیده است که کمک بزرگی به برند سازی و افزایش ارزش آن کرد.  ZenFone 6 یکی از بهترین گوشی های ارزان 2021 محسوب می شود. به طور کلی ایسوس یکی از برجسته ترین ارائه دهنده تلفن های هوشمند در هند و آسیای شرقی است. حالا می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا گوشی ایسوس خوب و مناسب است، برای پاسخ به این سوال باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید اما به صورت کلی می توان گفت بله، گوشی های ایسوس دارای کیفیت مناسبی هستند. ایسوس قبل از ورود به عرصه تلفن های همراه، محصولات خوبی در صنعت کامپیوتر داشته است. بنابراین میتوان گفت که برند ایسوس فن آوری و دانش خوبی برای ورود به عرصه های مختلف الکترونیکی دارد. اولین تلفن های همراه برند ایسوس Zenfone 4 و 5 و 6 است. 

 

گوشی های ایسوس

 

مزایا و معایب گوشی های ایسوس چیست؟

مزایای گوشی ایسوس 

  1. گوشی ایسوس دارای استحکام و مقاومت خوبی است.
  2. باتری ایسوس از نظر نگهداری شارژ، عملکرد خوبی دارد.
  3. قیمت برخی از محصولات ایسوس پایین است.
  4. عمر مفید گوشی های ایسوس بسیار مناسب است.

معایب گوشی ایسوس

1- کمبود قطعات جانبی 

2- ظاهر گوشی های ارزان قیمت ایسوس مناسب نیست ولی در نمونه های گرانتر برند ایسوس بسیار بهتر عمل کرده است.

بهترین گوشی های ایسوس 

Asus ZenFone 61- 

این مدل از گوشی های ایسوس دارای یک چیپست اسنپدراگون 855، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری است. 

Asus ROG Phone 22- 

این گوشی از قدرتمند ترین گوشی های ایسوس از نظر سخت افزار و دستگاه های کمی مشابه آن است. یک چیپست با هسته Snapdragon 855+ ،  12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، صفحه نمایش عالی 120 گیگاهرتزی AMOLED و یک باتری 6000 میلی از ویژگی های این مدل از گوشیهای ایسوس است.

 

بهترین گوشی های ایسوس

 

گوشی Asus Zenfone Selfie

از ویژگیهای  این مدل از گوشیهای ایسوس میتوان به فلش dual-tone از نوع LED در قسمت جلویی دستگاه اشاره کرد که از مشخصات منحصر بفرد آن است. در حالت کلی، زنفون سلفی به عنوان یکی از گوشی‌های میان‌رده با چیپست اسنپ‌دراگون 615 عملکرد بهتری دارد. 3 گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی از ویژگی‌های این محصول است. آیا می دانستید گوشی های ایسوس جزء پر فروش ترین گوشی های سال 2021 می باشد.

 

گوشی Asus Zenfone Selfie

 

ویژگی‌های اصلی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

  1. داشتن دو سیم کارت هم‌زمان فعال
  2. صفحه نمایش 5.5 اینچی گوشی دارای حداکثر میزان نور برابر با 333nits است، اما نسبت کنتراست آن (928:1) می باشد. عملکرد صفحه نمایش زنفون سلفی در زیر تابش مستقیم نور خورشید و در مقایسه با صفحه‌های IPS نیز قابل قبول نیست.
  3. رزولوشن 1080p
  4. تراکم پیکسلی 403ppi
  5. محافظ گوریلا گلس 4
  6. چیپست اسنپ‌دراگون 615
  7. چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.5GHz
  8. چهار هسته Cortex-A53 دیگر با کلاک 1.1 GHz
  9. پردازنده گرافیکی آدرنو 405
  10. حافظه رم 2/3 گیگابایتی و داخلی 16/32 گیگابایتی
  11. ویژگیهای دوربین این مدل از گوشیهای ایسوس شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار لیزری، فلش دوگانه LED و فیلم‌برداری 1080p@30fps
  12. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، زاویه باز 88 درجه‌ای، فوکوس خودکار بر پایه تشخیص کنتراست، فلش دوگانه LED و فیلم‌برداری 1080p@30fps از ویژگیهای دوربین سلفی این مدل از گوشیهای ایسوس است.
  13. برخورداری از باتری 3000mAh
  14. بدنه گوشی پلاستیکی و قاب پشتی آن دارای تنوع رنگ‌ بندی‌های مختلف است.
  15. حافظه ذخیره‌سازی این مدل از گوشیهای ایسوس به دلیل داشتن اسلات microSD قابل افزایش است.
  16. گوشی ایسوس زنفون سلفی با بسته‌بندی استاندارد عرضه می‌شود. رنگ‌های کناری جعبه با رنگ قاب پشتی گوشی مطابق است.
  17. ابعاد گوشی برابر با 156.5×77.2×10.8 میلی‌متر است که در واقع 4 میلی‌متر از ایسوس زنفون 2 (ZE551ML) بلندتر است.

معایب اصلی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

  1. نداشتن امکان فیلم‌برداری 2Kp
  2. بزرگ بودن گوشی و ظاهر نه چندان جذاب آن

 

معایب اصلی ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

 

مشخصات فنی راگ فون 5 ایسوس (ASUS ROG PHONE 5)

در این قسمت مشخصات فنی انواع مدل های گوشی ایسوس را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

  1. نمایشگر این مدل از گوشیهای ایسوس نوع AMOLED است.
  2. ابعاد    6.78اینچ و (~82.0% نسبت نمایشگر به بدنه) است.
  3. دارای رزولوشن1080در 2448 پیکسل (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) است.
  4. نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز بوده و ابعاد این گوشی ایسوس172.8در 77.3 در 10.3 میلی‌متر است.
  5. وزن گوشی 238گرم است.
  6. نور پس‌زمینه RGB در پنل پشتی گوشی قرار دارد. بدنه آن حساس به فشار است.
  7. این مدل از گوشیهای ایسوس دو سیم‌کارتهبوده و به صورت نانو-سیم است، همزمان یکی فعال (dual stand-by) می باشد.
  8. تراشه گوشیQualcomm Snapdragon 888 پنج نانومتر) دارای پردازنده مرکزی8هسته‌ای (، دارای یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 680 ، سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 680 و چهار هسته‌ی 1.80 گیگاهرتز Kryo 680است.
  9. پردازنده گرافیکی آن Adreno 660 است و دارای حافظه داخلی با این مشخصات است:  128گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 16 گیگابایت رم . همچنین نوع حافظه این مدل از گوشیهای ایسوس UFS 3.1 است.
  10. مشخصات دوربین این گوشی به صورت زیر است : دوربین اصلی آن 64مگاپیکسلو دارای لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.73 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز است.
  11. این برند ایسوس دارای قابلیت‌های فلش LED، پانوراما، HDR است.
  12. این مدل ایسوس از لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی برخوردار است.
  13. دوربین سلفی این برند دارای ویژگیهای زیر است: 24مگاپیکسل،لنز واید 27 میلی‌متری، 0.9 میکرومتر سایز پیکسل
  14. از نظر صدا گوشی دارای اسپیکر،  DTS:X و بلندگوهای استریو با 2 آمپلی‌فایر و جک ۳.۵ میلی‌متری است. صدای 24 بیت/ 192 کیلوهرتز از ویژگیهای این برند ایسوس است.
  15. باتری آن غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 65 واتی و نیز شارژ معکوس 10 واتی است.

 

مشخصات فنی راگ فون 5 ایسوس (ASUS ROG PHONE 5)

 

قابلیت‌های ایسوس زنفون سلفی ZD551KL

از جمله قابلیت‌های ایسوس زنفون سلفی ZD551KL میتوان به این موارد اشاره کرد: حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، شبکه فناوری      GSM / CDMA / HSPA / LTE / 5G ، مدل‌های این برند ایسوس        ASUS_I005DB, ASUS_I005DA است و در رنگ‌های مشکی، سفید است. 

مشخصات فنی راگ فون 3 استریکس ایسوس ASUS ROG PHONE 3 STRIX

  1. نمایشگر این برند ایسوس از نوع         AMOLED لمسی خازنی است.
  2. ابعاد گوشی 6.59اینچ (~79.9% نسبت نمایشگر به بدنه) است و دارای رزولوشن1080در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~391 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) می باشد.
  3. نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز و روشنایی آن 650 نیت است.
  4. ابعاد گوشی171در 78 در 9.9 میلی‌متر بوده و دارای وزن         240گرم است.
  5. ساختجلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 6)، پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس)، فریم آلومینیومی و پنل نوری RGB در پشت گوشی است.
  6. این برند ایسوس        دو سیم‌کارتهو نانو-سیم بوده و همزمان یکی فعال (dual stand-by))است.
  7. راگ فون 3 استریکس ایسوسدارای رابط کاربری ROG UI استو تراشهQualcomm SM8250  Snapdragon 865 هفت نانومتر همراه با پردازنده مرکزی8هسته‌ایاست. همچنین دارای یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 585 و سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 585است.
  8. پردازنده گرافیکی آن Adreno 650  می باشد.
  9. حافظه داخلی  128گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

نوع حافظه گوشی UFS 3.1 بوده و دوربین اصلی آن64مگاپیکسلبا فوکوس خودکار همراه با تشخیص فاز و دوربین سلفی سلفی24مگاپیکسل،0.9  میکرومتر سایز پیکسل، لنز واید 27 میلی‌متری است. 

  1. دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی، جک ۳.۵ میلی‌متری      و صدای 24 بیت/ 192 کیلوهرتز است.
  2. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت باشارژ سریع 30 وات

و شارژ معکوس 10 وات است.

 

مشخصات فنی راگ فون 3 استریکس ایسوس ASUS ROG PHONE 3 STRIX

 

قابلیت‌های راگ فون 3 استریکس ایسوس ASUS ROG PHONE 3 STRIX

این برند ایسوس دارای حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، شبکه فناوری    GSM / CDMA / HSPA / LTE / 5G است.

نکات مهم برای خرید گوشی های ایسوس

بررسی گوشی های ایسوس برای کاربران و علاقه مندان این برند معتبر و با سابقه بسیار جذاب است. کاربرانی که تجربه کار با گوشی های ایسوس را دارند صد در صد علاقه مند هستند تا هر چه بیشتر در مورد آن بدانند. ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی گوشی های ایسوس با جزئیات کامل برای شما کاربران عزیز بپردازیم. به این نکته مهم توجه داشته باشید که هر یک از گوشی های ایسوس میتوانند برای شما به عنوان کاربر گوشیهای هوشمند منحصر بفرد و جذاب باشند. بنابراین توصیه میکنیم با توجه به اولویت ها و نیازهای خود هر یک از آنها را انتخاب کنید. اگر تجربه کار با هر یک از گوشی های ایسوس را دارید لطفا" در قسمت کامنت و نظرات آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

 

نکات مهم برای خرید گوشی های ایسوس

 

مطالب مرتبط
بررسی جامع گوشی های ایسوس جدید 2021
بلاگ | بازار موبایل
بررسی جامع گوشی های ایسوس جدید 2021
جالب است بدانید گوشی های ایسوس با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد توانست علاقمندان بسیاری جذب کند. اگر شما یکی از طرفداران گوشی های ایسوس...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. mah***@gmail.com

    سلام خسته نباشید ببخشید چرا گوشی های ایسوس مانند مدل زن فون 2 لیزر که گوشی های خوب ایسوس هستند نیز قطعاتشون در بازار نیست

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست