وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

جلوگیری از هزینه‌های اضافی در تماس‌های خارجی

انتشار ۱۳۹۵/۸/۱ . ۲۲۹۰ بازدید

بسیاری از مردم به دلیل مسافرت دوستان و آشنایان خود به کشورهای دیگر مخصوصا اماکن زیارتی ، برای برقراری تماس از رومینگ بین‌المللی استفاده می کنند. بر همین اساس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز به شکل دوره ای مردم را نسبت به برقراری تماس‌های بین المللی آگاه می‌کند و این بار برای جلوگیری از محاسبه هزینه‌های گزاف هشدار داده است.

 

رومینگ سرويسی که به مشترکان تلفن همراه اجازه می دهد تا از سیم کارت خود با همان شماره ، در شبکه های مخابرات کشورهای طرف قرار داد نيز استفاده کنند. رومینگ به معنی برقراری تماس با مشترکان خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش اپراتورهای داخل کشور است و هزینه تماس بر حسب نرخ‌های مصوب رومینگ بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی این امر محاسبه می‌شود.

 

بارها اتفاق افتاده که مردم به دلیل تماس‌های بین‌المللی با قبوض چند صد هزار تومانی و حتی میلیونی مواجه شده‌اند و مسئولان وزارت ارتباطات نیز بارها نسبت به اقدام برای تماس از طریق راه‌های ارتباطی مجاز به مشترکان هشدار داده‌اند. اخیرا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در قالب پیامکی به مشترکان تلفن همراه گفته است:

"مشترک گرامی ، به منظور جلوگیری از هزینه‌های اضافی در تماس‌های خارجی لطفا ضمن دقت در شماره‌گیری با 00 بین‌الملل از نصب نرم‌افزارهای غیرمعتبر خودداری کنید."

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست