وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

راهکار ایرانسل برای تغییر مالکیت سیم کارت مشترکان موبایل

انتشار ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۲۹ ۱۲:۱۹ . ۹۷۸۰۱ بازدید

سیم کارت های اعتباری بی هویت، مشکلی است که مدت ها گریبان مشترکین تلفن همراه را گرفته و گاه و بی گاه با مزاحت های عده ای مواجه می شوند در حالی که به طور کلی هیچ کس مالک سیم کارت نیست! یا در موارد جدی تر جرم های گوناگونی از طریق سیم کارت های بدون مالک ثبت می شد که جایی برای پیگیری فردی که پشت قضیه است وجود نداشت.

چندی پیش بود که بحث تعیین تکلیف سیم کارت های بدون هویت و مالک به بحث اول کشور تبدیل شد و همه جا حرف این مسئله شنیده می شد. دولت توان خود را برای این مسئله بکار گرفت و سعی داشت که بتواند از شر سیم کارت های بی هویت خلاص شود! بارها اطلاعیه و اعلامیه برایی تعیین تکلیف سیم کارت های اعتباری بدون هویت صادر گردید.

راهکار ایرانسل برای تغییر مالکیت سیم کارت مشترکان موبایل

انتقال مالکیت سیم کارت ایرانسل

موضوع تعیین تکلیف سیم کارت های بی هویت از سال گذشته شدت بیشتری به خود گرفت و دولت مردان، قانون گذاران و دستگاه قضا به دنبال حل و رفع این مشکل بودند. تا جایی کار پیش رفت که بسیاری از سیم کارت ها تعیین تکلیف شدند.

این موضوع موجب می شود که مسئولیت حقوقی و تمامی تبعات استفاده نادرست از سیم کارت متوجه مالک آن باشد نه کسی که از آن استفاده می کند؛ حسن این مسئله این است که چنین اتفاقی موجب می شود که حداقل شخص یا اشخاص جوابگوی عملکرد خود باشند و پس از وقوع یک جرم، دولت با یک نفر طرف باشد تا حداقل بتواند به مجرم اصلی دسترسی داشته باشد.

برای اینکه سیم کارت خود را ثبت کرده یا مالکیت آن را منتقل کنید کافی است به یکی از دفاتر امور مشترکین در سطح شهر مراجعه کنید و با در دست داشتن مدارک شناسایی، سیم کارتتان را ثبت نمایید تا زین بس به عنوان مالک، از آن استفاده کنید.

خرید سیم کارت رند ایرانسل

شما در فروشگاه مای رند می توانید رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های ایرانسل را به صورت آنلاین رزرو و خریداری نمایید.

ایرانسل شروطی را برای ثبت یا تغییر مالکیت سیم کارت در نظر گرفته است. یکی از شرایط اصلی آن است که سیم کارت مورد نظر باید در لحظه تغییر مالکیت یا ثبت، در شبکه فعال باشد و قطع نشده باشد. همچنین، سیم کارت نباید پیش از این مورد سو استفاده قرار گرفته باشد!به همین دلیل هر گونه حکم قضایی یا سابقه تغییر مالکیت در گذشته کار را برای مشترک تقریباً غیر ممکن می سازد.
 

راهکار ایرانسل برای تغییر مالکیت سیم کارت مشترکان موبایل

اگر سیم کارتی مدت ها به نام شما باشد ولی نه شکایتی کرده باشید و نه اقدامی برای انتقال سیم کارت، سیم کارت با درخواست فرد استفاده کننده به مالکیت او درخواهد آمد و اعتراضی از جانب شما در این زمینه اثر نخواهد کرد.

اما بهتر است برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی از مدارکتان، بدانید که چه تعداد سیم کارت به نامتان هست. شاید در گوشه و کناری، فرد بیماری از هویت شما استفاده کرده و اکنون در حال ارتکاب جرم با سیم کارتی باشد که در سامانه های کشور به نام شما ثبت شده است!

برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی کد ملی تان را به شماره 3000504901 پیامک کنید تا از گوشی هایی که به نامتان هست و روحتان خبر نداشته، مطلع شوید. در صورتی که واقعا فرد استفاده کننده را نمی شناسید بهتر است اقدام به سوزاندن سیم کارت خود کنید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 40 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.7
31
6
3
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سیمکارت به اسم خودمه میتونم به اسم دیکری بکنم یا نه؟

  2. سیمکارت به اسم خودمه میتونم به اسم دیکری بکنم یا نه؟

  3. سیمکارت به اسم خودمه میتونم به اسم دیکری بکنم یا نه؟

  4. سلام این سیمکارت من بنام مادرم هستش میخوام انتقالش بدم به اسم خودم ولی پوک سیمکارتم گم کردم لطفآراه نمایم کنی چکارکنم

  5. دوستانی که سوال کردند : چند ساله یه سیم کارت دارم به اسم خودم نیست و .... توقع دارید نویسنده با زبون سیرالئون جواب شما رو بده؟! اگه منظورتون اینه فارسی جواب بده که بی‌زحمت متن رو بخونید! کم اعصابمون خورده یه سری بدتر آدم کفری می‌کنن.

  6. سلام...من یه سیمکارت ایرانسل دارم که سالهاست دارم استفاده میکنم ولی به اسم پدرم هستش....چجوری میتونم سیمکارت رو به اسم خودم بزنم؟

  7. سلام....من یه سیم کارت ایرانسل دارم که سالهاست دارم ازش استفاده میکنم ولی به اسم پدرم هستش...برای اینکه بخوام به نام خودم بزنم باید چیکار کنم؟

  8. سلام من چهار سال پیش یه سیم کارت به اسم مادربزرگم گرفتم الان میخوام بزنم به اسم خودم باید چیکار کنم؟

  9. سلام من چهار سال پیش یه سیم کارت به اسم مادربزرگم گرفتم الان میخوام بزنم به اسم خودم باید چیکار کنم؟

  10. سلام من سیم کارت ایرانسل به اسم خودم ولی دست شوهرم میخوام بزنم به اسم شوهرم باید چیکار کنم

    پاسخ :

    سلام ، با مراجعه به دفاتر امورمشترکین و دردست داشتن کارت ملی طرفین ، امکان پذیر است .

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست