وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

شبکه ۴G پلاس ایرانسل رونمایی و فعال شد

انتشار ۱۳۹۵/۷/۱۰ . ۲۴۰۴ بازدید

اپراتور ایرانسل صبح امروز در حضور محمود واعظی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه شبکه ۴G پلاس رونمایی کرد.


مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۴۷ میلیون مشترک در نسل دوم داریم ، اظهار کرد: در نسل سوم ظرف این دو سال به ١۸.٦ میلیون مشترک و ۷۴٢٦ نود فعال رسیدیم. وی ادامه داد: در نسل چهارم هم به ۵٦٦۸ نود و ٢.٦ میلیون مشترک دست یافتیم. در زمینه نسل چهارم ثابت هم ١۴۰٦ نود وارد بازار شده است که در حال حاضر ۴۹ شهر تحت پوشش TD-LTE قرار گرفته است.


مدیر عامل اپراتور دوم با بیان اینکه روزانه ١٢۰۰ ترابایت مصرف دیتا داریم و رشد سرانه دیتای مشترکان ما ١۰ برابر شده است ، خاطر نشان کرد: رشد ترافیک دیتای روزانه هم ٢۴ برابر شده که هیچ جای دنیا سابقه ندارد. وی با بیان اینکه ۵.۴ میلیون گوشی نسل چهارم ، ٢۷.۵ میلیون گوشی هوشمند و ٢۷ میلیون مشترک دیتا داریم ، ابراز کرد: ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در شبکه ما ٦۷ درصد است.


دزفولی همچنین عنوان کرد: ترافیک شبکه دیتای ما از سال 2014 تا 2016 حدود ٢۵ برابر رشد داشته در حالیکه رشد مصرف دیتا در دنیا دو برابر بوده است.  ظرف دو سال گذشته نیز مصرف دیتا ۴۰۰ برابر و مکالمات ١۰ برابر شده است. از سویی دیگر شاهد رشد چهار برابری تعداد مشترکان ایرانسلی در این بازه زمانی بوده ایم.

 

در این مراسم شبکه نسل چهارم ثابت و سایت 3G/4G شلمچه افتتاح شد که مجموع سایت های این اپراتور را به ١۴۵۰۰ رسانید. تست شبکه نسل ۴.۵ این اپراتور هم با سرعت دانلود 1220Mbps و آپلود 65.96Mbps در حضور وزیر ارتباطات انجام شد که روی سه کریر (Carrier) نسل چهارم و دو کریر 1800Mbps صورت گرفت.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست