وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

همراه اول از افزایش دو برابری کانال های ارتباطی گذرگاه های مرزی با عراق در اربعین خبر داد

انتشار ۱۳۹۴/۹/۱ . بروز رسانی ۱۳۹۴/۹/۱ ۱۸:۰۲ . ۲۲۸۳ بازدید

همراه اول از ایجاد ۱۰۲۰۰ کانال ارتباطی جهت بهبود ارتباط موبایلی در گذرگاه های مرزی با عراق خبر داد.

 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه خود را در گذرگاه های مرزی به دو برابر افزایش داد.


بر اساس این گزارش، در شهر مرزی مهران، با اضافه شدن ۱۳ سایت دو لایه معادل ۲۶ سایت، ۷۲۰۰ کانال ارتباطی ایجاد شد و ظرفیت شهر مهران نسبت به اربعین سال گذشته ۲ برابر افزایش یافت. همچنین در شهر مهران، امسال بمنظور رفاه حال شهروندان و زائران گرامی، ۵ سایت نسل ۳ راه اندازی شده است.


این گزارش می افزاید: در نقاط مرزی شلمچه و چذابه نیز ۶ سایت جدید تلفن همراه راه اندازی و ۳۰۰۰ کانال ارتباطی ایجاد شده است و با استفاده از سایت های پر ظرفیت که جدیداً در شبکه همراه اول استفاده می شود، ظرفیت شبکه در این نقاط نسبت به اربعین سال گذشته به دو برابر افزایش یافته است. همچنین در شلمچه و چذابه، ۲ سایت 3G راه اندازی شده است تا زائران حسینی بتوانند با سرعت بیشتری از اینترنت همراه خود استفاده کنند.

 

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه ظرفیت پهنای باند درنظرگرفته شده برای زائران اربعین حدود 750 مگابیت است، گفت: این اقدام غیر از خدمات رومینگ است که در نظرگرفته شده تا اگر اپراتورهای عراقی پاسخگو نباشند بتوانیم از این طریق خدمات دهی کنیم.

 

صدوقی در ارتباط با بخش تعرفه‌های ارتباطی مشترکان عازم کربلا نیز که قرار است در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کنند گفت: با توجه به اینکه عمده محدوده خدمات رومینگ براساس تعرفه شرکت زیرساخت محاسبه می‌شود، در حال آخرین مذاکرات برای اخذ تخفیفات بیشتر و اعلام نهایی نرخ تماس‌های رومینگ با زائران و تماس آنها به ایران بماند.

 

وی افزود: در حال حاضر وضعیت تعرفه‌ها به صورت قطعی مشخص نشده اما پایه نرخ مکالمات از ایران به عراق، عراق به ایران و دریافت تماس دقیقه‌ای حدود هزار تومان است.

 

مدیرعامل همراه اول خاطرنشان کرد: در نجف، کربلا و مسیر بین این دو شهر شبکه وایفای را ایجاد کرده‌ایم که دارای 160 اکسسپونت است و به مشترکان همراه اول سرویس رایگان وایفای ارائه می‌کند.

 

صدوقی افزود: این سرویس در 9 نقطه ارائه می‌شود و با استفاده از این وایفای رایگان امکان استفاده از نرم افزارهای پیام رسان ایرانی از جمله ساینا و بیسفون و همچنین دو پیام رسان خارجی که بیشتر مورد توجه مردم است، وجود خواهد داشت.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست