وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

با سامانه شهر هوشمند ایرانسل بیشتر آشنا شوید

انتشار ۱۳۹۶/۲/۳ . بروز رسانی ۱۳۹۶/۲/۳ ۱۳:۴۸ . ۴۶۸۰ بازدید
امروزه شهر هوشمند عنوانی است که در بین عموم مرسوم شده و این واژه دارای خصوصیاتی چون سیستم حمل‌ونقل هوشمند ، انجام فرآیند های روزمره از طریق شبکه های مجازی ، دسترسی راحت به اینترنت ، آنتن دهی بالا موبایل و سایر تکنولوژی می باشد. با دیدمثبت همگانی نسبت به انجام این ایده، شهرهای هوشمندی در جهان ، از جمله ایران با بهینه سازی زیرساخت های عمومی با استفاده از اینترنت توانستند آغازگر انجام این پروژه باشند. درهمین راستا شرکت ایرانسل ، اقدام به آماده‌ کردن زیرساخت‌های مهم و اساسی برای استفاده از فناوری اینترنت و ارائه خدمات شهری بر پایه این اطلاعات کرده است.
با این هدف ، کشور تلاش می کند تا شبکه ای یک پارچه و گسترده ای را در سطح شهر راه اندازی کند. از ویژگی های مهم این طرح ، صرفه جویی در مصرف زمان و سایر خدمات حمل و نقلی ، میزان انرژی می باشد. همزمان با سفر 10روز رئیس‌ جمهور در نوروز 96 به استان های گیلان و اهواز ، این پروژه بزرگ افتتاح گردید. با آغاز کار در این دو استان ، ساخت زیر بناهای مورد نیاز نیز صورت گرفته است. برنامه فاز اولیه آن ، شامل ارائه خدماتی نظیر مدیریت هوشمند پسماند شهرى ، آبیاری بهينه فضاهای سبز ، اندازه‌گیری سطح آب کشور و در قدم بعدی اعمالی مانند مدیریت هوشمند روشنایی معابر ، مدیریت پارکینگ‌ های شهری ، کیفیت هوا می باشد.

 

ایرانسل

 

برای اولین بار سامانه هوشمند ان اف سی ، در انزلی برگزار شد. رونمایی از این سامانه حمل و نقل و پرداخت هوشمند ایرانسل مبتنى بر فناورى ، بار دیگر هم در شهر اهواز صورت گرفته بود. شرکت ايرانسل با همکاری سازمان مناطق ازاد انزلی ، توانست به نتیجه های مهمی چون بهره‌ بردارى از تکنولوژی فناوری اطلاعات و بر پایی ان در مناطق مرزی و کنار جاده ای ، دست یابد. با این راهکار ، دست یابی به فضای امن و قابل اطمینانی برای ارائه انواع خدمات برای مردم فراهم شده است. راه‌اندازی سرویس ، نقش مهمى در گشایش رفاه ساکنان ، توریست ها در منطقه آزاد انزلی ايفا كرده است.
از خدمات مهم این ایده ، دادن خدمات شهری به صورت یک جا به سطح داخلی شهر می باشد. می توان این خدمات را به طور هم زمان ، باهم کنترل کرد. در حال حاضر ایرانسل برای شهروندان منطقه انزلی این امکان را فراهم کرده که از این پس می توانند از طریق این فناوری به جای استفاده از کارت های بانکی مختلف از سیم کارت ، اپلیکیشن های متفاوت برنامه ای استفاده کنند.
تاکنون افراد زیادی اعم از پذیرندگان ، فروشگاه ها و غرفه ها برای انجام کارهای روزمره خود از این راهکار استفاده کنند. امید است بانک مرکزی هم بتواند در راستای این پروژه قدمی بزرگ برای ملت شریف ایران بر دارد. لذا ، شهروندان منطقه انزلی می توانند با شماره گیری کد #4*133*به تمام خدمات آزاد منطقه دسترسی پیدا کنند. این خدمات شامل :کارت شهروندی ، ثبت نام ، استعلامات و خدمات گردشگری می باشد. 
شهر هوشمند ایرانسل

 

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست