وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

برنامه های همراه اول برای حضور در نمایشگاه تلکام

انتشار ۱۳۹۴/۷/۲ . بروز رسانی ۱۳۹۴/۷/۱۴ ۱۵:۳۱ . ۲۶۴۴ بازدید

همراه اول با شعار «یه همراه پرسرعت» در سالن اختصاصی هفت ایران تلکام 2015 حاضر خواهد شد و با فضایی بیش از دو هزار و پانصد مترمربع، بزرگترین حضور نمایشگاهی خود تجربه خواهد کرد.

شرکت ارتباطات سیار با خدمات و سرویس‌های جدیدی نظیر "بسته خوش آمد اینترنت"، "طرح رویاهای دست یافتنی (ویژه استان‌ها)"، "بسته مکالمه خانواده"، "معرفی سیم‌کارت کودک (درسا)"، "اختصاص فضایی برای تجربه خدمات، سرویس‌ها و بخصوص نرم‌افزارهای کاربردی نسل 3 و 4 تلفن همراه"، "معرفی بسته‌های جدید نوترینو و پاسخگویی به سئوالات مشترکان"، "ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور"، "آموزش و فعال‌سازی اینترنت همراه"، "معرفی بسته جدید نیترو"، "باشگاه فیروزه‌ای"، «سرویس حساب کاربری و اپلیکیشن همراه من"، "سامانه شارژ # 1*" به نمایشگاه امسال می‌آید.

این شرکت در بخش خدمات ارزش افزوده، خدمات و پلت‌فرم‌های هوشمند بیش از 100 محصول باند پهن را که با همکاری بیش از 40 شرکت متخصص این حوزه آماده ارائه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.

"سیم‌کارت سازمانی"، "بسته‌های سازمانی"، "راهکارهای ماشین به ماشین" و... نیز بخشی از خدمات خاص شرکتی و سازمانی اپراتور اول خواهد بود. برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکان همراه اول به انواع محصولات و خدمات نظیر "ارائه و معرفی طرح تقسیط سیم‌کارت دائمی"، "طرح تقسیط گوشی‌های تلفن همراه و مودم‌های MBB به مشترکان دائمی"، "معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول"، "معرفی سایت حراج" و "فروش تلفنی" از دیگر برنامه‌های این اپراتور در تلکام است.

معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال و صفحات این اپراتور در شبکه های اجتماعی، سرویس‌های نوآورانه، مسئولیت اجتماعی (CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، جذب و استخدام، تعالی سازمان، بازی، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه‌های این اپراتور است؛ همچنین قرار است مرحله نهایی استارت‌آپ تلنت همراه اول در روزهای نمایشگاه تلکام برگزار شود که طی آن به سه تیم اول جوایزی اهدا می‌شود.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست