وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

نرخ رومینگ ایرانسل در ۴ کشور کاهش یافت

انتشار ۱۳۹۸/۷/۲۶ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۲۸ ۱۳:۰۵ . ۴۸۳۱ بازدید

رومینگ یکی از خدمات اپراتورهای همراه نامیده می شود که بدون تغییر خط می توانید در کشورهای دیگر نیز از سیم کارت خودتان و بدون تغییر سیم کارت استفاده نمایید. با استفاده از این نوع خدمات، مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از سیم کارت خودشان بدون تغییر شماره در کشورهای خارجی نیز استفاده کنند.ایرانسل با کاهش تعرفه های مکالمه، پیامک البته ارسال آن و اینترنت همراه در توافقات صورت گرفته میان این اپراتور و اپراتور های زین، آسیاسل، کوراک، اس تی سی، اتصالات، زین عربستان، ترکسل، آذرفون؛ زین پس ارزان ترین تعرفه های رومینگ بین الملل در کشورهای عربستان، ترکیه، عراق و آذربایجان به مشترکین ایرانسلی ارائه می گردد.

به این ترتیب، اگر شما سیم کارتتان را روشن کنید یا حتی پیامکی دریافت کنید، هیچ هزینه ای برای شما به عنوان یک مشترک ایرانسلی در پی نخواهد داشت و کاملا رایگان می باشد.از طرفی ایرانسل بر اساس توافقات صورت گرفته توانسته تعرفه اینترنت همراه را تا 96 درصد در کشورهای مذکور کاهش داده تا مشترکین به راحتی بتوانند با خط ایرانسلی خود و با آنتن اپراتور های مورد ذکر به شبکه متصل شده و بدون محدودیت سرعت، از اینترنت پر سرعت لذت ببرند.

کاهش قیمت رومینگ ایرانسل

در کنار این ها، هر دقیقه مکالمه نیز به شکل قابل توجهی کاهش یافته است به طوری که در کشور عراق اگر از طریق اپراتور زین به خدمات مکالمه دسترسی داشته باشید برای هر دقیقه 11 هزار و 100 ریال و آسیاسل و کوراک 34 هزار و 400 ریال هزینه برای مشترک در پی خواهد داشت که بسیار مقرون به صرفه است.همچنین هر دقیقه مکالمه دریافتی با استفاده از خدمات اپراتور زین و آسیاسل 15 هزار ریال و کوراک 12 هزار و 40 ریال می باشد که این رقم نیز مقرون به صرفه است.

اما اگر بخواهید با سیم کارت ایرانسلی تان با ایران تماس داشته باشید، برای هر دقیقه مکالمه از طریق رومینگ زین عراق باید 22 هزار و 200 ریال و تقریبا با یک اختلاف 300 درصدی، 75 هزار و 680 ریال برای استفاده از آنتن های اپراتورهای آسیاسل و کوراکسل می بایست پرداخت نمایید.اگر بخواهید پیامکی ارسال کنید که از آنتن های زین و آسیاسل در عراق استفاده شود، هر پیامک 5 هزار و 180 ریال و اپراتور کوراک نیز 15 هزار و 480 ریال خواهد بود. 

در کنار مکالمه و پیامک، استفاده از اینترنت نیز کاربرد زیادی در سفر به کشور عراق دارد که اگر بخواهید از اینترنت همراه استفاده نمایید نیز برای هر مگابایت اینترنتی که از طریق آسیاسل و کوراک در عراق مصرف می کنید 10 هزار ریال می پردازید. اما اگر مقصد سفر شما عربستان باشد، هر دقیقه تماس در داخل این کشور، مکالمه با ایران و همچنین دریافت تماس 5 هزار و 990 ریال آب می خرود و هر پیامک ارسالی 3 هزار و 600 ریال هزینه دارد. همچنین هر مگابایت اینترنت نیز 10 هزار ریال هزینه در پی خواهد داشت.

در ترکیه نیز اپراتور ترکسل با ایرانسل قرارداد دارد که هر دقیقه تماس با ایران را به 20 هزار ریال کاهش داده از طرفی هر تماس ورودی نیز به ازای هر دقیقه 15 هزار ریال برای شما هزینه دارد. هر پیامک ارسالی نیز 7 هزار ریال و هر مگابایت اینترنت با استفاده از شبکه ترکسل 5 هزار ریال قیمت دارد.همچنین در کشور آذربایجان، آذر فون به ازای هر دقیقه تماس در خاک این کشور، 15 هزار ریال، هر دقیقه دریافت مکالمه 18 هزار ریال و هر تماس با داخل ایران 50 هزار ریال هزینه در پی خواهد داشت. از طرفی پیامک های ارسالی با استفاده از زیرساخت های آذرفون نیز 10 هزار ریال محاسبه می شود. همچنین هر مگابایت اینترنت 15 هزار ریال هزینه دارد.

 

برای اینکه به کلیه این خدمات دسترسی داشته باشید، می بایست کد دستوری *111*1# را شماره گیری کنید تا سرویس رومینگ بین الملل برایتان فعال شود. 

فعال سازی رومینگ
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست