وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

طرح های تشویقی ایرانسل در ماه مبارك رمضان

انتشار ۱۳۹۳/۴/۱۲ . ۳۱۲۷ بازدید
ویژه مشترکین اعتباری جدید


۲۰۰ درصد شارژ هدیه

در ماه مبارک رمضان، اولین شارژ شما هر مبلغی که باشد، ایرانسل دو برابر آن را به شما هدیه خواهد داد! بنابراین، برای هدیه بیشتر، کافیست بیشتر شارژ کنید.


توجه:

از شارژ هدیه می توان برای برقراری ارتباط های ایرانسلی (تماس، پیامک و اینترنت همراه) استفاده نمود.
مهلت استفاده از شارژ هدیه ۷ روز است
مشترکین در طول ماه مبارک رمضان می توانند از این طرح استفاده کنند.
این طرح شامل مشترکینی که از شارژ خط به خط و شارژ شگفت انگیز استفاده می کنند نمی شود.
مبلغ شارژ و هدیه پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده، به حساب مشترک واریز خواهد شد.
مشترکین با استفاده از کد دستوری #۱۲*۱۴۱* می توانند از میزان اعتبار هدیه خود آگاه شوند.



بسته های هدیه برای هر بار شارژ

از ۱۶ فروردین ۹۳، شما مشترکین اعتباری جدید، با هر بار شارژ سیم کارت خود به میزان حداقل ۲۰,۰۰۰ ریال، از ۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه ای هدیه برای یک هفته برخوردار می شوید. لطفا توجه داشته باشید که این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و خط به خط نمی شود.


اینترنت رایگان هدیه بگیرید!

علاوه بر هدایای فوق، در صورتی که مجموع شارژ شما به ۱۰۰,۰۰۰ ریال برسد، ۵۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان دریافت خواهید کرد. به خاطر بسپارید که محدودیتی در دریافت این هدیه وجود ندارد و تا پایان جشنواره با هر بار شارژ به میزان مجموعا ۱۰۰,۰۰۰ ریال، بسته ۵۰ مگابایتی هدیه (با مهلت استفاده ۷ روز) به شما تعلق خواهد گرفت

این بسته های هدیه شامل شارژ شگفت انگیز و خط به خط نمی شود.
مشترکین با استفاده از کد دستوری #۱۱*۱۴۱* می توانندا ز میزان اعتبار هدیه خود آگاه شوند.



سیم کارت هدیه و آهنگ پیشواز


مشترکین اعتباری جدید ایرانسل امکان خواهند داشت در صورت تمایل، با شارژ سیم کارت خود به مبلغ ۵۰,۰۰۰ ریال ظرف مدت دو هفته پس از فعال سازی، یک سیم کارت هدیه دریافت نمایند. برای درخواست سیم کارت هدیه، کافیست یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ ارسال نمایید و در صورت تایید کد پستی ارسال شده برای شما، پیامک دیگری به ۲۱۱۵ بفرستید. سیم کارت هدیه، بدون هزینه به نشانی محل سکونت شما ارسال خواهد شد. همچنین دو هفته پس از فعال سازی سیم کارت ایرانسل، یک آهنگ پیشواز هدیه برای خریداران فعال می شود. این آهنگ پیشواز، به مدت یک ماه اعتبار خواهد داشت.




ویژه همه مشترکین اعتباری


تا ۹۹% تخفیف در جزیره هوشمند ایرانسل

در ماه مبارک رمضان جزیره هوشمند ایرانسل تا ۹۹% تخفیف را در تماس های ایرانسلی برای شما به ارمغان می آورد. برای استفاده از تخفیف‌های هوشمند کافیست با شماره گیری #۱*۱۳۵* به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیید. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام می شود و میزان تخفیف در ساعات غیر اوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر است! در صورتی که از طرح های تعرفه رنگی استفاده می کنید، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی می توانید عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوید.


روش های اطلاع از میزان تخفیف:

در ابتدای تماس میزان تخفیف به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه نشان داده می شود.
با شماره گیری کد #۰*۱۳۵* از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع خواهید شد.


جزیره هوشمند ایرانسل اکنون در سراسر ایران قابل دسترسی است.

استفاده از پخش سلولی برای اطلاع از میزان تخفیف:

در صورتی که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشید، تخفیف طی ساعات و در مکان های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می شود.
سیستم پخش سلولی را می توانید در قسمت تنظیمات پیامک یا تنظیمات گوشی فعال نمایید.



مکالمه رایگان با طرح قرمز تک ستاره


تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با پرداخت تنها ۵,۰۰۰ ریال این طرح را فعال نموده و از ساعت ۱ تا ۷ بامداد مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشید و علاوه بر آن، در خارج از بازه زمانی مذکور نیز طبق تعرفه ساعات اوج مصرف طرح قرمز، از تخفیف در مکالمه های خود برخوردار شوید. برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری *۵۵۵*۳*۶# را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. در این مرحله، یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود که پس از دریافت آن، می توانید به مدت ۱ روز از طرح قرمز تک ستاره ایرانسل استفاده کنید. به منظور رعایت خط مشی مصرف منصفانه، هر مشترک در هر روز امکان استفاده از ۲ ساعت مکالمه رایگان در بازه زمانی مذکور را خواهد داشت.

نکته:

برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود کد دستوری *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
هزینه طرح تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می شود. بنابراین ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید.
در صورت فعال سازی هر یک از طرح های تشویقی، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.
هزینه عضویت هفتگی در این طرح ۲۵,۰۰۰ ریال و عضویت ماهانه ۹۰,۰۰۰ ریال می باشد.
برای اطلاع از جزئیات طرح قرمز ایرانسل، به جدول تعرفه های رنگی مراجعه فرمایید.



طرح نقره ای پایا


ایرانسل در جشنواره رمضان ۹۳، طرح جدید مقرون به صرفه نقره ای پایا را در جهت افزایش رفاه و کاهش هزینه شما مشترکین ارجمند سیم‌کارت های اعتباری، عرضه می کند. شما می توانید به صورت رایگان و از طریق کد دستوری #۳*۶*۳*۵۵۵* طرح نقره ای پایای ایرانسل را فعال کرده و از مزایای ویژه آن برخوردار شوید:

طرح ۲۵+۵ ایرانسل: با طرح ۲۵+۵ ایرانسل، پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۲۵ دقیقه بعدی مکالمه، رایگان خواهد بود. بدین ترتیب، در صورتی که تماس ایرانسلی شما بیش از ۵ دقیقه به طول انجامد، ۲۵ دقیقه مکالمه رایگان در همان تماس به شما تعلق خواهد گرفت.
۲۱ درصد تخفیف مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمامی ساعات
۱۴ درصد تخفیف مکالمه های ایرانسلی از ساعت ۹ شب تا ۸ صبح


توجه:

هزینه تماس های ایرانسلی در خارج از بازه زمانی مذکور ۶۶۹ ریال است.
مهلت استفاده از مزایای طرح نقره ای ایرانسل ۳۰ روز است.
در هر زمان تنها امکان استفاده از یک طرح تشویقی وجود دارد و مشترکین عضو جزیره هوشمند ایرانسل و سایر طرح های تعرفه نیز امکان استفاده از این طرح را ندارند.
مشترکین ایرانسلی برای برقراری تماس با سایر ایرانسلی ها در هر جای ایران، هیچگونه هزینه جابجایی پرداخت نمی کنند و در هر جا که باشند تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود.




ویژه مشترکین دائمی


مکالمه های ۴۹۹ ریالی!
فرقی نمی کند مقصد تماستان چه شماره ای باشد، هزینه آن یکسان است!

علاوه بر مشترکین فعلی، تمامی شما عزیزانی که از اول تیر ماه ۹۳ و در طول این جشنواره نسبت به خرید سیم کارت های دائمی (آی سیم) ایرانسل به قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال (با ۵۰۰,۰۰۰ ریال اعتبار اولیه) اقدام نمایید، می توانید از این تعرفه جدید بهره مند شوید. بدین ترتیب، تمامی تماس های شما مشترکین دائمی (آی سیم) ایرانسل، به دیگر سیم کارت های ایرانسل، سایر اپراتورها و خطوط تلفن ثابت، با نرخ یکسان ۴۹۹ ریال بر دقیقه (بر حسب تعرفه پایه ثانیه) محاسبه خواهد شد؛ یعنی حتی ارزان تر از تماس بین خطوط تلفن ثابت و خطوط تلفن همراه! بدین صورت به سادگی می توانید هزینه تماس های خود را محاسبه کنید و نگران وجود نرخ های متعدد برای تماس های گوناگون نباشید.


تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی (آی سیم)

تمامی شما مشترکین سیم کارت های اعتباری نیز می توانید با تبدیل سیم کارت خود به سیم کارت دائمی (آی سیم)، تماس با ارزان ترین تعرفه تلفن همراه در ایران را تجربه کنید. برای تبدیل سیم کارت خود کافیست با شماره گیری کد #۷* ابتدا حساب خود را به میزان ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید و سپس با شماره گیری کد دستوری #۷۰* نسبت به تبدیل سیم کارت خود اقدام نمایید.
read wife cheaters what is infidelity
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست