وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

سیم‌کارت کودک و ضد بدافزار همراه اول رونمایی شد

انتشار ۱۳۹۴/۲/۱۴ . ۱۲۲۵ بازدید
طی مراسمی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سیم‌کارت کودک همراه اول رونمایی شد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، روز پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه، طی مراسمی که به مناسبت بهره‌برداری از خدمات و توسعه شبکه پهن باند استان قم در مجتمع دارالحدیث این استان برگزار شد، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم از غرفه همراه اول در حاشیه این مراسم بازدید کردند و در حضور ایشان از سیم‌کارت کودک، ضد بدافزار «گریپ فروت» و فناوری «وای فای آفلودینگ» استان قم رونمایی شد.

وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تشریح ویژگی‌های سیم‌کارت کودک همراه اول گفت: در پی مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی مبنی بر ارایه خدمات ویژه اپراتورها به کودکان و نوجوانان، ما با تکیه بر توان داخلی سیم‌کارت کودک خود را با نام تجاری «درسا» ارائه کردیم که در واقع یک نوع زیست بوم مجازی خانواده است. این سیم‌کارت از کودکان، نوجوانان و حریم خانواده در مقابل خطرات فضای مجازی محافظت می‌کند و به والدین اجازه می‌دهد بر فرزندان نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه سیم‌کارت کودک امکان مکالمه و ارسال پیامک ندارد، افزود: کودکان از طریق درسا می‌توانند شبکه‌های تلویزیونی را مشاهده کنند، بازی‌های مناسب سن خود را داشته باشند و برنامه‌های مورد نیاز خود را از بازار خرید کنند. همچنین والدین می‌توانند با «درسابان» نحوه استفاده کودک خود را از تلفن همراه کاملاً کنترل کنند.

او گفت: بزودی سیم‌کارت‌های کودک از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول عرضه می‌شود.

صدوقی در ادامه به معرفی ضد بدافزار گریپ فروت پرداخت و گفت: ضد بدافزار گریپ فروت برای حمایت و محافظت از مشترکان اپراتور اول در مقابل بدافزارها و حفظ حریم خصوصی در استفاده بی‌رویه از اطلاعات خصوصی کاربران ارائه شده است.

مدیر عامل همراه اول خاطر نشان کرد: امروز فناوری «وای فای آفلودینگ» همراه اول در استان قم راه‌اندازی می‌شود. با این فناوری مشترکان ما می‌توانند با سرعت بسیار بالاتری از اینترنت گوشی خود استفاده کنند.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست