وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

وضعیت پوششی و جمعیتی اپراتور اول ارتباطی تشریح شد

انتشار ۱۳۹۴/۱/۳۱ . ۱۰۸۲ بازدید
در مجمع عمومی صاحبان سهام همراه اول وضعیت پوششی و جمعیتی اپراتور اول ارتباطی تشریح شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، شرکت ارتباطات سیار ایران صبح امروز در جمع صاحبان سهام و در قالب مجمع عمومی صاحبان سهام این شرکت گزارش عملکرد سال 93 خود را ارائه کرد.

هیئت مدیره همراه اول در این گزارش از جذب بیش از شش میلیون مشترک اعتباری و 510 هزار مشترک دائمی طی سال گذشته خبر داد و گفت: ضریب نفوذ همراه اول در کشور 80.5 درصد و سهم بازار سیم کارت‌های فعال آن 61 درصد است.

هیئت مدیره در ارتباط با دفاتر و روش‌های خدمات رسانی همراه اول نیز عنوان کرد: کانال‌های حضوری مستقیم همراه اول شامل کیوسک و فروشگاه‌ها زنجیره‌ای توزیع کننده اصلی و نقطه فیزیکی فروش می‌شود که شامل 400 هزارو 81 کانال است و کانال‌های غیرمستقیم نیز که مرکز تلفن ثابت، دفتر بخش خصوصی، اداره مشترکین، دفتر آی تی سی روستایی و فروشنده عمده است نیز بالغ بر 13 هزار و 400 کانال را به خود اختصاص داده است.

کانال‌های غیرحضوری (الکترونیکی و اینترنتی) که مربوط به بخش غیرمستقیم این اپراتور می‌شود نیز در وب کیوسک‌ها، مشترک فعال جیرینگ و سرویس دهنده تلفن گویا بیش از 35 میلیون و 296 هزار است.

کانال‌های غیرحضوری (الکترونیکی و اینترنتی) مستقیم اعم از خودپرداز، درگاه یو اس اس تی و پایان فروشگاهی نیز بالغ بر سه میلیون و 101 هزار کانال است.

طبق گزارش هیئت مدیره اپراتور اول کشور همراه اول در 110 کشور دنیا و با 268 اپراتور بین المللی قرارداد رومینگ دارد. مدیران شرکت ارتباطات سیار در گزارش خود به سهام داران این شرکت اشاره‌ای به وضعیت پوشش شبکه نسل دوم این اپراتور نیز داشت و گفت: پوشش شهری صد درصد، پوشش روستایی 86.9 درصد، پوشش جزایر مسکونی صد درصد، تعداد شهرهای تحت پوشش 1242 و تعداد روستاهای تحت پوشش 43 هزار و 770 است. پوشش جمعیتی کل کشور در ارتباط با نسل دوم نیز 96.3 درصد و براساس نفر جمعیت 77 میلیون و 868 هزار و 875 نفر است.

در ارتباط با وضعیت پوشش جاده‌های کشور در ارتباط با خدمات نسل دوم ارتباطی نیز گفته شد: جاده‌های اصلی بالغ بر 28 هزار و 800 کیلومتر، جاده‌های ریلی 6 هزار و 755 کیلومتر، جاده‌های فرعی 20 هزار و 160 کیلومتر و مجموعاً کل جاده‌ها 70 هزار و 102 کیلومتر تحت پوشش است.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست