وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

هدیه ویژه ایرانسل و رایتل به مناسبت عید فطر

انتشار ۱۳۹۵/۴/۱۶ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۴/۲۳ ۲۰:۵۸ . ۱۰۷۸۱ بازدید

به مناسبت عید سعید فطر دو اپراتور ایرانسل و رایتل بسته های تخفیفی ویژه ای برای مشترکان خود در نظر گرفتند.


مشترکانی که در فاصله 15 تا 18 تیر 95 نسبت به خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل اقدام نمایید ، از 100 مگابایت اینترنت همراه رایگان بهره مند خواهید شد. برای دریافت هدایا و طرح های تشویقی کافیست در تاریخ های ذکر شده، ثبت نام خود را تکمیل نموده و اولین تماس را از خط اعتباری ایرانسل خود برقرار نمایید. مدت زمان استفاده از بسته اینترنت رایگان ۷۲ ساعت می باشد.


مشترکین ایرانسل همچنین در روزهای 16 و 17 تیر ماه ، امکان خرید بسته اینترنت نامحدود با قیمت تنها 900 تومان دارند که این بسته به محض فعال‌سازی به مدت یک ساعت قابل استفاده خواهد بود و می‌توانید به صورت نامحدود از اینترنت استفاده کنند با کد #2*5* را از خط اعتباری خود شماره‌گیری نمایید.


مشترکین رایتل نیز به مناسبت فرا رسیدن عید فطر می‌توانند با ارسال عدد 1  به شماره 1395 در بازه زمانی 14 الی 18 تیر ماه سال جاری از این هدیه استفاده نمایند. هدایای این طرح شامل بسته‌های متنوع تماس صوتی و اینترنت با مهلت استفاده از یک ماه تا یک سال است ؛ که به صورت سیستمی به مشترکین و به هر مشترک یک مرتبه اهدا می شود. گفتنی است، فعالسازی این بسته ها برای مشترکین به صورت رایگان انجام می شود.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست